Siemka tak mi kiedyś Sid odpisał :
430cc bosch są p&p - do 450ps
440cc bosch zielone są p&p ale trzeba podnieść listwę paliwową 4-rema podkładkami/nakrętkami o 12mm - do 470ps
525cc bosch są p&p , ale trzeba dokupić przejściówki EV1 na EV6 wtyczki po 15 zł szt - do 540ps
630cc bosch są p&p - do 680ps
630cc siemens są p&p ale trzeba podnieść listwę paliwową 4-rema podkładkami/nakrętkami o 12mm - do 680ps
oczywiście też tam wszystko poczytałem , ale chciałem sie upewnić tu na forum i podpytać zeby nie kupić wtrysków np za dużych albo za małych itd autko jest w fazie składania i dopiero bedzie strojone
Odgrzewam kotleta. Mam okazje kupić wtryski z rs4, wiadomo czasy się zmieniają i doświadczenia ludzi także. Warto iśc we wtryski rsowe? Biorąc pod uwagę wydatek i kąty rozpylania wydają się niegłupie. Nie planuję przekroczyć 400 km.
masz S4 B5 więc wtryski RS4 B5 NIE PASUJĄ do S4 - chyba że masz kolektor ssący z listwą paliwową z RS4 B5
poza tym są to już używane stare 18-sto letnie wtryski
do tego musisz mieć adaptery przedłużające o 12mm ich długość = a to jest więcej "ryzykownych" części