RH ZW6 po mojemu
Audi (R)S4 Limo by Savo
- quattrobokiem
- Posty: 115
- Rejestracja: 2014-10-17, 12:29
- Lokalizacja: Nottingham
- Płeć:
- Kontakt:
Czesc Wszystkim
Naprawde jesli chodzi o tył auta myślałem sporo czasu . Czy zostawic ori klape us bo przeciez taka miałem, patrzyłe jak to wyglada z połączeniem sedan plus body rs , myslałem moze zostawic ori polift , pozniej przemyslalem temat lekkiego skrocenia ale z zachowaniem dziurki na zamek i tez robiac na gładko . Doszłęm do takiego wniosku ze tak dla mnie bedzie najlepiej i jestem z tego zadowolony . Czyli tyl skrocenia klapy pod prywatna blache i zostawienia zamka zeby zachowac w miare oryginalnosc - w cudzyslowiu oczywiscie . Do tego obowiazkiem bylo zachowanie lini prostej zderzak z nadkolami bo widziałem sporo spapranych zderzakow, nawet mozna sie przyjzec moim zdaniem najładniejszej Audi body rs4 z Hanover ze niedociagneli tych łączen . Kolejna mysla była długosc zderzaka w tył, czy zachowac długosc z poliftowej eski czy tez duzy parapet z ori rs4. Wniosek był taki zeby nie wydłuzac dupy i zostalismy przy eskowym. Kolejnym punktem były znaczki . Znaczek rs4 jaest w prawie idealnym miejscu pniewaz w sedanach jest na poziomie wstecznego a w avancie nizej. Niestety trzeba go troszke posunac w lewo ale to jest kosmetyka ... tez nie wiem ile bedzie na klapie bo moze zniknie
I ostatnim obowiazkowym rowniez nowym elementem na Aucie jest tylny znaczek Audi . Jak wszystko nowe z zewnatrz to znaczek tez :)
Takze jezeli o tył auta jestem mega zadowolony bo spelnil sie moj plan , teraz tylko auto w dol i bedzie ciekawie. Co do przodu tez jest zajebiscie bo zostalo wszystko z fmickiem , halogeny kratki , spryski i tak dalej. Kwestia jeszcze była mysli zrobienia zderzaka na gładko ale odpusciłem i tez z tego jestem zadowolony. Takze moge teraz powiedziec ostatecznie ze zadnych wiekszych zmian z zewnatrz przy aucie nie bedzie ! Tylko jakies naprawde dobre koło w 20"
[ Dodano: 2017-12-17, 13:12 ]
Sa i zdjecia
Naprawde jesli chodzi o tył auta myślałem sporo czasu . Czy zostawic ori klape us bo przeciez taka miałem, patrzyłe jak to wyglada z połączeniem sedan plus body rs , myslałem moze zostawic ori polift , pozniej przemyslalem temat lekkiego skrocenia ale z zachowaniem dziurki na zamek i tez robiac na gładko . Doszłęm do takiego wniosku ze tak dla mnie bedzie najlepiej i jestem z tego zadowolony . Czyli tyl skrocenia klapy pod prywatna blache i zostawienia zamka zeby zachowac w miare oryginalnosc - w cudzyslowiu oczywiscie . Do tego obowiazkiem bylo zachowanie lini prostej zderzak z nadkolami bo widziałem sporo spapranych zderzakow, nawet mozna sie przyjzec moim zdaniem najładniejszej Audi body rs4 z Hanover ze niedociagneli tych łączen . Kolejna mysla była długosc zderzaka w tył, czy zachowac długosc z poliftowej eski czy tez duzy parapet z ori rs4. Wniosek był taki zeby nie wydłuzac dupy i zostalismy przy eskowym. Kolejnym punktem były znaczki . Znaczek rs4 jaest w prawie idealnym miejscu pniewaz w sedanach jest na poziomie wstecznego a w avancie nizej. Niestety trzeba go troszke posunac w lewo ale to jest kosmetyka ... tez nie wiem ile bedzie na klapie bo moze zniknie
I ostatnim obowiazkowym rowniez nowym elementem na Aucie jest tylny znaczek Audi . Jak wszystko nowe z zewnatrz to znaczek tez :)
Takze jezeli o tył auta jestem mega zadowolony bo spelnil sie moj plan , teraz tylko auto w dol i bedzie ciekawie. Co do przodu tez jest zajebiscie bo zostalo wszystko z fmickiem , halogeny kratki , spryski i tak dalej. Kwestia jeszcze była mysli zrobienia zderzaka na gładko ale odpusciłem i tez z tego jestem zadowolony. Takze moge teraz powiedziec ostatecznie ze zadnych wiekszych zmian z zewnatrz przy aucie nie bedzie ! Tylko jakies naprawde dobre koło w 20"

[ Dodano: 2017-12-17, 13:12 ]
Sa i zdjecia
Dziekuje
Nieukrywam ze dojdzie do prawidlowego zakonczenia projektu we wnetrzu . Mianowicie drewno idzie do lamusa . Rozmyslam nad piano black lub carbon z rs4 . Kierownica i galka w alkantarze jak i podsyfitka . I wszystko bedzie skonczone . A moc ? Poczekamy az turbinki umra
[ Dodano: 2017-12-17, 14:59 ]
A co do Hanover to zawsze byl dla mnie przykladem.
Nieukrywam ze dojdzie do prawidlowego zakonczenia projektu we wnetrzu . Mianowicie drewno idzie do lamusa . Rozmyslam nad piano black lub carbon z rs4 . Kierownica i galka w alkantarze jak i podsyfitka . I wszystko bedzie skonczone . A moc ? Poczekamy az turbinki umra

[ Dodano: 2017-12-17, 14:59 ]
A co do Hanover to zawsze byl dla mnie przykladem.