2.7tt AGB niskie doładowanie, logi; zmiana trójnika i 1,4bar

Moderatorzy: buba, Mod-Team

mgrozny
Posty: 21
Rejestracja: 2017-04-23, 19:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: mgrozny »

W grupie 115 odczytasz (przy logu dynamicznym) ciśnienie jakie powinny dmuchać turbiny (specified) i to jakie jest rzeczywiście (actual). Natomiast nieszczelności (log statyczny) w grupie 032. U mnie przed pęknięciem trójnika były wartości 0.6 -0.8 -0.2 -0.8, potem zaczęło mi syczeć i nie zrobiłem loga ale pamiętam że w trzeciej kolumnie było -7.5. Teraz niby wszystko wróciło do normy ale chyba coś mi zaczęło dymić z wydechu i mam 0.8 -1.6 0.4 -4.7. Nie mogę się doczytać czy idealnie jest w każdej kolumnie 0.0 czy 10.0. Może ktoś się z tym spotkał. Nie wiem czy nadal mam szukać nieszczelności czy może to coś innego. Dym nie jest olejowy ale raczej związany ze złą mieszanką. Błędów brak.
Było: 80 2.0 Q 84', 100 Sport 10v TQ 91', 200 20v Avant 96'. Jest: s4 b5.
joter82
Posty: 31
Rejestracja: 2016-06-02, 10:59
Lokalizacja: wawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: joter82 »

pawelrs6 pisze:Witam podepnę się koledzy jakie jest ciśnienie na serii turbach 2.7BIT 250KM BES.Bo auto coś jest mulaste raz jedzie git raz do du....I jeszcze jedno pytanie jakie logi zrobić na szczelność i na turba.

z tego co wiem to polifty pompują w serii 0,6 a przedlifty 0,5
a i pamiętaj, że po logowaniu od wyniku musisz odjąć ciśnienie atmosferyczne
ODPOWIEDZ