Czujnik ciśnienia hamulca G201

Moderatorzy: buba, Mod-Team

kwiatu88
Posty: 42
Rejestracja: 2015-02-06, 10:45
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Czujnik ciśnienia hamulca G201

Post autor: kwiatu88 »

Cześć,

wracam do problemu z którym zmagam się już ponad 6 miesięcy.

Otóż zapalam rano auto, jadę nawet z 1000km i wszystko jest ok. Wystarczy, że zgaszę auto na moment ruszam, przekroczę barierę 40km/h ;ub 2500rpm i zapala się ABS i ESP i oba układy nie działają. Auto ostygnie przez noc ruszam i znowu mogę przejechać choćby 1000km ale jak zgaszę choć na sekundę ABS i ESP zapala się. Błąd na vag-u błąd g201 i/lub 1435 błąd ciśnienia hamulca.

Sterownik wysłany do Bosha wrócił z informacją że wszystko gra. Mechanik stwierdził że w bloku pomiarowym widzi wahania ze wskazań czujnika, i że auto prawie nie hamuje tyłem.
Więcej błędów nie ma.

Muszę to zrobić bo już 1 oponę na awaryjnym hamowaniu zabiłem.

Jakieś propozycje?
luk448
Posty: 2624
Rejestracja: 2011-07-25, 03:46
Lokalizacja: Stolica
Płeć:
Kontakt:

Post autor: luk448 »

Moja propozycja-serwo :mrgreen:
Arthur
Posty: 72
Rejestracja: 2012-11-05, 13:48
Lokalizacja: krakow
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Arthur »

sprawdz alternator i wymien regulator, jest spadek napiecia i komputer wylacza pompe
quattro-service.pl
ghost
Posty: 252
Rejestracja: 2012-10-16, 18:55
Lokalizacja: Turek
Płeć:
Kontakt:

Post autor: ghost »

Przez 6 miesięcy nie udało się usunąć usterki która zagraża życiu Twojemu i innych na drodze ? :shock: Chyba musisz zmienić serwis :lol: Czy auto ma automatyczną skrzynie biegów czy to manual ?? Pytam bo jest to dość istotne jeśli chodzi o prawidłową diagnoze hamulcy...

pozdro
WWW.PIMPMYBIKE.COM.PL
DIAGNOSTYKA , CHIP-TUNING , HAMOWNIA 4x4 , Serwis DPF/FAP , EGR , AdBlue SCR
kwiatu88
Posty: 42
Rejestracja: 2015-02-06, 10:45
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: kwiatu88 »

automat w tip-ie.

Obecnie w 3 warsztacie, po 6 godzinach, oddano mi samochód - ciężki temat... chyba to miał mechanik na myśli.
ghost
Posty: 252
Rejestracja: 2012-10-16, 18:55
Lokalizacja: Turek
Płeć:
Kontakt:

Post autor: ghost »

Tak czułem ,że może to być tiptronic. Zmienia to troszkę dużo bo w autach z automatem jest dodatkowa elektryczna pompa vacum :

Obrazek

Jest to element oznaczony nr 11.
Znajduje się obok zbiorniczka z płynem do wspomagania.

Warto było by przeskanować auto porządnym interfejsem diagnostycznym który pokaże wartosci wymagane i aktualne w blokach wartosci mierzonych. Do tego sprawdzenia położenie czujnika stopu oraz szczelność całego układu.

Niektóre źródła podają dla tego błędu taki opis :

P1435
Sec.Air Inj.Sys.Pump Relay Circ. Short to ground

Tak na szybko sciąga z ross tech :
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/01435

01435 - Brake Pressure Sensor 1 (G201)

01435 - Brake Pressure Sensor 1 (G201): No or Incorrect Basic Setting / Adaptation
Possible Symptoms
Malfunction Indicator Light (MIL) active
Possible Causes
Basic Setting not performed
Possible Solutions
Perform Basic Setting

01435 - Brake Pressure Sensor 1 (G201): Electrical Fault in Circuit
Possible Causes
Brake Pedal Switch (F) faulty/jammed
Brake Pressure Sensor 1 (G201) faulty
Possible Solutions
Check/Replace Brake Pedal Switch (F)
See Measuring Blocks
Check/Replace Brake Pressure Sensor 1 (G201)
ABS Hydraulic Unit (N55) may need to replaced
Perform Brake Pump Bleeding
Perform Brake Pressure Sensor 1 (G201) Basic Setting
Replace Brake Electronics Control Module (J104)
Special Notes
When found in RoW (Rest of World) MK60 ABS/ESP Brake Systems check to see if the Repair Kit documented in the following TPIs is compatible:
VW TPI 2024465 (RoW VW), 2025290 (RoW VW Commercial)
Audi TPI 2025633 (RoW Audi)
Seat TPI 2024720 (Seat)
Skoda TPI 2025844 (Skoda) or the previous RoW TPI 2025663
If Part Number 1K0-698-517-B is compatible, using the Repair Kit allows to replace the Hydraulic Control Unit (HCU) (which contains the (N55) Hydraulic Unit and (G201) the Brake Pressure Sensor 1) separate from the Control Module which will reduce the Repair Costs.


01435 - Brake Pressure Sensor 1 (G201): Implausible Signal
Possible Symptoms
Malfunction Indicator Light (MIL) active
Possible Causes
Brake Pedal Switch (F) faulty/jammed
Brake Pressure Sensor 1 (G201) faulty
Possible Solutions
Check/Replace Brake Pedal Switch (F)
See Measuring Value Blocks (MVB)
Check Brake Pressure Sensor 1 (G201)
See Measuring Value Blocks (MVB)
Check/Replace Brake Electronics Control Module (J104) and/or ABS Hydraulic Unit (N55)
Special Notes
When found in Bosch ESP Brake Systems:
The Bosh 5.x ABS modules drop communication at road speeds which makes it difficult, if not impossible, to log live measuring block data. If the Brake Light Switch is suspected as faulty and causing a G201 fault:
Try logging the Engine or Transmission for brake light switching.
Drive with the Cruise Control on and see if the system works as per design. If the CCS will not operate or the CCS does not shut off when the brakes are applied the Brake Light Switch may be faulty.
tposejdon
Posty: 15
Rejestracja: 2014-12-27, 17:18
Lokalizacja: Jędrzejów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: tposejdon »

odgrzebe stary temat .. czy ktoś znalazł rozwiązanie? mam ten sam problem i już pomysłów brak..
daw2
Posty: 154
Rejestracja: 2014-01-07, 17:11
Lokalizacja: lubaczów
Kontakt:

Post autor: daw2 »

Proponuje się przyjrzeć pompie doładowywującej i czujnikowi pedału hamulca.
Marcin2.7BiT
Posty: 8
Rejestracja: 2017-06-26, 23:14
Lokalizacja: Pruszków
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Marcin2.7BiT »

Witam

Ten sam problem

01435 - Brake Pressure Sensor 1 (G201): Implausible Signal

Tylko u mnie załącza się zawsze po przekroczeniu 40km/h
W bloku pomiarowym też są wahania we wskazaniach czujnika
Czujnik przy pedałach sprawdzony
Pompkę słychać - coś się dzieje od czasu do czasu

Pozdrawiam
ODPOWIEDZ