sprawdz sam jak to klei jestem zadowolony
A6 C5 2.7TT 411hp - zakończona przygoda :)
super dzięki wielkie za wszelkie info, jakieś dwie opcje już mam w takim razie, póki co założę ori łapę nową i pewnie chwilę pojeździ ale będę myślał nad zmianą tego zestawu po zimieZbychuBt pisze:U mnie docisk rs4 tarcza kevlar od Sida dwumasa uz rs4 esa po strojeniu +500 masz blisko zapraszam
sprawdz sam jak to klei jestem zadowolony
ale co ma znaczyc kevlar przyjemniejsza? w sensie od zwyklej czy od spieka :D?? to zwykla lita tarcza odporna na wyzsze temp wiec zachowuje sie tak jak "seria"
docisk audi ma dosc mocny, z dwumasy mozna zrezygnowac, mam u siebie i nie zauwazam zadnych roznic
jest dedykowany zestaw od valeo na sztywne kolo, po przerobieniu kola mozna poskladac na tym sprzeglo fabryczne luk ktore jest duzo mocniejsze (valeo bardzo szybko mi sie poddalo na 320km)
docisk audi ma dosc mocny, z dwumasy mozna zrezygnowac, mam u siebie i nie zauwazam zadnych roznic
jest dedykowany zestaw od valeo na sztywne kolo, po przerobieniu kola mozna poskladac na tym sprzeglo fabryczne luk ktore jest duzo mocniejsze (valeo bardzo szybko mi sie poddalo na 320km)
od spieka oczywiście, seria nie wiem z czego jest zrobiona ale z kevlaru jak mniemam nie jest ? w końcu "kevlar" to tuning jakiś tam tak ? bo o seryjnej tarczy kevlarowej nie słyszałem...atom1 pisze:ale co ma znaczyc kevlar przyjemniejsza? w sensie od zwyklej czy od spieka :D?? to zwykla lita tarcza odporna na wyzsze temp wiec zachowuje sie tak jak "seria"
docisk audi ma dosc mocny, z dwumasy mozna zrezygnowac, mam u siebie i nie zauwazam zadnych roznic
jest dedykowany zestaw od valeo na sztywne kolo, po przerobieniu kola mozna poskladac na tym sprzeglo fabryczne luk ktore jest duzo mocniejsze (valeo bardzo szybko mi sie poddalo na 320km)
no tak, valeo KIT4P znam, mam w S3, natomiast tutaj fajnie, że występuje, w takim razie można by na tym kole faktycznie coś poskładać...
teraz mam też koło zamachowe ale z S2 i jeździ mi się ok gdyby nie tylko ta usterka
co do fabrycznego sprzęgła to wiadomo, że u mnie nie wytrzyma taka seria valeo np. czy luk
EDIT 03.10.2017
Auto ogarnięte, okazało się jednak, że padła pompa sprzęgła... obyło się bez targania skrzyni ;)
Założyłem też na tylne drążki reakcyjne poliuretan ze względu na to, że oczywiście regulacja była zapieczona na amen i trzeba było dawać nowe śruby mimośrodowe.




Re: A6 C5 2.7TT 411hp - proszę o pomoc ze sprzęgłem !
Masz może jakieś foto jak zamocowałeś te biledy do odbłyśnika? I jak podłączyłeś, bo tam chyba 5 przewodów jest...?lyru332 pisze:-soczeki BiLED Koito (gotowe)
[ Dodano: 2017-10-13, 22:11 ]
Gdzie tuleje kupowałeś?lyru332 pisze:Założyłem też na tylne drążki reakcyjne poliuretan
Kupię podsufitkę do A6 C5 avant bez szybra i podloge/wykładzinę czarną.
Nie mam niestety ale dorabiałem blaszkę pod ori bolce i siadło idealnie. Co do podłączenia to nie pamiętam ale chyba tylko 2 kable się podłącza.omzig pisze:Masz może jakieś foto jak zamocowałeś te biledy do odbłyśnika? I jak podłączyłeś, bo tam chyba 5 przewodów jest...?
strongflex.euomzig pisze:Gdzie tuleje kupowałeś?
na całe auto to może i bym poczuł, a tak to tylko po to żeby było, geometria i zbieżność ustawione i to najważniejsze.omzig pisze:Dzięki.
Jakieś odczucia na tych poli? Czy jeszcze nie jeździłeś?
[ Dodano: 2017-11-13, 16:49 ]
Pany. Moja fura na sprzedaż, jak myślicie cena 23700zl jest ok? Sprzedaje tylko dlatego że niespodziewanie dostałem A6 C6 :)