Jedzie sie tym co jest medzy szczytami a nie max moca wiec te 12ps i tak nie ma az takiego znaczenia. Porownaj inne wykresy na tym setupie to zrozumiesz o czym mowie 😉aw69 pisze:( i wtedy 500 pewnie pęka, turbo i paliwa jeszcze jest w zapasie )
wątpie abys zobaczył 500 :)
S3 8V 500+ [compsport]
na szybko z trasy
nowy spliter i dyfuzor


Wrażenia po pierwszych kilometrach ( krakow-wroclaw; wroclaw-warszawa-wroclaw; 500km po wro) :
* gdyby to byl manual to to turbo (v2) by moglo byc uciążliwe. w automacie tego nie czuc, wstaje 3400 mniej wiecej i robi robote. nawet jadac w 4 chlopa kazdy i pelnym bagaznikiem cos tam jedzie
* turbo v2 od Peruna, hmm delikatnie mowiac spodziewalem sie lepszej jakosci uslugi. uwazam ze za tą cene WG powinien byc wystrojony, kanały dopasowane (obrócone) do modelu auta, korpus łączący zimna i ciepła lepiej spasowany. Ciekaw jestem jak to wyglada u TTE albo APR... Tu musialem te prace wykonac przy pomocy CS co oczywiscie wiazalo sie z nieprzewidzianymi dodatkowymi kosztami. Na gotowo, turbo działa tak jak powinno, reakcja na gaz w zakresie pow 3400 jest ok, ponizej jest maly lag. Turbo ma zapas na wieksze moce, doladowanie nie przekracza 1,82 z tego co pamietam. Nie dziwie sie ze z v2 czy to sportmile czy ktokolwiek meczy sie kilka dni ( v1 i dsg robi sie w dwa dni srednio )
* dzwiek w srodku, na seryjnej dmuchawie z wrzuconymi gratami bardziej pierdzial przy zmianie biegow, bylo slychac podkrecony seryjny dzwiek. teraz nie ma ozdobnikow, a sam dzwiek silnika jest zupelnie nie podobny do poprzedniego... przyciężkawy, mniej kosiarkowy :P
* skrzynia, na S miszcz, na D no cóż eco shit :P manual mam wrazenie dziala duzo lepiej
* auto czy do miasta czy na przeloty w trasie spisuje sie swietnie. pomijam juz fakt ze jeszcze nikt mnie nie objechał, tak te auta powinny wychodzic z fabryki, seryjne "300" to pomylka
nowy spliter i dyfuzor


