S6 C5 ANK Swap Hamulców + podniesienie mocy

4.2 V8 T / 5.0 V10 / 5.2 V10 / 4.0 V8 T

Moderatorzy: buba, Mod-Team

G4 HPB
Posty: 29
Rejestracja: 2016-08-28, 19:58
Lokalizacja: Małopolska
Kontakt:

Post autor: G4 HPB »

Immo pisze:I w tym escalade rotory też "odzyskiwaliście" ze zwykłych tarcz, odcinając dzwony? :shock:
Tak,
Wykonywane przez nas rotory mimo że są wycinane gotowych tarcz nie odbiegają parametrami od tych "dedykowanych", w obu dwóch przypadkach jest to odlew wykonany z żeliwa o odpowiednim składzie i obroniony z odpowiednią dokładnością. W naszym przypadku powstaje niestety odpad w postaci odcietego dzwonu. Konstrukcja rotora w każdym rozwiązaniu jest tak opracowana aby podczas pracy w wysokich temperaturach nie powstawały naprężenia termiczne pomiędzy zewnętrzną A wewnętrzna częścią. Naprzemiennie wiercenie poprawia do maksimum wentylację, obniżając w ten sposób temperaturę pracy. Wiercenia naprzemiennego i otworów o zmiennej średnicy nie stosuje żaden producent (koszty).

Tak naprawdę kształt surowca nie ma znaczenia.
Immo pisze:Co do rezania zacisków i podcinania klocków, też się trochę dziwię, bo wybór zacisków w różnych rozmiarach jest ogromny i można dopasować zacisk do dowolnego rozmiaru tarczy.
Chyba że chodziło o budżet, bo ZL/R18 to jedne z najtańszych, jeśli nie najtańsze, 6-tłoki. Ale z drugiej strony patrząc ile mieliście z tym zabawy, to tanio pewnie też nie było. Więc tym bardziej mnie to dziwi :-)
W sytuacji w której klient dostarcza zaciski, nie mamy wyboru.

I pozwolę sobie zacytować wcześniejsze posty -
G4 HPB pisze:o ile dobrze pamiętam, tu była taka sytuacja że klient sam kupił zaciski, a my musieliśmy wycisnąć z tego maksimum
oraz
G4 HPB pisze:Dodatkowo, tam był temat "ratowania" tych zacisków, ponieważ uszy montażowe były podcięte... właśnie z uwagi na osłabienie elementów montażowych zacisków (uszów), musieliśmy przerobić mocowanie z równoległego na prostopadłe ;)
Awatar użytkownika
emilzizi
Posty: 253
Rejestracja: 2012-05-13, 15:51
Lokalizacja: Wlkp
Płeć:
Kontakt:

Post autor: emilzizi »

G4 HPB, jeśli już mowa o zaciskach Z/R18 to jakie dobre tarcze hamulcowe założyć?
Mam A6 C5 lift ,obecnie tarcze Rotinger przebieg około 1.5-2tkm.
Biją strasznie! Zaciski po regeneracji, nowe klocki brembo.
mik-17
Posty: 628
Rejestracja: 2010-11-13, 23:50
Lokalizacja: Opole
Płeć:
Kontakt:

Post autor: mik-17 »

emilzizi pisze:G4 HPB, jeśli już mowa o zaciskach Z/R18 to jakie dobre tarcze hamulcowe założyć?
Mam A6 C5 lift ,obecnie tarcze Rotinger przebieg około 1.5-2tkm.
Biją strasznie! Zaciski po regeneracji, nowe klocki brembo.
Ja miałem zimmermana pod zr/zl17 330mm wierconego (waga auta 1850kg) . Nie bija ale wyją przy ostrym hamowaniu jak klocki się kończą, od dziurek sa pęknięcia (prawdopodobnie na czas nie wyczyściłem) Teraz bym zamówił gładkie zimmermany :)
Zaś w a3 8p założyłem klocki i tarcze zimmermana gładkie pod zacisk 345 przód 310 tył i po ok 20 000 km tarcza idealnie gładka nie ma zużycia a klocka jak by nie ubyło.
Awatar użytkownika
emilzizi
Posty: 253
Rejestracja: 2012-05-13, 15:51
Lokalizacja: Wlkp
Płeć:
Kontakt:

Post autor: emilzizi »

mik-17, miałem wczesniej na ori zacisku tarcze Zimmermann, też wiercone, tak samo miałem pęknięcia oraz klocki EBC Red Stuf. Nie raz rozgrzane do czerwoności.
Do końca nie było problemu. Ori tarcze się pokrzywiły.
U mnie waga auta1720kg.
/przemo
Posty: 9
Rejestracja: 2017-02-12, 19:07
Lokalizacja: .......
Płeć:
Kontakt:

Post autor: /przemo »

Budżet na przerobienie układu hamulcowego to ok. 5-6 tysi na gotowo ( do jazdy ).
...
ODPOWIEDZ