silikonowy trójnik przepustnicy p&p
-
- Posty: 28
- Rejestracja: 2015-02-04, 22:29
- Lokalizacja: Olsztyn
- Płeć:
- Kontakt:
silikonowy trójnik przepustnicy p&p
Siema,
jakby ktoś potrzebował trójnik przepustnicy mocniejszy niż seryjny, to polecam https://www.do88.se/en/artiklar/throttl ... d-27t.html
kupiłem go przedwczoraj z tego sklepu ze szwecji i dziś był już u mnie. kosztowało mnie to łącznie z przesyłką 86 EURO. Teraz bede testował i zobaczymy jak się spisze.
Przy montażu zero problemów, wszystko pasowało niemal idealnie, jak fabryczne. Wygląda solidnie i sprawia wrażenie bardzo trwałego. mam nadzieję, że komuś się przyda.
jakby ktoś potrzebował trójnik przepustnicy mocniejszy niż seryjny, to polecam https://www.do88.se/en/artiklar/throttl ... d-27t.html
kupiłem go przedwczoraj z tego sklepu ze szwecji i dziś był już u mnie. kosztowało mnie to łącznie z przesyłką 86 EURO. Teraz bede testował i zobaczymy jak się spisze.
Przy montażu zero problemów, wszystko pasowało niemal idealnie, jak fabryczne. Wygląda solidnie i sprawia wrażenie bardzo trwałego. mam nadzieję, że komuś się przyda.
-
- Posty: 28
- Rejestracja: 2015-02-04, 22:29
- Lokalizacja: Olsztyn
- Płeć:
- Kontakt:
też go kupiłem hehe
w następnym tygodniu zakładam
zdam relacje
na pewno komplet silikonów z "ali" nie polecam, nie pasują .... za duże, za wielkie, za małe MASAKRA....chyba, że miałem niefart
EDIT.
No jednak nie miałem czasu, dopiero w październiku będzie wymiana
EDIT.2
P&P
otwór od strony przepustnicy skrócić o ok 1cm, inaczej "wypycha" rurę (od strony kierowcy) wchodzącą do trójnika w przód samochodu przez co ociera ona o wiatrak "wisco". Głębiej nie wejdzie bo są śruby
Środkowa osłona silnika, zmieści się pod warunkiem, że będzie wygięta w banana. Chyba, że się przekręci trójnik bardziej ale wtedy nie przykręcimy blaszki stabilizującej
w następnym tygodniu zakładam
zdam relacje
na pewno komplet silikonów z "ali" nie polecam, nie pasują .... za duże, za wielkie, za małe MASAKRA....chyba, że miałem niefart
EDIT.
No jednak nie miałem czasu, dopiero w październiku będzie wymiana
EDIT.2
P&P

otwór od strony przepustnicy skrócić o ok 1cm, inaczej "wypycha" rurę (od strony kierowcy) wchodzącą do trójnika w przód samochodu przez co ociera ona o wiatrak "wisco". Głębiej nie wejdzie bo są śruby


Środkowa osłona silnika, zmieści się pod warunkiem, że będzie wygięta w banana. Chyba, że się przekręci trójnik bardziej ale wtedy nie przykręcimy blaszki stabilizującej