S3 8V 500+ [compsport]

Moderatorzy: buba, Mod-Team

luk.wrc
Posty: 25
Rejestracja: 2017-07-06, 22:36
Lokalizacja: Wrocław
Płeć:
Kontakt:

S3 8V 500+ [compsport]

Post autor: luk.wrc »

Tytułem wstępu...

W 2016 padł pomysł na coś lekkiego z serduchem do rozbudowy,
pierwszy raz w życiu nie będzie gwintu z uwagi na magnetic ride.
Na razie na blacie nalatane 16000 km, silnik dotarty to mozna tracic gwarancje.

About:

Model: Audi S3 ( 8V, EA888, MQB )
Silnik: 2.0 tfsi 300 KM seria ( zmierzona 330 )
Zawieszenie: Seria "S", Magnetic Ride
Nadwozie: Biała perła z położoną ceramiką
Wnętrze: Skóra, duża MMI
Koła: Od razu Keskin KT17 19" 8,5" et45 na oponach 235/35/19

Zmiany:

Zawieszenie
* sprężyny HR -40mm kierowałem się opiniami forum

Środek:
* MMI 2sd card wymienione na 2sd+sim z google maps
* kilka zmian VCDS
* plan na wirtualny kokpit z polifta

Felgi:
* OZ Botticelli III 19" 9,5" skręcane, kute, 3częsciowe - rotory złoty kolor
i opony Michelin 4s 235/35/19
* OZ Superturismo LM 19" 8,5" i Michelin cup2 235/35/19
* Zima na BBS CH 19" 8,5"

Nadwozie:
* dokladka przod oraz inny spoiler i dyfuzor
* folia

Pakiet mocy na 500+:
* turbo Perun v2
* dolot Forge
* intercooler Forge
* downpipe RM Motors
* inlet pipe CTS
* turbo muffler CTS
* hpfp Autotech
* cewki z RS7
* Catback tytanowy Akrapovic

Soft:
* soft silnika
* oprogramowanie skrzyni DSG
* ograniczenie momentu do ok 600nm
* launch control dostosowany do nowym parametrów dla kickdown i bez
* wyłączony kick down w manualu
* zdjęty kaganiec
* włączenie hamowania lewą nogą

Hamulce:
* przód Alcon 365mm i 6tłok z RS4
* tył zestaw z RS5 na 335mm słoneczkach

Montaż gratów Profi Turbo http://www.profiturbo.com.pl/
Strojenie CompSport http://www.compsport.pl/
Dostawa części db tunning http://tuning-online.pl/sklep/
Servis auta Vagtune http://vagtune.pl/

Spy Foto
[Obrazek
Ostatnio zmieniony 2018-05-28, 14:49 przez luk.wrc, łącznie zmieniany 18 razy.
sztybor
Posty: 368
Rejestracja: 2014-03-13, 22:15
Lokalizacja: NL/AAR
Płeć:
Kontakt:

Post autor: sztybor »

uu Panie.. kibicuje :) fajne plany.. czekamy na realizacje i powodzenia! :)
luk448
Posty: 2624
Rejestracja: 2011-07-25, 03:46
Lokalizacja: Stolica
Płeć:
Kontakt:

Post autor: luk448 »

Zacne plany,ladne autko.Szerokosci
Awatar użytkownika
emay
Posty: 1407
Rejestracja: 2014-08-22, 10:06
Lokalizacja: Wrocław
Płeć:
Kontakt:

Post autor: emay »

W ECU project bedziesz robil ?
Awatar użytkownika
MaDmAx
Posty: 702
Rejestracja: 2014-12-31, 19:43
Lokalizacja: Siedlce
Płeć:
Kontakt:

Post autor: MaDmAx »

sympatyczna biel ;-)
Awatar użytkownika
true jiGsaw
Posty: 75
Rejestracja: 2016-01-31, 15:47
Lokalizacja: Gdynia
Płeć:
Kontakt:

Post autor: true jiGsaw »

Fajny, choć nie lubię małych sedanów. Jakie plany na moce, ile ten piec znosi bez kucia?
Piszę jak jest.
sztybor
Posty: 368
Rejestracja: 2014-03-13, 22:15
Lokalizacja: NL/AAR
Płeć:
Kontakt:

Post autor: sztybor »

500+ znosi bez dotykania silnika .
Awatar użytkownika
Wojt3q
Posty: 794
Rejestracja: 2014-01-14, 17:00
Lokalizacja: z Garażu
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Wojt3q »

piekne autko ;-) czekam na dalszy rozwoj bo sam mam chec na takiego sedana .

co do wielkosci to jest porownywalna z pierwszymi b5/6/7. a na szerokosc to chyba nawet luźniej jest w środku
luk.wrc
Posty: 25
Rejestracja: 2017-07-06, 22:36
Lokalizacja: Wrocław
Płeć:
Kontakt:

