S4 B5 Nogaro blue by emay
Nie do końca jest tak jak piszecie, w zasadzie to gorzej. Dla niemca powinieneś mieć TUV na amortyzatory jeśli były zmieniane, na wydech, auto musi mieć spełnione normy emisji spalin, nawet na felgi jeśli nie są ori.
Masz jakiekolwiek katalizatory ? sportowe ?emay pisze:Niemcy piszą czy mam TUV i na tym sie konczy rozmowa.
Ostatnio zmieniony 2018-02-03, 10:39 przez mik-17, łącznie zmieniany 1 raz.
Co raz wiecej aut z pl idzie na zachód
10,15 lat temu mogli sie obawiac i słusznie ale w tych czasach gdzie poziom modyfikacji jest na wysokim poziomie ...
Jak ktos dzwoni,pisze za autem ,wysylaj od razu link do tematu na forum i niech zobaczy jak kompleksowo ogarniete
Jesli szuka auta za te € i dalej bedzie stekal to zwyczajnie jest nieogarniety
Edit:co do wydechu racja i napisałem o tym,ale reszta z tego co kojarze jest na markowych gratach i chyba nie powinno byc problemu
Przecież w niemcowni tez modyfikuja auta i sie nimi poruszaja ,wystarczy zobaczyc filmik ze zlotu Worthersee,watpie ze wszystkie autam tam popierd... są takie ok ;)
10,15 lat temu mogli sie obawiac i słusznie ale w tych czasach gdzie poziom modyfikacji jest na wysokim poziomie ...
Jak ktos dzwoni,pisze za autem ,wysylaj od razu link do tematu na forum i niech zobaczy jak kompleksowo ogarniete
Jesli szuka auta za te € i dalej bedzie stekal to zwyczajnie jest nieogarniety

Edit:co do wydechu racja i napisałem o tym,ale reszta z tego co kojarze jest na markowych gratach i chyba nie powinno byc problemu
Przecież w niemcowni tez modyfikuja auta i sie nimi poruszaja ,wystarczy zobaczyc filmik ze zlotu Worthersee,watpie ze wszystkie autam tam popierd... są takie ok ;)
RS4 B5 ,Brake rs6 C7,Wagner..
GOLF 4 R32 OEM
S3 8L BAM ABT IMOLA
Golf 2 RALLYE r32
GOLF 4 R32 OEM
S3 8L BAM ABT IMOLA
Golf 2 RALLYE r32
W razie jakby się esa sprzedała to zostanie mi coś na pamiątkę.


Ostatnio zmieniony 2019-02-18, 12:11 przez emay, łącznie zmieniany 1 raz.
Każdy element auta w Niemczech musi być zatwierdzony przez specjalny organ do tego powołany, nie ma tak ze coś sobie zrobisz sam i możesz nim jeździć jak u nas tam wszystko jest robione przez serwis z odpowiednim wpisem na każda najdrobniejsza czesc jak nie masz odpowiednich papierow na modyfikacje to nikt tego nie kupi bo nie da się tego zarejestrowac
Nawet te felg które masz na aucie muszą być w pisane w dowód mimo tego że są oryginalne od audi a dlatego że w serii to auto wychodziło na 17 :) i np. takie zatwierdzenie kosztuje 50e+ musisz iść do wydziału komunikacji żeby Ci wpisali i tam płacisz kolejne pare Euro i dlatego tak ważny jest dla nich ten TUV :)
S4 B5 limo Nogaro Blau 99"
S4 B8 avant Misano Rot 14"
S4 B8 avant Misano Rot 14"