Sprzęgło dwutarczowe do S4 B5
Sprzęgło dwutarczowe do S4 B5
Szukam jakiegoś dobrego sprzęgła do S4. Obecnie mam docisk od RS4 i spiek na 6 łopatkach.. na razie jest ok... ale szukam czegoś mocniejszego. Ktoś z was ma zamontowany zestaw dwutarczowy od 3.0TDI ? Potrzebne są jakieś dodatkowe przeróbki ? Jaką moc i jaki moment mniej więcej wytrzyma taki zestaw ?
-
- Posty: 1000
- Rejestracja: 2015-04-04, 13:42
- Lokalizacja: Cze-wa
- Płeć:
- Kontakt:
http://www.ccc-motorsport.de/shop/4042/ ... 200-detail
To da rade na pewno
To da rade na pewno
-
- Posty: 1000
- Rejestracja: 2015-04-04, 13:42
- Lokalizacja: Cze-wa
- Płeć:
- Kontakt:
Moje bylo na 850nm a że NM mialem wiecej to nie ogarnialo=Tomi= pisze:Zaraz do niego napisze :)
Ty jeździłeś na spieku i na docisku SACHS Performance ? Ile taki zestaw znosił ?

Ale takie 800nm to spokojnie obrobi i nie chodzilo bardzo ciężko,tylko że za tą cene to bierz od Lamika dwutarcz,mow że Cie podsylam
[ D O B R Z A Ń S K I ]
Już do niego napisałem i czekam na odpowiedź :DDobrzanskiS4B5 pisze:Moje bylo na 850nm a że NM mialem wiecej to nie ogarnialo=Tomi= pisze:Zaraz do niego napisze :)
Ty jeździłeś na spieku i na docisku SACHS Performance ? Ile taki zestaw znosił ?![]()
Ale takie 800nm to spokojnie obrobi i nie chodzilo bardzo ciężko,tylko że za tą cene to bierz od Lamika dwutarcz,mow że Cie podsylam
Taki cudowny ten dwutarcz z 3.0TDI, że normalnie nie ma żadnych wad
To nic, że wałek 01E ma inną średnicę wieloklinu i trzeba przerabiać tarczę co skutkować będzie w krótkim czasie ponownym zrzuceniem skrzyni. Weź komplet od Dawida Lamika, na tym seryjnym docisku, na którym on je robi z tarczami kevlarowymi powinno przenieść max 900Nm

Z tym przerobieniem wejścia na wałek to nie jest wielki problem. Nie widzę powodu dlaczego miałoby się to zaraz rozlecieć jak jest dobrze zrobione Adapter ciasno spasowany dotoczyć, wprasować i profilaktycznie obspawać. Ja mam tak u siebie. U mnie na dwutarczu nie widzę żadnych niepokojących objawów. Pedał bierze dobrze, chodzi miękko, nie telepie, nie hałasuje. Inna sprawa, że nie jest takie "hop" iść do sklepu i kupić sprzęgło, bo nowe sprzęgło = przerobić nową tarczę.
Sprzęgło kosztuje 1200zł. Koło zamachowe dorobienie to 1600-1700zł jak dobrze pamiętam. A i jeszcze trzeba szlifować dzwon skrzyni i łapę, ale to prosta i jednorazowa robota.
Nie wiem jak znosi to duże moce bo mam póki co niedużą u siebie ale jestem dobrej myśli.
Sprzęgło kosztuje 1200zł. Koło zamachowe dorobienie to 1600-1700zł jak dobrze pamiętam. A i jeszcze trzeba szlifować dzwon skrzyni i łapę, ale to prosta i jednorazowa robota.
Nie wiem jak znosi to duże moce bo mam póki co niedużą u siebie ale jestem dobrej myśli.