Witajcie.
A6 C5 po swapie, AZB
Mam wypadanie zapłonu na 4 cylindrze. Cewki pozamieniane i bez zmian, ciągle ten sam cylinder.
Wymienione świece.
Zostały mi jeszcze moduły zapłonu.
Czy mogę je zamienić? Jest jakaś różnica?
Jeden moduł ma numer 4A0 905 351 A
Drugi: 0 227 100 209.
Czy do 2.7 był jeden rodzaj modułu i można kupować w ciemno?
Cena nówki powala, muszę szukać używki
2.7 AZB moduły zapłonu-czy można je podmienić?
2.7 AZB moduły zapłonu-czy można je podmienić?
Ostatnio zmieniony 2018-04-30, 18:44 przez adamekk, łącznie zmieniany 1 raz.
wiec tak.
zamieniłem moduły i bez zmian,dalej 4 cylinder.
na LPG i PB to samo.
jedynie zależność jest taka, że wypadanie zapłonu jest na wolnych obrotach. Podczas jazdy wszystko OK.
Po "majówce" bede miał nówke cewkę i podmienie jeszcze raz dla 100% pewności.
Teraz pytanie o wiązkę.
Czy mogę zamienić(na chwilę) wtyczkę od cewki z 4 cylindra na 5 żeby wykluczyć wiązkę? co o tym myślicie?
zamieniłem moduły i bez zmian,dalej 4 cylinder.
na LPG i PB to samo.
jedynie zależność jest taka, że wypadanie zapłonu jest na wolnych obrotach. Podczas jazdy wszystko OK.
Po "majówce" bede miał nówke cewkę i podmienie jeszcze raz dla 100% pewności.
Teraz pytanie o wiązkę.
Czy mogę zamienić(na chwilę) wtyczkę od cewki z 4 cylindra na 5 żeby wykluczyć wiązkę? co o tym myślicie?
sugeruję sprawdzić wtyczkę. z tego co wiem to leci to tak:
pin 1 = 12v (czerwono zielony)
pin 2 = masa (brazowo zielony)
pin 3 = sygnał sterujacy (i tu roznie, brazowo-niebieski/zielony/szary)
(istnieje opcja ze pin 1 = sygnal sterujacy, a pin 3 = 12v)
idąc tym tropem, wziałbym na Twoim miejscu miernik i sprawdził przejscie między wtyczką ecu - pin 103. jesli przejscie jest no to wiadomo - wszystko ok.
następnie czy cewka ma prąd i masę ale tego nie musze opisywać?
W razie czego, niech ktoś mnie poprawi.
pin 1 = 12v (czerwono zielony)
pin 2 = masa (brazowo zielony)
pin 3 = sygnał sterujacy (i tu roznie, brazowo-niebieski/zielony/szary)
(istnieje opcja ze pin 1 = sygnal sterujacy, a pin 3 = 12v)
idąc tym tropem, wziałbym na Twoim miejscu miernik i sprawdził przejscie między wtyczką ecu - pin 103. jesli przejscie jest no to wiadomo - wszystko ok.
następnie czy cewka ma prąd i masę ale tego nie musze opisywać?
W razie czego, niech ktoś mnie poprawi.