Witam. Planuję zakup Audi R8 V8 ze skrzynią R-Tronic gdyż nie chcę "machać biegami". Słyszałem dużo ogólnych złych opini o tej skrzyni ale nic konkretnego. I tutaj mam do Panów pytanie:
1. Czy skrzynia R-Tronic faktycznie jest tak awaryjna i są to kosztowne awarie? Czy są zamienniki zestawy naprawcze itp? (Konkretnie co się psuje, jakie są objawy?)
2. Czy R8 V8 z lat 2008-2009 ma jakieś choroby wieku dziecięcego?
3. NA co zwrócić uwagę przy zakupie?
Dziękuję.
Audi R8 V8 R-Tronic
-
- Posty: 1
- Rejestracja: 2018-05-16, 17:45
- Lokalizacja: Gdańsk
- Płeć:
- Kontakt:
- SID
- Posty: 4747
- Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
- Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
- Lokalizacja: Rzeszów
- Płeć:
- Kontakt:
no tak przywitać się wypada
Co do Auta to :
1. skrzynia tak działa bo jest w połowie mechaniczna w połowie automatyczna
ma szarpać i nowe auto wyjeżdżając z ASO już szarpie
ale wszystko w granicach rozsądku
Negatywne opinie o skrzyni dają te osoby które jeżdżą R8 z przebiegami powyżej 100 tyś
(a 100 tys w R8 to tyle co ponad 200 w innym cywilnym aucie)
2. Silniki V8 to te same co w RS4 B7 więc opinia bdb
reszta auta to zależy kto co ma, ogólnie zasada "jak dbasz tak masz"
Większość R8 2006-2010 w PL to szroty, wiem bo widziałem, szukałem, wiem co klienci mówią
i mam porównanie do swojej
3. długa lista ......
Co do Auta to :
1. skrzynia tak działa bo jest w połowie mechaniczna w połowie automatyczna
ma szarpać i nowe auto wyjeżdżając z ASO już szarpie
ale wszystko w granicach rozsądku
Negatywne opinie o skrzyni dają te osoby które jeżdżą R8 z przebiegami powyżej 100 tyś
(a 100 tys w R8 to tyle co ponad 200 w innym cywilnym aucie)
2. Silniki V8 to te same co w RS4 B7 więc opinia bdb
reszta auta to zależy kto co ma, ogólnie zasada "jak dbasz tak masz"
Większość R8 2006-2010 w PL to szroty, wiem bo widziałem, szukałem, wiem co klienci mówią
i mam porównanie do swojej
3. długa lista ......