Zawór zwrotny paliwa
Zawór zwrotny paliwa
poleci ktoś jaki/od jakiego auta/silnika najlepiej zastosować? Żeby wymagający przepływ i ciśnienie S4 się zgadzało 
Rodzaj zaworu: Zawór zwrotnymophk pisze:dostałem ten numer: 7.20235.02.0 nie wiem jak z cisnieniem, wiec chetnie sie dowiem to i owo w związku z moim tematem
Ciśnienie [bar]: 0,15
Ciśnienie [psi]: 2,18
średnica [mm]: 8
średnica 8mm to chyba średnica wężyka, czyli przelot przez zawór będzie max 6mm. Wydaje mi się, że to za mało. Przydał by się taki na 10mm, wtedy miałby przelot 8mm i zero spadków. Pierburg nie robi nic większego od 8mm.
https://goo.gl/images/kYg2LD
założyłem kiedyś chińczyka 10mm. Jak odpaliłem to membranę znalazłem w przewodzie paliwowym
Dlatego właśnie szukam jakiegoś sprawdzonego. Od Ghosta słyszałem, że dizlowe zawory maja większą przepustowość.daw2 pisze:Wcale nie można tego pominąć. Są jeszcze inne parametry takie jak opór hydrauliczny i ważniejszy przepustowość .
Może coś takiego, ale ciężko to zamontować w seryjnym układzie a poza tym, cena powala
http://www.rallyshop.pl/index.php?p1525 ... -paliwa-d6
mój numer zaworu jest właśnie z dizli z tego co znalazłem https://aparts.pl/clientcatalogue/7-202 ... 02~90.aspxskalarx pisze:Dlatego właśnie szukam jakiegoś sprawdzonego. Od Ghosta słyszałem, że dizlowe zawory maja większą przepustowość.daw2 pisze:Wcale nie można tego pominąć. Są jeszcze inne parametry takie jak opór hydrauliczny i ważniejszy przepustowość .
Może coś takiego, ale ciężko to zamontować w seryjnym układzie a poza tym, cena powala![]()
http://www.rallyshop.pl/index.php?p1525 ... -paliwa-d6
mophk pisze:mój numer zaworu jest właśnie z dizli z tego co znalazłem https://aparts.pl/clientcatalogue/7-202 ... 02~90.aspxskalarx pisze:Dlatego właśnie szukam jakiegoś sprawdzonego. Od Ghosta słyszałem, że dizlowe zawory maja większą przepustowość.daw2 pisze:Wcale nie można tego pominąć. Są jeszcze inne parametry takie jak opór hydrauliczny i ważniejszy przepustowość .
Może coś takiego, ale ciężko to zamontować w seryjnym układzie a poza tym, cena powala![]()
http://www.rallyshop.pl/index.php?p1525 ... -paliwa-d6
czy aby na pewno pierburg się pod tym zaworem podpisuje
Ostatnio zmieniony 2017-08-24, 08:16 przez skalarx, łącznie zmieniany 2 razy.
Wszystkie zawory pierburga mają ciśnienie rozrywające 5 barów, więc da radę.daw2 pisze:Ciekawi mnie jak długo wytrzyma taki zawór. W dieslu stosuje się go po to aby paliwo grawitacyjnie nie cofało sie do baku a u nas po wyłączeniu pompy paliwowej ciśnienie na listwie wynosi min. 3 bar co ten zawór będzie musiał utrzymać.