2.0 tdi Biturbo
2.0 tdi Biturbo
Jeszcze troche czasu i 2.7 biturbo będzie dostawać baty od passata 2.0 tdi :)
https://www.youtube.com/watch?v=Pn1tNjkma-Q
Ciekawe jakie ma doładowanie.
https://www.youtube.com/watch?v=Pn1tNjkma-Q
Ciekawe jakie ma doładowanie.
-
WojtasTaba
- Posty: 341
- Rejestracja: 2018-01-30, 16:48
- Lokalizacja: Olsztyn
- Płeć:
- Kontakt:
tylko nie żyd :D
gdyby w polsce busy mozna bylo busy zamawiac w amerykanskiej konfiguracji z benzynami to napewno bym takie brał .no ale w busach i ciezarowkach przeboleje bo z tego jest na chleb i wódke :D
te 2.0 bi jedzie tak samo i te od bmw . ale te auto bedzie dobre tylko dla pierwszego wlasciciela i to tez nie emeryta ktory latami chcialby uzytkowac :D
ale ogólnie diesla nie lubie bo gryzie w nos zapach szczególnie na mrozie i wcale nie wychodzi tak tanie . nawet pickupa sredniego teraz jak patrze to z benzynka
gdyby w polsce busy mozna bylo busy zamawiac w amerykanskiej konfiguracji z benzynami to napewno bym takie brał .no ale w busach i ciezarowkach przeboleje bo z tego jest na chleb i wódke :D
te 2.0 bi jedzie tak samo i te od bmw . ale te auto bedzie dobre tylko dla pierwszego wlasciciela i to tez nie emeryta ktory latami chcialby uzytkowac :D
ale ogólnie diesla nie lubie bo gryzie w nos zapach szczególnie na mrozie i wcale nie wychodzi tak tanie . nawet pickupa sredniego teraz jak patrze to z benzynka
https://youtu.be/ZUPFutLtil0
krzepki dziadzia też ma swoje wizje 😋
krzepki dziadzia też ma swoje wizje 😋
MaDmAx pisze:https://youtu.be/ZUPFutLtil0
krzepki dziadzia też ma swoje wizje 😋
mówiłem o nowych i gdy sie robi duzo kilometrów, sa ok, na co dzien jako daily.
no właśnie nowe też potrafia zawieść ostatnio w mrozy w rocznym vw cos tam juz sie działo z screm a mercedes to nawet w lato z salonu do domu nie dojechal i blad od scr wywalil . teraz wszystko co sie kwalifikowalo do zmiany to zamowione w benzynie zanim gpf y zaczna montowac .
jedyny diesel z ktorym problemow nie bylo wbrew pozorom to byl pegeot 607 zadnych problemów przez ponad 10 lat dlatego tak dlugo trzymany i tylko dwumas wymieniony kompletny i nadal mniej smrodzi niż nowe auta .
teraz jesli mialbym brac diesla to tylko w najem dlugoterminowy
jedyny diesel z ktorym problemow nie bylo wbrew pozorom to byl pegeot 607 zadnych problemów przez ponad 10 lat dlatego tak dlugo trzymany i tylko dwumas wymieniony kompletny i nadal mniej smrodzi niż nowe auta .
teraz jesli mialbym brac diesla to tylko w najem dlugoterminowy
moze sie buntuja za to ze trzymane pod chmurka .
ale nawiazujac do tego co obecnie jest oferowane to szkoda byloby doplacac 10 procent za silnik 2.0 bitdi zamiast 2.0 tsi bo tyle aktualnie wychodzi w przypadku vw tiguan wiec moze byc ze szkoda kasy ale bezzastanowienia wole wziac benzyne . a w tej samej cenie co 2.0 bitdi jest w pasku i arteonie 2.0 280 ktore jeste jeszcze bystrzejsze . obecnie pomimo ze diesel jest 'lepszy' jak sie ma flote maszyn na rope to 2.o tsi uwazam za ryozsadniejszy wybor niz 2.0 tdi ale to tylko moje zdanie . mam nadzieje ze do 300k przelataja te nowe tsi bez wiekszych problemów bo lekko nie beda mialy .
ale nawiazujac do tego co obecnie jest oferowane to szkoda byloby doplacac 10 procent za silnik 2.0 bitdi zamiast 2.0 tsi bo tyle aktualnie wychodzi w przypadku vw tiguan wiec moze byc ze szkoda kasy ale bezzastanowienia wole wziac benzyne . a w tej samej cenie co 2.0 bitdi jest w pasku i arteonie 2.0 280 ktore jeste jeszcze bystrzejsze . obecnie pomimo ze diesel jest 'lepszy' jak sie ma flote maszyn na rope to 2.o tsi uwazam za ryozsadniejszy wybor niz 2.0 tdi ale to tylko moje zdanie . mam nadzieje ze do 300k przelataja te nowe tsi bez wiekszych problemów bo lekko nie beda mialy .