imhotet pisze:
Trzeba trochę poprawić audi pod kątem estetycznym
Na pierwszy ogień idą ładniejsze lampy od moich obecnych i to w dodtaku
Valeo Bixenon dzięki koledze Madmax
Jak trzeba to mogę ogarnąć ładne lampy :) Ja teraz sobie zrobiłem bixa i kompletnie odnowiłem klosze z nową powłoką, nie odbiegają wyglądem od nówek :D Czarne też robiłem, ale sprzedałem, bo do czerwonego lepiej mi podeszły jasne ;) Świeci pięknie ;)
Dobrzański, cały czas obserwuję i kibicuję, liczę na jakiegoś spocika za jakiś czas, bo mieszkam blisko Czewki, a jestem już bliżej niż dalej końca w składaniu
Ja to bym zmatowił i starł starą powlokę papierem ściernym wodnym, a później tak zmatowione klosze pomalował lakierem bezbarwnym z filtrem UV i wyjdzie tak jak na zdjęciach. Odbłyśniki można napylić nowe i wtedy lampy jak nówki
olekorson pisze:Ja to bym zmatowił i starł starą powlokę papierem ściernym wodnym, a później tak zmatowione klosze pomalował lakierem bezbarwnym z filtrem UV i wyjdzie tak jak na zdjęciach. Odbłyśniki można napylić nowe i wtedy lampy jak nówki
potwierdzam
na sucho 240=>400
na mokro 500=>800
na to lakier Besaglass HS
Ja też bym dla pewności zrobił to 1200 i więcej wtedy będzie idealnie gładkie. Po lakierowaniu dłużej lampa wygląda jak nowa niż po polerowaniu tylko pastą, a po paście i tak trzeba co jakiś czas nakładać filtr UV
1200 pod lakier może okazać się za gładko i będzie odłaził z czasem... 800 spokojnie styka... ale samego tarcia papierami około godzina na 1 lampę... No i po lakierowaniu jeszcze polerkę można zrobić i nałożyć powłokę jak na karoserię... Ta moja fotka to sam lakier bez żadnej polerki...
Dobrzanski.. jak ty tyle siana wpierdalasz w te skorupe, nie lepiej sobie pierdolnac C6 i zrobic na 1.2kKM? przynajmniej tego twojgo bobasa wsadzisz z zona muryznka i wozek w bagaznik! :D