Wgranie programu
Wgranie programu
Witam.
Moje rozważania krążą wokół posiadania dwóch map. Mam teraz wgrany agresywny program i dochodzę do wniosku że wolał bym mieć seryjny, a od czasu do czasu do wariowania przydawał by się ten obecny. Nie mam gazu i jak na auto do codziennej jazdy, spalanie ok 14l przy normalnej jeździ. Moja eska jest w bardzo dobrym stanie i chciałbym żeby tak zostało. Czy jedynym logicznym rozwiązaniem jest posiadanie dwóch identycznych sterowników (8D0 907 551 C) ? Ile trzeba zapłacić za budżetowy sprzęt tylko do zmiany wsadu? Co o tym myślicie.
Moje rozważania krążą wokół posiadania dwóch map. Mam teraz wgrany agresywny program i dochodzę do wniosku że wolał bym mieć seryjny, a od czasu do czasu do wariowania przydawał by się ten obecny. Nie mam gazu i jak na auto do codziennej jazdy, spalanie ok 14l przy normalnej jeździ. Moja eska jest w bardzo dobrym stanie i chciałbym żeby tak zostało. Czy jedynym logicznym rozwiązaniem jest posiadanie dwóch identycznych sterowników (8D0 907 551 C) ? Ile trzeba zapłacić za budżetowy sprzęt tylko do zmiany wsadu? Co o tym myślicie.
Ostatnio zmieniony 2018-01-05, 14:32 przez mgrozny, łącznie zmieniany 1 raz.
Było: 80 2.0 Q 84', 100 Sport 10v TQ 91', 200 20v Avant 96'. Jest: s4 b5.
Trochę nie rozumiem tego tematu. Chcesz uzyskasz mniejsze spalanie w s4 b5 mając auto po programie? Teraz auto spała Ci 14 ltr na setkę i sądzę że to bdb wynik. Cudowanie w dwie mapy, dwa sterowniki to nie czasem przejaw formy nad treścią? Rozumiem jakbyś miał 500,600 PS to ma to sens... A tak... Skoro 14 ltr to za duże spalanie to chyba powinieneś rozważyć zmianę auta skoro to dużo.
wrzucic serie jesli chcesz zeby bylo tanio ,a jesli chcesz zeby bylo ok to program napisany pod auto u kogos ogarnieteho to najlepsze rozwiazanie nie ma sensu kombinowac z dwoma programami gdzie wiesz ze jeden nie jest zdrowy dla auta . wyrzucanie kasy w bloto .
normalna jazda w miescie to ten samochod ma bez roznicy czy bedzie program czy nie . roznicy nie poczujesz w spalaniu
spalanie jest z tych niskich
normalna jazda w miescie to ten samochod ma bez roznicy czy bedzie program czy nie . roznicy nie poczujesz w spalaniu
spalanie jest z tych niskich
W 551C po kablu nic nie zrobisz. Na nefarious masz scisle opisana rutyne przelaczania map dla nowszego ecu ale jesli w tym nie siedzisz a zakladam ze tak jest bo bys o to nie pytal to sobie nie poradzisz. Takze albo tanio albo dobrze. Kupno mboxa to tez 500-800pln i wtedy chinski mpps i zabawa w obrobke i przynajmniej me7logger.
Zrob u kogos bezpieczny program na 551C na slabego bara i kontroluj prawa noge.
Zrob u kogos bezpieczny program na 551C na slabego bara i kontroluj prawa noge.
Sorry koledzy nie udzielam się na forum ale w tym temacie muszę, kolego Groźny trochę cię nie pojmuję, masz 2,7BiT i narzekasz na 14l w mieście? trochę to śmieszne! powiem ci tyle że mój BEX co się nie umywa do BiT też w mieście mi pali ok.12-13l przy spokojnej jeździe, mieszkam w Krakowie i raczej nie narzekam na spalanie. Skoro uważasz że dużo ci pali Esiok to zmień auto na N/A, a po 2 zanim zdecydowałeś się na S4 to trzeba było poczytać trochę forum, tu każdy by ci powiedział że kupno Esioka to chyba najtańszy wydatek, koszta zaczynają się przy utrzymaniu!!! a godnie utrzymać S4 to worek piniendzy 
