Moderatorzy: buba , Mod-Team
emay
Posty: 1407 Rejestracja: 2014-08-22, 10:06
Lokalizacja: Wrocław
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: emay » 2018-04-21, 11:22
SID pisze: emay pisze: luk448 pisze: Wole pakowac mastersporty co rok za 500 zl niz kupowac te jebane Lemfordery i inne drogie hujostwo a i tak te drogie sie wypierdolą po roku.U siebie mam mastersporty i lataja juz 3 rok
3 rok jezdze na lemforderach zero luzu
i przebieg 500 km jak u mnie ha ha
8k km
buba
Posty: 4155 Rejestracja: 2010-09-21, 10:19
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: buba » 2018-04-21, 12:10
Chyba grubo ponad 50tys na MSach bo juz nie pamietam kiedy je zaladalem i zero luzu
Mozna sie tak licytowac bez konca
AdrianBit
Posty: 205 Rejestracja: 2017-04-24, 22:27
Lokalizacja: Koszalin
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: AdrianBit » 2018-04-21, 14:06
ja juz rok na swag i jest ok, myślałem ze padnie szybciej czyli po 3k jak niektórzy pisali
s4 b5 avant
timon_86
Posty: 139 Rejestracja: 2014-06-27, 14:39
Lokalizacja: Białystok
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: timon_86 » 2018-04-24, 15:08
Ma ktoś namiar na sprzedawcę tych master sportów? Przeryłem internety i coś słabo
luk448
Posty: 2624 Rejestracja: 2011-07-25, 03:46
Lokalizacja: Stolica
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: luk448 » 2018-04-24, 15:19
timon_86 , allegro
timon_86
Posty: 139 Rejestracja: 2014-06-27, 14:39
Lokalizacja: Białystok
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: timon_86 » 2018-05-10, 12:28
Przewaliłem allegro i cisza. Facet z iparts powiedział że nawet producent nie ma ich na stanie obecnie. Ktoś wie być może o sklepie z dostępnym zestawem MS?
RRyb
Posty: 1151 Rejestracja: 2013-05-25, 18:11
Lokalizacja: Pruszków
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: RRyb » 2018-05-10, 12:33
Sprawdzanie szczelności układu podciśnienia (PW)
timon_86
Posty: 139 Rejestracja: 2014-06-27, 14:39
Lokalizacja: Białystok
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: timon_86 » 2018-05-10, 13:23
Podziękował! Ja nie brałem pod uwagę że od a4 i s4 idzie taki sam zestaw
vegetagt
Posty: 216 Rejestracja: 2017-07-17, 21:40
Lokalizacja: NO
Kontakt:
Post
autor: vegetagt » 2018-05-11, 11:05
timon_86 pisze: taki sam zestaw
różnice masz w końcówkach drązków kierowniczych. A4 ma z gumowymi "tłumikami", S4 ma sztywne.
RRyb
Posty: 1151 Rejestracja: 2013-05-25, 18:11
Lokalizacja: Pruszków
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: RRyb » 2018-05-11, 12:17
Słuszna uwaga! Broń boże nie zakładaj tych końcówek z zestawu bo to badziew, jako jedyny z zestawu
Sprawdzanie szczelności układu podciśnienia (PW)
Specu
Posty: 16 Rejestracja: 2018-05-14, 08:11
Lokalizacja: Serock
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: Specu » 2018-08-13, 15:35
tylko Lemforder
vegetagt
Posty: 216 Rejestracja: 2017-07-17, 21:40
Lokalizacja: NO
Kontakt:
Post
autor: vegetagt » 2019-05-08, 20:07
Z jakiego powodu ETKA podaje inne numery dla wahaczy górnych przy AGB i zawieszeniu 1BV oraz dla reszty zawieszeń?
Przykładowo wahacz górny tylny:
8E0407509C - 1bv + agb/azb
8E0407509A - reszta zawieszeń, dowolny silnik
emay
Posty: 1407 Rejestracja: 2014-08-22, 10:06
Lokalizacja: Wrocław
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: emay » 2019-05-08, 22:24
Może dlatego, że S4 to sportowe auto i wychodziło tylko ze sportowym zawieszeniem ?
vegetagt
Posty: 216 Rejestracja: 2017-07-17, 21:40
Lokalizacja: NO
Kontakt:
Post
autor: vegetagt » 2019-05-08, 22:29
no to kolejne pytanie:
skoro się różniły, to czemu montujecie zamienniki przeznaczone do a4 i czemu w tym temacie można przeczytać, że jedyna różnica to końcowki drązków kier? ;)
Czy ktoś wie, czym się róznią wahacze górne? :P
daniel.c
Posty: 73 Rejestracja: 2013-11-09, 20:55
Lokalizacja: Łomża
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: daniel.c » 2019-05-08, 23:14
Różnią się twardością tulei.
Dla s4 szły tuleje 8D040751B. Teraz zamieniają się na 8D0407515C.