Różnice w zaworach S4B5 vs 2.4/2.8

Moderatorzy: buba, Mod-Team

Awatar użytkownika
16vg60
Posty: 504
Rejestracja: 2013-05-03, 19:30
Lokalizacja: lublin
Kontakt:

Post autor: 16vg60 »

Spr.na zimnym sprezanie ,jak podpiera to wyjdzie na ktorym
RS4 B5 ,Brake rs6 C7,Wagner..
GOLF 4 R32 OEM
S3 8L BAM ABT IMOLA
Golf 2 RALLYE r32
imhotet
Posty: 391
Rejestracja: 2016-04-15, 21:49
Lokalizacja: Strzegom
Płeć:
Kontakt:

Post autor: imhotet »

sprężyny z S4 są oznaczone zielonym paskiem i są twardsze mozna znaleźć to info na necie, róznica będzie głównie powyżej 7k rpm jak zawory zaczna pływać, do wysokiej odcinki sie nie nadaja springi z wolnossaka
daw2
Posty: 154
Rejestracja: 2014-01-07, 17:11
Lokalizacja: lubaczów
Kontakt:

Post autor: daw2 »

16vg60 pisze:Spr.na zimnym sprezanie ,jak podpiera to wyjdzie na ktorym
Wątpie czy ci sie uda. Jak przerabiałem moje tdi to zanim wykręciłem świece to już kompresja wróciła. Ciśnienie oleju nie przekraczało u mnie 3 bary. Na 5w40 było to samo . Może u mnie 15 letnie sprężyny zaworowe miały już dość.
ZbychuBt
Posty: 434
Rejestracja: 2015-01-06, 19:14
Lokalizacja: Z h...a
Płeć:
Kontakt:

Post autor: ZbychuBt »

16vg60 pisze:Spr.na zimnym sprezanie ,jak podpiera to wyjdzie na ktorym

Sprawdziłem 9.5 ,10 ,10, 9,5 10, 10, na zimnym.
Ostatnio zmieniony 2017-11-29, 21:58 przez ZbychuBt, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
16vg60
Posty: 504
Rejestracja: 2013-05-03, 19:30
Lokalizacja: lublin
Kontakt:

Post autor: 16vg60 »

Zbychubit pisze ze na zimnym kuleje ok 1min.wiec wystarczy zeby obleciec z manometrem motor i jesli to kwestia sprężania to cos powinno pokazac

Umnie byl problem ze jak zakrecilem pod odcine to wtedy dopiero podpieralo na 5,10 sec. i zdecydiwaniejy gorzej by bylo spr.
RS4 B5 ,Brake rs6 C7,Wagner..
GOLF 4 R32 OEM
S3 8L BAM ABT IMOLA
Golf 2 RALLYE r32
daw2
Posty: 154
Rejestracja: 2014-01-07, 17:11
Lokalizacja: lubaczów
Kontakt:

Post autor: daw2 »

Czyli taka sama sytuacja jak u mnie. Jednak nie zdążył zmierzyć kompresji. Trzeba zaznaczyć ze ta praca na jałowym około minuty nie pozwala tak szybko cofnąć się popychaczowi. Co innego jak silnik się zatrzyma nie ma ciśnienia oleju a nawet może wystąpić sytuacja taka iż silnik zatrzyma się w takim miejscu gdzie wałek ciśnie na zawór i powoli wypompowuje szklankę.
Awatar użytkownika
16vg60
Posty: 504
Rejestracja: 2013-05-03, 19:30
Lokalizacja: lublin
Kontakt:

Post autor: 16vg60 »

Widze ze Zbychu juz napisal i jest rowne
ja mialem kiedys w corrado taka sytuacje ze zawor w pompie oleju sie przycinal i podpieralo i podczas pracy i na rozruszniku ,wymiana pompy zalatwila sprawe
RS4 B5 ,Brake rs6 C7,Wagner..
GOLF 4 R32 OEM
S3 8L BAM ABT IMOLA
Golf 2 RALLYE r32
ODPOWIEDZ