S6 C5 olej siinikowy

4.2 V8 T / 5.0 V10 / 5.2 V10 / 4.0 V8 T

Moderatorzy: buba, Mod-Team

marcin8585
Posty: 199
Rejestracja: 2016-01-17, 11:59
Lokalizacja: Łódź
Płeć:
Kontakt:

Post autor: marcin8585 »

to poszukaj co o nim pisza np na tym forum jk spadla jego jakosc
lllbAZ
Posty: 112
Rejestracja: 2016-11-14, 20:00
Lokalizacja: silesia
Płeć:
Kontakt:

Post autor: lllbAZ »

Uuuuu... to brzydko. Co w takim razie możesz polecić. Jest jeszcze jakaś alternatywa dla MOTUL'a?

P.S. Zastanawia mnie sens wlania do serduszka 10W60.
ą, ć, ę, ł, ó, ź, ż - znam je. ;)
vegetagt
Posty: 216
Rejestracja: 2017-07-17, 21:40
Lokalizacja: NO
Kontakt:

Post autor: vegetagt »

Ciekawe to stwierdzenie o 90% nafty w płukance. Czy ktoś może potwierdzić? ;)
Awatar użytkownika
atom1
Posty: 351
Rejestracja: 2015-04-19, 10:25
Lokalizacja: podlasie
Płeć:
Kontakt:

Post autor: atom1 »

albo ty zaprzecz
Awatar użytkownika
Wojt3q
Posty: 794
Rejestracja: 2014-01-14, 17:00
Lokalizacja: z Garażu
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Wojt3q »

Z tą nafta może być prawda w zależności od produktu . Kolejna sprawa to w silnikach z dużym przebiegiem i niewiadomym stanem płukanka może narobić problemów .

Ja np. robiłem płukanie w silniku którego stanu nie znałem . Później rewizja głowice i miska poskładany zalany 0w30 trasa i znowu wymiana na docelowy

A tu podlinkuje http://warsztat.castrol.pl/blog-post/cz ... k-ma-sens/
vegetagt
Posty: 216
Rejestracja: 2017-07-17, 21:40
Lokalizacja: NO
Kontakt:

Post autor: vegetagt »

Ciekaw jestem opinii innych, bo według mnie praca na oleju z naftą nie jest jakoś przesadnie zdrowa dla motoru :-P
Słyszałem, że płukanka zawiera te same dodatki czyszcące co zwykły olej, lecz w większych ilościach.
A ile w tym prawdy, nie wiem. Ciekawe, czy można gdzieś sie doszukać składu takiego specyfiku.
Awatar użytkownika
Wojt3q
Posty: 794
Rejestracja: 2014-01-14, 17:00
Lokalizacja: z Garażu
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Wojt3q »

Co do skladu to charakterystyki produktu są dostępne.

Przy samej wymianie oleju to nie ma co się w to bawić lepiej
marcin8585
Posty: 199
Rejestracja: 2016-01-17, 11:59
Lokalizacja: Łódź
Płeć:
Kontakt:

Post autor: marcin8585 »

lllbAZ pisze:Uuuuu... to brzydko. Co w takim razie możesz polecić. Jest jeszcze jakaś alternatywa dla MOTUL'a?

P.S. Zastanawia mnie sens wlania do serduszka 10W60.
miller , penrite ale ja bym polecil motula co do 10w60 to akurat do eski to nie, tylko 5w40 no chyba ze ostro upalasz na torze, jak nie to 5w50 to max, ale kazdy leje co chce ja z motulem nie mam problemow, mysle ze ludzie z forum sie zgodza
lllbAZ
Posty: 112
Rejestracja: 2016-11-14, 20:00
Lokalizacja: silesia
Płeć:
Kontakt:

Post autor: lllbAZ »

Ja znów zalałem VR1 Racing 5W50, no kurde, złego słowa nie powiem ;p
ą, ć, ę, ł, ó, ź, ż - znam je. ;)
ODPOWIEDZ