A6 C5 2.7TT 411hp - zakończona przygoda :)
- pawelosinski83
- Posty: 642
- Rejestracja: 2013-03-17, 00:35
- Lokalizacja: Wrocław
- Płeć:
- Kontakt:
mam tylko takie ze stacjipawelosinski83 pisze:Możesz pokazać fotki lini światła na ścianie z tych biledów? Masz kontrolę żarówek w aucie? Nie wwala błędu żarówy?

co do kontrolki żarówek to u mnie chyba tego nie ma ;)
dzisiaj zakupiłem gwint KW V1, wszystkie wahacze na przód LMO, nowe tarcze tymczasowo będą to budżetowe Mikody GT + klocki Lucas (ori audi), po zimie będę chciał coś większego wrzucić :)
2.09 biorę się za wymianę zawiasu oraz co najważniejsze za uszczelnienie wszelkich wycieków, jakieś podpowiedzi ? na pewno będę chciał zrzucić miskę żeby wyczyścić smoka oraz popatrzeć na panewki.
mam jeszcze problem z szarpaniem, o ile przy ruszaniu na spieku to pewnie norma to podczas jazdy dodanie czy odjęcie gazu również skutkuje takim nieprzyjemnym szarpaniem, poduszki silnika wyglądają na nowe, nie wiem czy JUZIU wymieniał czy co, poduszki skrzyni raczej są starsze.
Może ktoś podpowie co w tych autach łapie luz i od czego wartałoby zacząć ?
Poduszki silnika sa nowe ale dale ciala i zamiast tych od rs4 dalem te od s4, sa one twardsze niz ori od a6 ale najlepsze sa od rs4. Niektorzy wrzucaja jakies custom ale nie wiem jak to sie sprawdza. Od skrzyni nie wymienialemlyru332 pisze:mam tylko takie ze stacjipawelosinski83 pisze:Możesz pokazać fotki lini światła na ścianie z tych biledów? Masz kontrolę żarówek w aucie? Nie wwala błędu żarówy?
[url=https://s6.postimg.org/pj68hwzgh/20495617_1864554380531550_394721418_o.jpg]Obrazek[/url]
co do kontrolki żarówek to u mnie chyba tego nie ma ;)
dzisiaj zakupiłem gwint KW V1, wszystkie wahacze na przód LMO, nowe tarcze tymczasowo będą to budżetowe Mikody GT + klocki Lucas (ori audi), po zimie będę chciał coś większego wrzucić :)
2.09 biorę się za wymianę zawiasu oraz co najważniejsze za uszczelnienie wszelkich wycieków, jakieś podpowiedzi ? na pewno będę chciał zrzucić miskę żeby wyczyścić smoka oraz popatrzeć na panewki.
mam jeszcze problem z szarpaniem, o ile przy ruszaniu na spieku to pewnie norma to podczas jazdy dodanie czy odjęcie gazu również skutkuje takim nieprzyjemnym szarpaniem, poduszki silnika wyglądają na nowe, nie wiem czy JUZIU wymieniał czy co, poduszki skrzyni raczej są starsze.
Może ktoś podpowie co w tych autach łapie luz i od czego wartałoby zacząć ?
w sensie odbój czołowy ? hmmm, co to gdzie to ?imhotet pisze:wymien odbijak człowowy jeśli juziu tego nie robił
normalnie ok 1000zł jak po necie poszukasz a nawet do 2000zł dochodzi cena, ja kupiłem od tego gościa i stargowałem na 600 ;)imhotet pisze:powiedz cos wiecej o tych soczewkach BiLed gdzie to mozna dostac ?
https://www.olx.pl/oferta/soczewki-bi-l ... 346be75dda
- pawelosinski83
- Posty: 642
- Rejestracja: 2013-03-17, 00:35
- Lokalizacja: Wrocław
- Płeć:
- Kontakt:
Dzięki bardzolyru332 pisze:mam tylko takie ze stacjipawelosinski83 pisze:Możesz pokazać fotki lini światła na ścianie z tych biledów? Masz kontrolę żarówek w aucie? Nie wwala błędu żarówy?
[url=https://s6.postimg.org/pj68hwzgh/20495617_1864554380531550_394721418_o.jpg]Obrazek[/url]
co do kontrolki żarówek to u mnie chyba tego nie ma ;)

Jakbyś mógł o zrób jeszcze przy okazji z trochę większej odległości - tak z 5-10m od ściany

Zbierałem trochę czasu części i czasu wolnego hahah, lista modów:
-osłony przegubów przód,
-klocki i tarcze przód + przewody elastyczne,
-komplet wahaczy przód,
-zawieszenie gwint KW V1
-tłumiki końcowe RM Motors
-wyświetlacz FIS
-lakierowanie listew drzwi, progów, dołu zderzaków i spojlera na klapie
Silnik wyciągnąłem w celu eliminacji wszelkich wycieków oleju i płynu chłodzącego oraz z samej ciekawości ;) Sprzęgło trzeba obejrzeć bo coś tam poszło nie tak - obstawiam docisk lub wysprzęglik. Przy okazji okazało się, że pęknięta jest łapa skrzyni. Leje się jak ze świni spod dekli, zamówiony komplet elring'a, może na chwilę będzie.
Parę fotek:

-osłony przegubów przód,
-klocki i tarcze przód + przewody elastyczne,
-komplet wahaczy przód,
-zawieszenie gwint KW V1
-tłumiki końcowe RM Motors
-wyświetlacz FIS
-lakierowanie listew drzwi, progów, dołu zderzaków i spojlera na klapie
Silnik wyciągnąłem w celu eliminacji wszelkich wycieków oleju i płynu chłodzącego oraz z samej ciekawości ;) Sprzęgło trzeba obejrzeć bo coś tam poszło nie tak - obstawiam docisk lub wysprzęglik. Przy okazji okazało się, że pęknięta jest łapa skrzyni. Leje się jak ze świni spod dekli, zamówiony komplet elring'a, może na chwilę będzie.
Parę fotek:







Jutro jak ściągnę skrzynie zobaczę co tam się porobiło. Jest to koło zamachowe ze spiekiem, docisk z S2. Łapa sprzęgła dość głośno chodziła, sam pedał chodził ciężko ale nie wiem czy to poprostu nie jest wina docisku. Póki co wróżenie z fusów. W każdym razie sprzęgło było głośne przy naciskaniu, pedał miał dziwna przypadłość że się zapadał, schodził coraz niżej z dnia na dzień, wystarczyło go podnieść noga do góry i znowu brało sprzęgło wysoko. Natomiast jeden problem był ciągle, jak wciskalem sprzęgło do końca to coś ocierało, im wyżej był pedał tym gorzej, jak zszedł po kilku dniach na dół to było lepiej ale to ze względu na to że już tak mocno nie wysprzęglał. Nie wiem co tam jest porobione.luk448 pisze:A co sie niby stalo ze sprzeglem?