S3 8V 500+ [compsport]

Moderatorzy: buba, Mod-Team

sztybor
Posty: 368
Rejestracja: 2014-03-13, 22:15
Lokalizacja: NL/AAR
Płeć:
Kontakt:

Post autor: sztybor »

hehe to tak jak tu z s4b5... ma byc 500+ i koniec! :P :)

tak z ciekawosci, wiecie jaki jest rozklad masy w tym s3? ile % na przod? 52 czy wiecej?
luk.wrc
Posty: 25
Rejestracja: 2017-07-06, 22:36
Lokalizacja: Wrocław
Płeć:
Kontakt:

Post autor: luk.wrc »

sztybor pisze:hehe to tak jak tu z s4b5... ma byc 500+ i koniec! :P :)

tak z ciekawosci, wiecie jaki jest rozklad masy w tym s3? ile % na przod? 52 czy wiecej?


58/42 wg internetowych pomiarow na pusty bak

[ Dodano: 2017-09-21, 16:02 ]
sztybor pisze:powiedz gdzie bedziesz moc robil.. nie wstydz sie ;-)
COMP SPORT

strojenie na 98, bez parcia na wynik robia 480 na v2,
sport mile by moze i dobil do 500 ale co do przebiegu kresek bym sie mogl przyczepic a auto ma jechac a nie zbierac fejm na forach ;)
Awatar użytkownika
Immo
Posty: 308
Rejestracja: 2014-01-01, 18:09
Lokalizacja: Wrocław
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Immo »

luk.wrc pisze:sport mile by moze i dobil do 500 ale co do przebiegu kresek bym sie mogl przyczepic a auto ma jechac a nie zbierac fejm na forach ;)
Prawidłowe podejście.

Dawaj kreski :-)
Awatar użytkownika
RRyb
Posty: 1151
Rejestracja: 2013-05-25, 18:11
Lokalizacja: Pruszków
Płeć:
Kontakt:

Post autor: RRyb »

Hmmm nie chcę być złośliwy ale ktoś mówił o 5 z przodu, oczywiście luk.wrc nie mowa tutaj o Tobie :-P .

Dobra, nie czepiam się bo to i tak zajebiście jeździ :-D. Dawaj kolego wykres jeśli masz ;-)
Sprawdzanie szczelności układu podciśnienia (PW)
sztybor
Posty: 368
Rejestracja: 2014-03-13, 22:15
Lokalizacja: NL/AAR
Płeć:
Kontakt:

Post autor: sztybor »

shamuje w zime i bedzie 500 :P wykres! :D
luk.wrc
Posty: 25
Rejestracja: 2017-07-06, 22:36
Lokalizacja: Wrocław
Płeć:
Kontakt:

Post autor: luk.wrc »

spokojnie, czasu nie ma na fora :)

to tak,
zalozeniem bylo zeby nie dmuchac wiecej niz 2, turbo wstawalo tak wczesnie jak sie da ( v2 zwykle kolo 4000 wstaje ) a niut byl plaski. do tego wszystko pow 480 koni jest ok.

wykres
Obrazek


od razu sprawdzilismy na szybko przy pelnym baku i bagazniku.
zaleje 100 oktanow 10 litrow, wywale klamoty i na 18" ultraleggerach 3.2 bankowo siedzi ( i wtedy 500 pewnie pęka, turbo i paliwa jeszcze jest w zapasie )
Obrazek

literowka, kola maja szerokosc 9,5 ;)

wg mnie jeden z fajniej wystrojonych perunow v2. Ukłony dla Compotów
Ostatnio zmieniony 2017-10-01, 08:46 przez luk.wrc, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Immo
Posty: 308
Rejestracja: 2014-01-01, 18:09
Lokalizacja: Wrocław
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Immo »

Ładny przebieg momentu :)
Na pusto i 100 okt. pewnie zejdziesz 100-200 poniżej 8s
sztybor
Posty: 368
Rejestracja: 2014-03-13, 22:15
Lokalizacja: NL/AAR
Płeć:
Kontakt:

Post autor: sztybor »

niezle, gratki :) o Compotach zaslyszanej opini nie mam dobrej, fajnie widziec realne mody i ich rezultat :)
przemek530d
Posty: 135
Rejestracja: 2013-03-11, 10:05
Lokalizacja: a-chów/b-b
Płeć:
Kontakt:

