Moderatorzy: buba , Mod-Team
Igor_s4
Posty: 151 Rejestracja: 2013-12-01, 15:49
Lokalizacja: Mrągowo
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: Igor_s4 » 2017-05-26, 19:02
Zastanawiam sie co lepiej wybrac? Mam do kupienia k04 czy lepiej robic z k03 hybrydy na podobno 450+?
SID
Posty: 4747 Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: SID » 2017-05-26, 20:55
Igor_s4 pisze: Zastanawiam sie co lepiej wybrac? Mam do kupienia k04 czy lepiej robic z k03 hybrydy na podobno 450+?
nie ma hybryd z k03 na 450ps
ten tuning zmienia się w cyrk
nikt mi nie wmówi że popularnym autem "Maluch" przewiezie jednorazowo 10m³ towaru
cali78
Posty: 55 Rejestracja: 2014-12-24, 23:17
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:
Post
autor: cali78 » 2017-05-26, 21:27
SID pisze: Igor_s4 pisze: Zastanawiam sie co lepiej wybrac? Mam do kupienia k04 czy lepiej robic z k03 hybrydy na podobno 450+?
nie ma hybryd z k03 na 450ps
ten tuning zmienia się w cyrk
nikt mi nie wmówi że popularnym autem "Maluch" przewiezie jednorazowo 10m³ towaru
TC turbo łódz teraz sie chwalą ze k03 stage1+ jest na 450km , Jest jedna a6 z forum 450 na hybrydach z tc turbo
https://www.facebook.com/turbo.lodz/pos ... 6243543238
ps . a jest podobno stage2
Igor_s4
Posty: 151 Rejestracja: 2013-12-01, 15:49
Lokalizacja: Mrągowo
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: Igor_s4 » 2017-05-26, 21:33
No właśnie tez widzialem i sam sie zastanawiam...i jestem ciekaw opini
Papol
Posty: 1817 Rejestracja: 2011-12-04, 11:31
Lokalizacja: IRL
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: Papol » 2017-05-26, 22:19
eresowe bym bral
atom1
Posty: 351 Rejestracja: 2015-04-19, 10:25
Lokalizacja: podlasie
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: atom1 » 2017-05-26, 23:08
no replacement for displacement ...pisza na dalekim zachodzie i mysle ze nie tylko do pojemnosci sie to odnosi
wieksze zawsze jest lepsze.. mniej obciazone i narazone
tylko montaz jest tutaj zasadnicza roznica
AdrianBit
Posty: 205 Rejestracja: 2017-04-24, 22:27
Lokalizacja: Koszalin
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: AdrianBit » 2017-05-27, 13:13
i co wy na to, bo tez sie zastanawiam nad tymi turbinami z lodzi, ciekawi mnie tylko ile to pojezdzi .... podobno 4 tysiace za obie czyli niedrogo
s4 b5 avant
luk448
Posty: 2624 Rejestracja: 2011-07-25, 03:46
Lokalizacja: Stolica
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: luk448 » 2017-05-27, 16:34
A nad czym sie tu wgl zastanawiac?? Bierz jak masz rsowe.Lepszy zapas mocy i wystrojenie auta na mniej niz robic z k03 hybrydy na sile.
imhotet
Posty: 391 Rejestracja: 2016-04-15, 21:49
Lokalizacja: Strzegom
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: imhotet » 2017-05-28, 06:36
chinczyki czy ori ?
luckash
Posty: 7 Rejestracja: 2017-04-29, 07:55
Lokalizacja: Bartniczka
Kontakt:
Post
autor: luckash » 2017-05-29, 12:03
A ja mam pytanie czy ktoś brał pod uwagę turba z innych aut np 2 x TD04-13T i większe pod moce 500km+? Wstawanie będzie gorsze i pomijam kwestię kolektorów.
atom1
Posty: 351 Rejestracja: 2015-04-19, 10:25
Lokalizacja: podlasie
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: atom1 » 2017-05-29, 22:37
patrzylem bo sa tanie jak barszcz te volviaki, problem jest taki ze sa sporo dluzsze do K, nie mierzylem ale wzrokowo stwierdzilem ze sie nie zmieszcza ;p
luckash
Posty: 7 Rejestracja: 2017-04-29, 07:55
Lokalizacja: Bartniczka
Kontakt:
Post
autor: luckash » 2017-05-30, 00:02
No są tanie i wydajność też mają dobrą. Turbiny w moim przypadku zmieszczą się nad podłużnicami. Użytkowałem 16t w 16v nie jest to duża turbina.