Jak na standardy tego forum moja a6-tka nie jest niczym specjalnym lecz, że jest ich dość mało to stwierdziłem, że opiszę ją na tym forum gdyż liczę, że pojeżdżę nią dość długo i na pewno zajdą w niej jakieś zmiany.
Wcześniej jeździłem b5 2.8V6 quattro manual sedan ale stwierdziłem po czasie, że jednak fajnie by było mieć coś szybszego i większego. Wybór padł na A6 w połączeniu ze słynnym 2.7 BiTurbo

Tak wyglądała a raczej brzmiała była a4ka(teraz jeździ w okolicach Gliwic):
REMUS a4 b5
A teraz do rzeczy:
Marka: Audi
Model: A6 C5
Rocznik: 2003
Silnik: 2.7BiTurbo
Napęd: Quattro
Skrzynia: Automatyczna Tiptronic
Kod Silnika: BES
Moc: seria 250km
Kocur ma sporo fajnych bajerów jak podwójne szyby,xenon, lustra w fotochromie, RECARO, czarna podsufitka, białe zegary(tak wiem, nie każdemu muszą się podobać), szyberdach, multifunkcja, telefon, czarny sufit i wiele innych...
To co zrobiłem zaraz po zakupie to(podziękowania dla Piotrka i ekipy z Route 77):
Nowy rozrząd kompletny + świece
Wymiana oleju i filtru w silniku
Uszczelnienie silnika + uszczelnienie między skrzynią a wałem + dyfer tył i półosie
Wymiana oleju i filtra w skrzyni
Nowe klocki przód
i pare innych dupereli jak czyszczenie odmy itp.
Doszła także instalacja LPG Stag zakładana u Radka w Warsztatowni w Lubline(także mogę polecić, wiedzą co robią), ładnie pochowana, wlew pod klapką.
Zmiany, które różnią ten samochód od takiego jaki wyszedł z fabryki na ten moment:
Koło na lato kute ABT BR 8,5j/19" et35
Koło na zime BBS CH MOTORSPORT 8,5j/18" et35 + Continental WinterContact TS 850P 235/40/18
Wydech Friedrich Motorsport dedykowany do 2.7Bit(TUV)
Wkładka powietrza K&N
Customowe emblematy
Plany jakieś są tylko jak zwykle brakuje czasu i pieniędzy :) W każdym razie jeszcze będzie coś modzone, tym bardziej z mocą a do niej trzeba się rozsądnie przygotować.
Jakieś słabe zdj(z czasem wpadną jakieś lepsze i z czystym samochodem):












