wymiana turbin
wymiana turbin
Koledzy jest pytanie.
Jako, że powoli zmierzam do oddania turbin do regenracji pojawia się dylemat czy regenerować stare k03 czy kupić k04 z rs4.
Niech mi jakaś mądra głowa powie, jak to jest z montażem tych turbin, wszystko jest p&p? czy trzeba coś jeszcze wymieniać? Poza ic oczywiście.
Z rozpiski Sida wyczytałem, że bez zmiany wtrysków i pompy max moc to ok 340-350km.
Orientuje sie ktoś jak wyglada spalanie po ich wymianie? Autem latam na codzień i to całkiem spoko km w miesiącu mi wychodzi, wiec jeśli miałoby wzrosnąć o 5l to chyba podziękuje...
Jako, że powoli zmierzam do oddania turbin do regenracji pojawia się dylemat czy regenerować stare k03 czy kupić k04 z rs4.
Niech mi jakaś mądra głowa powie, jak to jest z montażem tych turbin, wszystko jest p&p? czy trzeba coś jeszcze wymieniać? Poza ic oczywiście.
Z rozpiski Sida wyczytałem, że bez zmiany wtrysków i pompy max moc to ok 340-350km.
Orientuje sie ktoś jak wyglada spalanie po ich wymianie? Autem latam na codzień i to całkiem spoko km w miesiącu mi wychodzi, wiec jeśli miałoby wzrosnąć o 5l to chyba podziękuje...
Ja specjalistą nie jestem ale mam turbiny w aucie od RS6, bez wymiany pompy i wtrysków to raczej bez sensu.
czy wymienisz pompe i wtryski czy nie to i tak musisz jechać na strojenie po zmianie turbin na wieksze.
No i same turbiny p&p nie pasują trzeba coś tam przerabiać (na pewno kombinacje z wydechem, i wyjściami zimnej strony turbin i puszkami WG) i nie wiem czy zwykły mechanik sobie z tym poradzi. Tak czy owak pare złotych weźmie, chyba że Sam jesteś zdolny to będziesz miał po kosztach :)
Także to nie takie hop siup :) ale sam musisz zadecydować
Co do spalania to chyba u każdego inaczej... Ale nie licz, że 400koni będzie spalało 15l po mieście tak jak seria :)
czy wymienisz pompe i wtryski czy nie to i tak musisz jechać na strojenie po zmianie turbin na wieksze.
No i same turbiny p&p nie pasują trzeba coś tam przerabiać (na pewno kombinacje z wydechem, i wyjściami zimnej strony turbin i puszkami WG) i nie wiem czy zwykły mechanik sobie z tym poradzi. Tak czy owak pare złotych weźmie, chyba że Sam jesteś zdolny to będziesz miał po kosztach :)
Także to nie takie hop siup :) ale sam musisz zadecydować
Co do spalania to chyba u każdego inaczej... Ale nie licz, że 400koni będzie spalało 15l po mieście tak jak seria :)
z tego co ja słyszałem to kombinacje dotyczą turbin od RS6. Od RS4 powinny werjść p&p tylko wejście zimnego powietrza ma chyba inny rozmiar. Sam interesuje się tematem. Musze zmienić turbiny a do tego silnik musi wyjechać z samochodu. Nie robię tego sam, więc koszt jest nie mały. Czy moge założyć turbiny od RS4, bez zmiany programu, wtrysków i płowy seryjnych gratów? Oczywiście na razie. Czy będą skutki uboczne? (oprócz większego laga). Potem w miarę możliwości finansowych powymieniam to i owo, do czego już nie potrzeba silnika wywalać (IC, wtryski, DP itd).
15 l to mi nawet seria nie pali
Akurat z wyjęciem nie będę miał tragedi. Sam osobiście mechanikiem nie jestem, ale pracuje w serwisie.
Chyba jednak odpuszcze k04 bo koszty zbyt duże póki co. Zregeneruje te co mam, bo jedna sie poci, ew icki z rs4 + program i na 2 miechy starczy
dzięki za info
nosb te ic masz jeszce? może jakaś promocje marcową zrobisz?
Akurat z wyjęciem nie będę miał tragedi. Sam osobiście mechanikiem nie jestem, ale pracuje w serwisie.
Chyba jednak odpuszcze k04 bo koszty zbyt duże póki co. Zregeneruje te co mam, bo jedna sie poci, ew icki z rs4 + program i na 2 miechy starczy
dzięki za info
nosb te ic masz jeszce? może jakaś promocje marcową zrobisz?
myślałem nad tym, ale musze jeszcze zawieszenie porobić. Auto mam od stycznia i już wpakowałem w nie sporo kasy na sprzęgło, rozrząd, tarcze, klocki, oleje wszystkie i teraz regeneracje turbin.
Tak z ciekawości do kogoś kto robił fmica. Ile kosztuje orientacyjnie zrobienie orurowania do niego? Ic Sid ma za 500 zł wiec cena dobra chyba...
Tak z ciekawości do kogoś kto robił fmica. Ile kosztuje orientacyjnie zrobienie orurowania do niego? Ic Sid ma za 500 zł wiec cena dobra chyba...
Chinol powinien wyjść max 1500-1700 z montażem. Chodzi mi o to że używane smice z rs4 nigdy nie będą idealnie szczelne, więc może się okazać że powietrze spier*ala gdzieś i dupa z 400 ps. Ja u siebie zrobiłem najpierw fmica, wydech + soft, a turbiny zostawiłem na poźniej i jest jak narazie git. Zregeneruj sobie k03, zrób fmica i narazie śmigaj, kupić dobre k04 nie jest łatwo, więc mozesz szukać i szukać. Wiem po sobie, bo szukam już prawie pół roku k04 z rs6 i dupa zbita....
The Rice Power