Wrażenia po pierwszych kilometrach ( krakow-wroclaw; wroclaw-warszawa-wroclaw; 500km po wro) :
* gdyby to byl manual to to turbo (v2) by moglo byc uciążliwe. w automacie tego nie czuc, wstaje 3400 mniej wiecej i robi robote. nawet jadac w 4 chlopa kazdy i pelnym bagaznikiem cos tam jedzie
* turbo v2 od Peruna, hmm delikatnie mowiac spodziewalem sie lepszej jakosci uslugi. uwazam ze za tą cene WG powinien byc wystrojony, kanały dopasowane (obrócone) do modelu auta, korpus łączący zimna i ciepła lepiej spasowany. Ciekaw jestem jak to wyglada u TTE albo APR... Tu musialem te prace wykonac przy pomocy CS co oczywiscie wiazalo sie z nieprzewidzianymi dodatkowymi kosztami. Na gotowo, turbo działa tak jak powinno, reakcja na gaz w zakresie pow 3400 jest ok, ponizej jest maly lag. Turbo ma zapas na wieksze moce, doladowanie nie przekracza 1,82 z tego co pamietam. Nie dziwie sie ze z v2 czy to sportmile czy ktokolwiek meczy sie kilka dni ( v1 i dsg robi sie w dwa dni srednio )
* dzwiek w srodku, na seryjnej dmuchawie z wrzuconymi gratami bardziej pierdzial przy zmianie biegow, bylo slychac podkrecony seryjny dzwiek. teraz nie ma ozdobnikow, a sam dzwiek silnika jest zupelnie nie podobny do poprzedniego... przyciężkawy, mniej kosiarkowy :P
* skrzynia, na S miszcz, na D no cóż eco shit :P manual mam wrazenie dziala duzo lepiej
* auto czy do miasta czy na przeloty w trasie spisuje sie swietnie. pomijam juz fakt ze jeszcze nikt mnie nie objechał, tak te auta powinny wychodzic z fabryki, seryjne "300" to pomylka
-
- Posty: 135
- Rejestracja: 2013-03-11, 10:05
- Lokalizacja: a-chów/b-b
- Płeć:
- Kontakt:
1415kg zdaje sie ze bez kierowcy i bez paliwamajlo pisze:ile waży takie s3?
jest procedura?
3.4 to super wynik jest.
na seryjnej ile mocy sie osiąga?
8.8 100-200 ladnie.
3.4 spokojnie do zbicia
nie 8.8 a 8.3 tez do urwania
seryjnie z dsg 4.8 pisalem wyzej porownanie z innymi autami
procedura tu juz seryjnie jest. teraz po modach sa dwie zrobione.
mam pytanie za które mogę być wyśmiany ale interesuje mnie jak spalanie po programie i jesli pamietasz to jakie przed. bo chcialem a3 2.0 uzywke brac ale jak zobacxylem cene na s3 golasa od brokera to bardziej mnie kusi iść w nówke s3 bo gadzetów nie uzywam a auto na codzien jako głowne chce wziać , dlatego ciekawi mnie spalanie bo nie ukrywam że ma to dla mnie znaczenie w aucie na codzien
Na wstępie zaznacze żebyś nie kierował się nigdy katalogami.Wojt3q pisze:mam pytanie za które mogę być wyśmiany ale interesuje mnie jak spalanie po programie i jesli pamietasz to jakie przed. bo chcialem a3 2.0 uzywke brac ale jak zobacxylem cene na s3 golasa od brokera to bardziej mnie kusi iść w nówke s3 bo gadzetów nie uzywam a auto na codzien jako głowne chce wziać , dlatego ciekawi mnie spalanie bo nie ukrywam że ma to dla mnie znaczenie w aucie na codzien
To jak auto pali zależy w głównej mierze od nogi kierownika, jak moc jest podniesiona i sie jeździ tak samo to w teori spalanie spada, dochodzi czynnik szybszego osiągania prędkości zadanej i potem jej utrzymywanie. W sytuacji ciągłego przyspieszania już jest inaczej i zależy od tego jak głęboko wciskasz gaz.
A teraz liczby... (mierzone na wielu przejazdach, na zasadzie ruszania pełym bakiem i dolewania do pełna po zakończeniu trasy ). Przedziały min i max jakie osiągałem w danym stylu jazdy.
Mierzone na rozgrzanym silniku, w różnych porach roku, bez tzn dojazdówek ( np trasa to trasa a nie trasa + dojazd z domu do autostrady, dlatego tankuje przy trasie przed wyjazdem )
Serja (s) vs Custom (c)
* (s) trasa eko tempomat 100-120km/h - 7.7-8.0 # sprawdzone na jednym przejeździe
* (c) trasa eko tempomat 100-120km/h - 7.9-8.2 # sprawdzone na dwóch przejazdach
* (s) trasa głównie tempomat 200km/h + kilka killi - 14-18 # duze predkosci na serii braly wiecej
* (c) trasa głównie tempomat 200km/h + kilka killi - 13-15
* (s) miasto, powtarzalny schemat ruszanie na zimnym, psj 15km + dynamiczne zmiany pasów (wszystko na comfort) - 18
* (c) miasto, powtarzalny schemat ruszanie na zimnym, psj 15km + dynamiczne zmiany pasów (wszystko na comfort) - 20 # jazda w zakresie dolnych obrotów nie daje ani przyjemnosci ani oszczednosci
* (s) miasto, auto rozgrzane, normalna jazda ( wszystko ustawione na dynamic ) - 17
* (c) miasto, auto rozgrzane, normalna jazda ( wszystko ustawione na dynamic ) - 15
* (s) miasto nocą - 20-25
* (c) miasto nocą - 23-??
Pomiary oczywiście wykonywane na niemieckich autostradach a nocne upalanie takie wysokie bo trzeba zagrzać i wystudzić :)
PS.
w bmw 330xd manual (1850kg) zrobionym na 330ps, trasa 8, miasto max 13. srednia liczylem 10.
Ostatnio zmieniony 2018-02-01, 13:55 przez luk.wrc, łącznie zmieniany 1 raz.
Dokladnie.Wojt3q pisze:Dziekiza kompleksowe dane bardzo pomocne. Spokojnie można brać na daily
na tym setupie tylko oleje filtry i juz 15k zrobilem.
Jadnak na ta moc seryjne hamulce to padaka.
wlasnie przymierzam sie do BBK
opcji duzo 4-6 tloczki tarcze 355 do 390
stoptechy, brembo, itd...
dojdzie tez inny wydech i potem remap.
RRyb pisze:Masz ofertę na PW
nie mialem czasu zagladac i przegapilem twoja wiadomosc.
teraz kupilem cos innego, mysle lepszego ;)
1. hamulce przod alcon http://sidmotorsport.pl/pl/h/1314-alcon ... estaw.html
2. hamulce tyl zacisk z rs5 na tej tarczy http://sidmotorsport.pl/pl/hamulce/1400 ... x22mm.html
3. wydech akrapovic http://www.vwvortex.com/aftermarket-and ... m-exhaust/
wiec temat zamkniety.
[ Dodano: 2018-09-07, 10:27 ]
Aktual.
dla porownania z stage 3 z samym DP ( dalej srodkowy i catback seria ) - hamowane przy 19 stopniach

po zalozeniu akrap dal 10ps i 20nm. poprawil tez przebieg - hamowane przy 28 stopniach:

mimo 24 stopni na dworze, kolejnym z rzedu staercie, calkiem fajnie jedzie i wyraznie agresywniej wstaje.

niedlugo korekta pod wydech bo seria mocno ograniczala...