Tak siedziałem na allegro i popatrzyłem na ceny V10 (Audi i BMW) - kompletny silnik + skrzynia 15-17 tysi z mizernym przebiegiem.
Wpadłem na pomysł (wirtualny narażie) czy nie wsadzić V10 do b5
Teraz pytanie - jak widzicie taki swap V10 do S4 b5?
Czy jak się powycina co nie co - czy wejdzie?
Jak zrobić żeby nadal działał torsen?
Jaka skrzynia?
Napędy?
ciezko bedzie V10 wcisnac
V8 4,2l wsadzaja do A4/S4 B5 - jest sporo projektow,
niektore silniki V10 baja taki sama dlugosc bloku jak V8 wiec kto wie.
Strasznie ciezki przod bylby, wchodzenie w zakrety masakra
Wydaje mi się że można będzie porzeżbić i wsadzić V10 od S6 i po modach wyciągnąc ok 550 koni, problem tylko jaka manualna skrzynia do tego przypasuje no i koszta, bo nie wiadomo czy to będzie wogule miało sens jeżeli chodzi o $$$...
Silnik V10 od S6 wcale nie waży dużo i jest dosyć kompaktowy, jednak napewno będzie trzrba powalczyć...
Jeżeli robić V10 to musi to mieć sens opłacalności w porównaniu do np. 550 koni z silnika 2.7T - jeżeli koszta są podobne to wtedy można się zastanowić...
Silnik V10 ma niesamowity dzwięk, jest NA czyli nie wypierdzieli w powietrze przy tej mocy itd - jest sporo zalet, jednak też sporo niewiadomych..
[ Dodano: 2010-11-11, 18:45 ]
No i jedziemy z V10 TT
[ Dodano: 2011-01-02, 23:18 ]
12 maja 2010 r. wpadłem na ten szalony pomysł... Po pól roku kupiłem V10 TT :)))))