Siemanko. Znalazłem takiego kwiatka lewy przód:
Czy jest szansa dokupienia tego wtyku z przewodem bez lutowania? I czemu nie wywala żadnego błędu na VAG-u? Mam polifta ale z analogowym zegarkiem 99'
Było: 80 2.0 Q 84', 100 Sport 10v TQ 91', 200 20v Avant 96'. Jest: s4 b5.
Co trzeba zatem z tym zrobić. trochę mnie przeraziła ta odpowiedź. Chcesz powiedzieć że ABS może mi szwankować? Ktoś zrobił tą zworkę czy tak wyszło z fabryki. Proszę trochę jaśniej :)
Było: 80 2.0 Q 84', 100 Sport 10v TQ 91', 200 20v Avant 96'. Jest: s4 b5.
zdjecie jakies mega duze wiec slabo widze, masz czujnik klockow i czujnik abs ktory jest zintegrowany w jednym przewodzie ktory idzie od budy do tych elementow, w budzie sa dwie wtyczki czerwona i czarna(tam podpinasz czujnik, jego "drugie" konce to czujnik i wtyczka do czujnika zuzycia klockow ktora jest w zestawie z nowymi klockami :D łoł prosciej nie UMIM
Spoko loko to żadna prowokacja:) Wszystko mi się rozjaśniło. Wtyczki potrzebuję którą wpina się w gniazdo od klocka. Jest ułamany przewodzik i wyżej wymienionej wtyczki brak. Będę lutował. Ma ktoś taką może? Z kawałkiem przewodu oczywiście.
Było: 80 2.0 Q 84', 100 Sport 10v TQ 91', 200 20v Avant 96'. Jest: s4 b5.