Ogólnie to jestem chyba fanem audi i s/rs albo inaczej uważam że nie ma lepszych aut

Ale nigdy nie miałem prawdziwego RSa, ostatnio trafiła sie opcja brania w leasing jako dupowóz A6C7 3.0tfsi i byłem już umówiony na podpisywanie papierów jak przeglądałem jeszcze alledrogo i wpadł mi przed ekranem stary RS6C5 w kolorze o którym zawsze marzyłem, z wyposażeniem które zawsze chciałem, czarny środek, 19 felgi, ostatni wypust, avant. Pojechałem obejrzeć i za 3 dni później RS stał w garażu



Kilka pytań na które nie znalazłem odpowiedzi:
1. Skrzynia działa (o dziwo

2. W aucie wjechał pelen zestaw startowy, oleje, filtry, nowe opony, kasowanie błędów itd. Został rozrząd, patrząć na szwajcara i to co robił w aucie widać że naprawdę nie oszczędzał (świece nowe co 40 tysi, wszystko ASO itd). Niestety nie znalazłem info o rozrządzie, porąbane są te serwisy audi, niby wszystko jest ale gościu moze mi robić tylko screen shoty i nie mogłem znależc tam info o rozrządzie. Pytanie..czy jest jakaś opcja sprawdzenia rozrządu bez wyjmowania silnika czy jednak robić rozrząd od razu? Auto ma 290 oryginalnego przebiegu.
3. Jak zaczynają się problemy z DRC? według mnie u mnie wszystko działa jak należy, jest w miarę komfort, nic nie dobija, auto trzyma się drogi jak trzeba. Czego w DRC się obawiać? i kiedy są oznaki że coś zaczyna złego się dziać?
To chyba tyle. Marzenia są po to żeby je realizować dlatego kupiłem to auto trochę wbrew logice


Pozdrawiam i czekam na info od "doświadczonych" użytkowników

Tak to wygląda (zdjęcia komisowe bo moich jeszcze nie mam)

