poliuretany do b5
powiem tak....Cantona w swoim ex RS4 miał wszystkie łączniki z poliuretanu w wachaczach przednich no wszystkko - mega profi to wyglądało. Co do jazdy juz nie było tak prof....a po jakims czasie wszystkie "poligumy" się porozpierdalały i powyłaziły na wierzch.....Wyjebał to w śmietnik i założył seryjne nowe wachacze i łączniki gumowo metalowe.
-
- Posty: 374
- Rejestracja: 2013-04-11, 18:03
- Lokalizacja: Pulawy
- Płeć:
- Kontakt:
Gwint AP, stabilizatory antiroll H&R te grubsze:
Z przodu Lemforder wahacze komplet. Na sankach jeszcze OEM tuleje ( 19-sto letnie ).
Tył: łączniki stabilizatora Meyle HD, drążki reakcyjne Lemforder, sanki poliuretan czarne, wahacze i zwortnice poliuretan czerwone. Dodatkowo nowe mocowania amortyzatorów bo stare zjedzone na wylot.
Dzwoniłem do Alberta z AKmotorsport i on powiedział, że żółte to typowe na tor. Dlatego też założyłem czerwone bo mają twardość OEM. Jedna ważna uwaga, one są nowe a moje OEM były 19-sto letnie.
Po wyremontowaniu całego tyłu jest cisza, nic się nie telepie ładnie wybiera dziury. Tył się usztywnił i ładnie teraz jedzie po zakrętach nie ma takiego efektu "pływania".
Z przodu Lemforder wahacze komplet. Na sankach jeszcze OEM tuleje ( 19-sto letnie ).
Tył: łączniki stabilizatora Meyle HD, drążki reakcyjne Lemforder, sanki poliuretan czarne, wahacze i zwortnice poliuretan czerwone. Dodatkowo nowe mocowania amortyzatorów bo stare zjedzone na wylot.
Dzwoniłem do Alberta z AKmotorsport i on powiedział, że żółte to typowe na tor. Dlatego też założyłem czerwone bo mają twardość OEM. Jedna ważna uwaga, one są nowe a moje OEM były 19-sto letnie.
Po wyremontowaniu całego tyłu jest cisza, nic się nie telepie ładnie wybiera dziury. Tył się usztywnił i ładnie teraz jedzie po zakrętach nie ma takiego efektu "pływania".
-
- Posty: 374
- Rejestracja: 2013-04-11, 18:03
- Lokalizacja: Pulawy
- Płeć:
- Kontakt: