Zawór zwrotny paliwa

Moderatorzy: buba, Mod-Team

Awatar użytkownika
skalarx
Posty: 746
Rejestracja: 2010-02-05, 12:34
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Zawór zwrotny paliwa

Post autor: skalarx »

poleci ktoś jaki/od jakiego auta/silnika najlepiej zastosować? Żeby wymagający przepływ i ciśnienie S4 się zgadzało ;-)
mophk
Posty: 132
Rejestracja: 2016-07-08, 02:22
Lokalizacja: Łódź
Płeć:
Kontakt:

Post autor: mophk »

dostałem ten numer: 7.20235.02.0 nie wiem jak z cisnieniem, wiec chetnie sie dowiem to i owo w związku z moim tematem
Awatar użytkownika
skalarx
Posty: 746
Rejestracja: 2010-02-05, 12:34
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: skalarx »

mophk pisze:dostałem ten numer: 7.20235.02.0 nie wiem jak z cisnieniem, wiec chetnie sie dowiem to i owo w związku z moim tematem
Rodzaj zaworu: Zawór zwrotny

Ciśnienie [bar]: 0,15

Ciśnienie [psi]: 2,18

średnica [mm]: 8

średnica 8mm to chyba średnica wężyka, czyli przelot przez zawór będzie max 6mm. Wydaje mi się, że to za mało. Przydał by się taki na 10mm, wtedy miałby przelot 8mm i zero spadków. Pierburg nie robi nic większego od 8mm.

https://goo.gl/images/kYg2LD

założyłem kiedyś chińczyka 10mm. Jak odpaliłem to membranę znalazłem w przewodzie paliwowym :mrgreen:
mophk
Posty: 132
Rejestracja: 2016-07-08, 02:22
Lokalizacja: Łódź
Płeć:
Kontakt:

Post autor: mophk »

no niby tak, ale ta pompa (no dobra 040) ma wylot m12 czyli wylot efektywny jest tez okolo 6mm albo i mniej. tak wiem, że sam zaworek będzie stwarzał jakiś opór itd ale mysle ze są to pomijalne wartości
daw2
Posty: 154
Rejestracja: 2014-01-07, 17:11
Lokalizacja: lubaczów
Kontakt:

Post autor: daw2 »

Wcale nie można tego pominąć. Są jeszcze inne parametry takie jak opór hydrauliczny i ważniejszy przepustowość .
Awatar użytkownika
skalarx
Posty: 746
Rejestracja: 2010-02-05, 12:34
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: skalarx »

daw2 pisze:Wcale nie można tego pominąć. Są jeszcze inne parametry takie jak opór hydrauliczny i ważniejszy przepustowość .
Dlatego właśnie szukam jakiegoś sprawdzonego. Od Ghosta słyszałem, że dizlowe zawory maja większą przepustowość.

Może coś takiego, ale ciężko to zamontować w seryjnym układzie a poza tym, cena powala :-/

http://www.rallyshop.pl/index.php?p1525 ... -paliwa-d6
mophk
Posty: 132
Rejestracja: 2016-07-08, 02:22
Lokalizacja: Łódź
Płeć:
Kontakt:

Post autor: mophk »

skalarx pisze:
daw2 pisze:Wcale nie można tego pominąć. Są jeszcze inne parametry takie jak opór hydrauliczny i ważniejszy przepustowość .
Dlatego właśnie szukam jakiegoś sprawdzonego. Od Ghosta słyszałem, że dizlowe zawory maja większą przepustowość.

Może coś takiego, ale ciężko to zamontować w seryjnym układzie a poza tym, cena powala :-/

http://www.rallyshop.pl/index.php?p1525 ... -paliwa-d6
mój numer zaworu jest właśnie z dizli z tego co znalazłem https://aparts.pl/clientcatalogue/7-202 ... 02~90.aspx
Awatar użytkownika
skalarx
Posty: 746
Rejestracja: 2010-02-05, 12:34
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: skalarx »

mophk pisze:
skalarx pisze:
daw2 pisze:Wcale nie można tego pominąć. Są jeszcze inne parametry takie jak opór hydrauliczny i ważniejszy przepustowość .
Dlatego właśnie szukam jakiegoś sprawdzonego. Od Ghosta słyszałem, że dizlowe zawory maja większą przepustowość.

Może coś takiego, ale ciężko to zamontować w seryjnym układzie a poza tym, cena powala :-/

http://www.rallyshop.pl/index.php?p1525 ... -paliwa-d6
mój numer zaworu jest właśnie z dizli z tego co znalazłem https://aparts.pl/clientcatalogue/7-202 ... 02~90.aspx

czy aby na pewno pierburg się pod tym zaworem podpisuje :?: bo wygląda to jak ten chińczyk, z którego wywiało mi membranę.
Ostatnio zmieniony 2017-08-24, 08:16 przez skalarx, łącznie zmieniany 2 razy.
mophk
Posty: 132
Rejestracja: 2016-07-08, 02:22
Lokalizacja: Łódź
Płeć:
Kontakt:

Post autor: mophk »

nie rozumiem teraz pytania. numer pierburga, hurtownia a nie aliexpresy itd wiec jak sie maja nie przyznawać? może jestem młody i nie znam zycia..
Awatar użytkownika
skalarx
Posty: 746
Rejestracja: 2010-02-05, 12:34
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: skalarx »

mophk pisze:nie rozumiem teraz pytania. numer pierburga, hurtownia a nie aliexpresy itd wiec jak sie maja nie przyznawać? może jestem młody i nie znam zycia..
A pompę masz seryjną?
mophk
Posty: 132
Rejestracja: 2016-07-08, 02:22
Lokalizacja: Łódź
Płeć:
Kontakt:

Post autor: mophk »

040 - mam nawet temat założony że mam problem z cofaniem paliwa...
daw2
Posty: 154
Rejestracja: 2014-01-07, 17:11
Lokalizacja: lubaczów
Kontakt:

Post autor: daw2 »

Ciekawi mnie jak długo wytrzyma taki zawór. W dieslu stosuje się go po to aby paliwo grawitacyjnie nie cofało sie do baku a u nas po wyłączeniu pompy paliwowej ciśnienie na listwie wynosi min. 3 bar co ten zawór będzie musiał utrzymać.
Awatar użytkownika
skalarx
Posty: 746
Rejestracja: 2010-02-05, 12:34
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: skalarx »

daw2 pisze:Ciekawi mnie jak długo wytrzyma taki zawór. W dieslu stosuje się go po to aby paliwo grawitacyjnie nie cofało sie do baku a u nas po wyłączeniu pompy paliwowej ciśnienie na listwie wynosi min. 3 bar co ten zawór będzie musiał utrzymać.
Wszystkie zawory pierburga mają ciśnienie rozrywające 5 barów, więc da radę.
ODPOWIEDZ