a czym ty kolego tam hamujesz?? Bo w tych felgach to nic konkretnego się nie zmieści chyba . Ogólnie to chyba najpierw zawieszenie , hamulce ,a na końcu moc a tu tak trochę po polsiemu chyba ,że się mylę to proszę mnie poprawić .
felgi pewnie 16" ale za to z wielkim ET, piasty takie jak w S6 / RS6 C5 o 6mm dłuższe więc można oszukiwać i zaciskiem się oddalać
przykład :
- w tym aucie przy felgach 17" montujesz 350mm tarcze z zaciskiem 6 tłok !
SID, Nadal byś chciał wysunąć jakiś jakiś argument co siedzi za felgami i co z tym można sobie zrobić? Muniek_87, No to kolego mam nadzieje ,że nie będziesz mi ani nikomu innemu siedział na ogonie bo Andrzej to ci może powiedzieć gdzie się znajdziesz jak ktoś zacznie w podbramkowej sytuacji hamować .
Ta ja będę gonił tylko ,że jak coś to ja wyhamuje ale ty już nie koniecznie i to raczej za większością nie wyhamujesz . Kolego będziesz mógł to NIE MYŚL za dużo i weź to wypIerd0L i załóż hamulce odpowiednie do twojej mocy .
p.s. wróć do serii i później możemy sprawdzać kto będzie gonił o bo 2.7 jest odpowiednikiem dla RSa ,a nie dla wolnossącej S6 ale to chyba wiesz
No offence :) W mojej opinii hamulce dobiera się przede wszystkim do masy auta, względnie jego prędkości maksymalnej, a te wartości się u mnie nie zmieniły. Niemniej, jak pojawi się nadmiar $$, to zapodam jakiś większy hebel :)