Post autor: przemek530d »

czas 100-200 naprawdę dobry
... w sumie 0-100 jeszcze lepszy :-D

rwd m3 dkg po programie i decacie z wykresem na 440 robi na rl 9,9s, a wydawałoby się że mogłyby mieć czasy porównywalne
luk.wrc
Posty: 25
Rejestracja: 2017-07-06, 22:36
Lokalizacja: Wrocław
Płeć:
Kontakt:

Post autor: luk.wrc »

przemek530d pisze:czas 100-200 naprawdę dobry
... w sumie 0-100 jeszcze lepszy :-D

rwd m3 dkg po programie i decacie z wykresem na 440 robi na rl 9,9s, a wydawałoby się że mogłyby mieć czasy porównywalne
co do "M" , to juz zrobilem test z m1 500KM z rolki od 60km/h. 3 próby, wszystkie moje

było rónież spotkanie z X5M tak wiem ciezka krowa wiec tylko pogladowo bo wynik oczywisty
sztybor
Posty: 368
Rejestracja: 2014-03-13, 22:15
Lokalizacja: NL/AAR
Płeć:
Kontakt:

Post autor: sztybor »

Jestem ciekaw jak to wypada vs RS3 z identyczna moca...
luk.wrc
Posty: 25
Rejestracja: 2017-07-06, 22:36
Lokalizacja: Wrocław
Płeć:
Kontakt:

Post autor: luk.wrc »

sztybor pisze:Jestem ciekaw jak to wypada vs RS3 z identyczna moca...
przy tych samych mocach to juz masa decyduje a tu wg papierka S3 lżejsze o 80kg
http://www.zeperfs.com/en/duel6694-4400.htm

dla porównania z tym co szybkiego mozna spotkac (masy bez kierowcy i paliwa )
* S3 (300ps) / 1415kg / 0-100 4.8s

* 911 Turbo S 997 (530ps) / 1585kg / 0-100 3.3s
* E63S+ (612ps) / 1880kg / 0-100 3.4s
* 911 Turbo PDK 997 (500ps) / 1595kg / 0-100 3.4s
* GTR (560ps) / 1730kg / 0-100 3.5s
* R8 GT (560ps) / 1600kg / 0-100 3.6
* TT RS (400ps) / 1430kg / 0-100 3.7s
* SLS AMG (571ps) / 1695kg / 0-100 3.8s
* Gallardo (550ps) / 1380kg / 0-100 3.9s
* C63S (510ps) / 1655kg / 0-100 4s
* RS3 (400ps) / 1494kg / 0-100 4.1s
* M5 (575ps) / 1870kg / 0-100 4.1s
* A45AMG (381ps) / 1555kg / 0-100 4.2s
* M2 DKG (370ps) / 1520kg / 0-100 4.3s
* M3 (450ps) / 1560kg / 0-100 4.3s
* M140 Xa (340ps) / 1540kg / 0-100 4.4s
* RS6 (580ps) / 2025kg / 0-100 4.6s
* Cayman S (350ps) / 1355kg / 0-100 4.6s
* Focus (3) RS (360ps) / 1524kg / 0-100 4.7s
Ostatnio zmieniony 2017-10-04, 11:00 przez luk.wrc, łącznie zmieniany 1 raz.
sztybor
Posty: 368
Rejestracja: 2014-03-13, 22:15
Lokalizacja: NL/AAR
Płeć:
Kontakt:

Post autor: sztybor »

luk.wrc pisze:
sztybor pisze:Jestem ciekaw jak to wypada vs RS3 z identyczna moca...
przy tych samych mocach to juz masa decyduje a tu wg papierka S3 lżejsze o 80kg
http://www.zeperfs.com/en/duel6694-4400.htm
masa masą.. ale niut pewnie wiekszy w 2.5l.. dlatego jestem ciekaw jak to wyglada..
z tego co slyszalem na torze lepiej sobie radzi S..
rwtnt
Posty: 291
Rejestracja: 2012-01-12, 22:20
Lokalizacja: Gdańsk
Płeć:
Kontakt:

Post autor: rwtnt »

Mam porównanie s4 b5 ic, wydech, program lekkie oz sl i seria z lekkim plusem s3 8p i s3 jest szybsza i to bez remapu. Waga i mniejsze straty na napędzie robią swoje. W rozsądnych kosztach użytkowych obecnie s3/golf r VIII to najlepszy pomysł na nowe auto.
aw69
Posty: 1494
Rejestracja: 2010-01-27, 21:04
Lokalizacja: Zambrów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: aw69 »

( i wtedy 500 pewnie pęka, turbo i paliwa jeszcze jest w zapasie )

wątpie abys zobaczył 500 :)
Obrazek
ODPOWIEDZ