Post autor: luk.wrc »

mnie zalezy na przekroczeniu 450. ale na tych gratach zwykle jest 490-510 (100okt) wiec zobaczymy.
nie bede stroił w ecu ;)

motor wytrzymuje spokojnie 500, trzeba tylko niuta trzymac w ryzach max do 600 bo dsg oberwie. zestawy do wzmacniania motoru i dsg sa, duze dmuchawy do tego auta sa wiec jak by ktos chcial 600 robic to tez sie da, ale naklad finansowy juz sie mija z celem. wolalbym ta kase trzymas na nastepne auto zeby zrobic tam 700+
jak widze pomiary kolegow w gofach7r i s3 zrobionych na 500 to powtarzaja 3,2 do 100 wiec to juz spoko wynik jak na budżetowe "S"

czekam tylko az cts przysle paczke i umawiam sie na strojenie.

co do wielkosci, wczesniej mialem bmw e90 i smialo moge powiedziec ze z przodu tyle samo mam miejsca, do tego w audi wygodniej mi sie siedzi i latwiej mi zajac odpowiednia dla siebie pozycje za kierownica.
z tyl e90 miala malo miejsca s3 ma jeszcze mniej :P
przed bmw mialem s4 b7 i tam bylo najwiecej miejsca.
duzy plus dla s3 za mase i rozklad, w szybkich zakretach fajnie sie ustawia
Ostatnio zmieniony 2017-09-28, 22:39 przez luk.wrc, łącznie zmieniany 1 raz.
adrian1115
Posty: 20
Rejestracja: 2015-06-04, 11:43
Lokalizacja: Mielec
Płeć:
Kontakt:

Post autor: adrian1115 »

Z zewnątrz to auto jest bardzo ładne ale deskę rozdzielczą to ma tragiczną moim zdaniem.
RotS4
Posty: 110
Rejestracja: 2017-07-07, 12:09
Lokalizacja: WAW
Kontakt:

Post autor: RotS4 »

fajne auto, mam pytanie jakie hamulce tu występuja? czy to samo jest w RS3? wydaje mi sie ze nie, btw seryjne w RS3 8P tez szalu nie robia
luk.wrc
Posty: 25
Rejestracja: 2017-07-06, 22:36
Lokalizacja: Wrocław
Płeć:
Kontakt:

Post autor: luk.wrc »

RotS4 pisze:fajne auto, mam pytanie jakie hamulce tu występuja? czy to samo jest w RS3? wydaje mi sie ze nie, btw seryjne w RS3 8P tez szalu nie robia
mniejsze niz rs3 8v
na uliczne ok
na tor to te z rs3 tez gowniane
jak robic swap to na rs6 c6 tylko to ma sens ( no chyba ze jakies kity dedykowane )
sztybor
Posty: 368
Rejestracja: 2014-03-13, 22:15
Lokalizacja: NL/AAR
Płeć:
Kontakt:

Post autor: sztybor »

adrian1115 pisze:Z zewnątrz to auto jest bardzo ładne ale deskę rozdzielczą to ma tragiczną moim zdaniem.
Jakby poprawili te deske to mozna zapomniec o serii 4 :) 3ki sa szybsze, ladniejsze...
luk.wrc
Posty: 25
Rejestracja: 2017-07-06, 22:36
Lokalizacja: Wrocław
Płeć:
Kontakt:

Post autor: luk.wrc »

sztybor pisze:
adrian1115 pisze:Z zewnątrz to auto jest bardzo ładne ale deskę rozdzielczą to ma tragiczną moim zdaniem.
Jakby poprawili te deske to mozna zapomniec o serii 4 :) 3ki sa szybsze, ladniejsze...
dobra moze nie jest zbyt bogata, tez na poczatku o tym myslalem.
ale potem, wykonczenie ok, jakosc ok, te nawiewy bardzo fajne. mozna przywyknac.
jedyny minus teraz to za plastik przy tunelu, kolanem docisne i trzeszczy.
ale palucha mozna wciskac wszedzie powyzej i jest ciszcza, wiec lepiej niz np w nowej cklasie czy nowych trójkach.
I o dziwo alu to alu :)
sztybor
Posty: 368
Rejestracja: 2014-03-13, 22:15
Lokalizacja: NL/AAR
Płeć:
Kontakt:

Post autor: sztybor »

luk.wrc pisze: dobra moze nie jest zbyt bogata, tez na poczatku o tym myslalem.
ale potem, wykonczenie ok, jakosc ok, te nawiewy bardzo fajne. mozna przywyknac.
jedyny minus teraz to za plastik przy tunelu, kolanem docisne i trzeszczy.
ale palucha mozna wciskac wszedzie powyzej i jest ciszcza, wiec lepiej niz np w nowej cklasie czy nowych trójkach.
I o dziwo alu to alu :)
No to w sumie fajnie, bo np. w b8 wyglada to ladnie ale trzeszczy praktycznie wszystko..
Ten plastik kolo tunely mozna pewnie wymienic na cos oblozonego alcantara hehe chyba gdzies widzialem takiego moda..
ODPOWIEDZ