adamtechnik pisze:Witam, ponawiam temat ponieważ problem nie został rozwiązany z wypadającą dwójką. Mechanik podejrzewał iż może być to problem dwumasy i sprzęgła z racji tego że auto wpadało w silne wibracje. Dwumasa jak i sprzęgło zostało wymienione lecz problem pozostał. Dodam że przy wyższych obrotach drążek zmiany biegów chodzi na boki i do przodu (jakby go wigina). Niby też poduszka jedna pod silnikiem jest bardziej ściśnięta. Pytanie czy czy sens dalej szukać problemu poza skrzynią czy po prostu skupić się na niej i tam zajrzeć?
zmień mechanika bo za te koszta to już byś skrzynie po rewizji i naprawie miał
adamtechnik pisze:Witam, ponawiam temat ponieważ problem nie został rozwiązany z wypadającą dwójką. Mechanik podejrzewał iż może być to problem dwumasy i sprzęgła z racji tego że auto wpadało w silne wibracje. Dwumasa jak i sprzęgło zostało wymienione lecz problem pozostał. Dodam że przy wyższych obrotach drążek zmiany biegów chodzi na boki i do przodu (jakby go wigina). Niby też poduszka jedna pod silnikiem jest bardziej ściśnięta. Pytanie czy czy sens dalej szukać problemu poza skrzynią czy po prostu skupić się na niej i tam zajrzeć?
zmień mechanika bo za te koszta to już byś skrzynie po rewizji i naprawie miał
Kur.wa przeczytalem w nawiasie "jakby wagina" W skrzyni pewnie wybierak
Glodnemu chleb na mysli.. :) skrzynie rozebral inny mechanik, do wymiany: koło zębate dwójki, tulejki oraz synchronizator, koszt 3tys zl, niestety po poprzednim mechaniku w tej sytuacji musze oszczedzac, wiec pytanie czy moze jest ktos kto ma na sprzedaz owa skrzynie?
pytałem o zmiane oleju ASO jak zwalałem swojego manuala w s4 b7 i pwoiedzieli ze producent nie przewiuje i nei zaleca wymian oleju w tej skrzyni. że to są tzw skrzynie bezobsługowe, to samo dyfer. takie informacje w ASO uzyskałem podkreślam.
jest koleś w wschowie audi-parts czy coś takiego. dzwoń do niego. ja od niego z s4 b6 kupiłem pare gratów. stan rewelacyjny oryginal. wiem że miał duzo części. właśnie z s4 b6.
pozdro