Korowody S4 B5

Moderatorzy: buba, Mod-Team

=Tomi=
Posty: 31
Rejestracja: 2010-11-02, 21:09
Lokalizacja: Zielona G.
Płeć:
Kontakt:

Korowody S4 B5

Post autor: =Tomi= »

Czy ktoś z was przerabiał temat ile KM i nm zniesie seryjna korba w s4 ? Komuś się urwała ? W necie są różne opinie.. ale może ktoś przetestował na swoim aucie ? :)
mik-17
Posty: 628
Rejestracja: 2010-11-13, 23:50
Lokalizacja: Opole
Płeć:
Kontakt:

Post autor: mik-17 »

450PS i 600Nm bez problemu przez 30 000km potem silnik sprzedany ale podobno ma się dobrze. Od lat słyszałem opinie że do 500PS nie trzeba wymieniać korb. Potem słyszałem że nawet do 550PS.

Tu masz ciekawy projekt na seryjnym dole :mrgreen: chyba a6 nawet
viewtopic.php?t=9798&postdays=0&postorder=asc&start=60
=Tomi=
Posty: 31
Rejestracja: 2010-11-02, 21:09
Lokalizacja: Zielona G.
Płeć:
Kontakt:

Post autor: =Tomi= »

Ja mam 500km i dają radę.. ciekawi mnie jaki jest max :)

590kmi 700nm.. hardcore:))
Awatar użytkownika
SID
Posty: 4747
Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: SID »

wszystko też zależy od stanu motoru, oleju jaki używasz ...
Obrazek
bombel9
Posty: 203
Rejestracja: 2015-03-02, 20:57
Lokalizacja: Opolskie
Płeć:
Kontakt:

Post autor: bombel9 »

Stan motoru to jedno olej drugie a jak dojebiesz z dołu nm to nawet przy 600nm może korba puknąć po kolanach....ostatnio Sportmile zrobili chyba 670km 650nm na seryjnym dole....
kurpiu
Posty: 813
Rejestracja: 2011-08-17, 23:12
Lokalizacja: ozorków
Płeć:
Kontakt:

Post autor: kurpiu »

Mialem 601km 680nm na ori korbie.
FB; Gekon garage
Oficjalna dystrybucja podtlenku azotu.
Modyfikacje mechaniczne.
Hamownia 4x4
=Tomi=
Posty: 31
Rejestracja: 2010-11-02, 21:09
Lokalizacja: Zielona G.
Płeć:
Kontakt:

Post autor: =Tomi= »

bombel9, kurpiu, macie te wyniki na odprezonych silnikach.. np uszczelką? Czy na 9.3:1 ?
kurpiu
Posty: 813
Rejestracja: 2011-08-17, 23:12
Lokalizacja: ozorków
Płeć:
Kontakt:

Post autor: kurpiu »

Ja na ori stropniu mialem 530 i 70km z nitro
FB; Gekon garage
Oficjalna dystrybucja podtlenku azotu.
Modyfikacje mechaniczne.
Hamownia 4x4
bombel9
Posty: 203
Rejestracja: 2015-03-02, 20:57
Lokalizacja: Opolskie
Płeć:
Kontakt:

Post autor: bombel9 »

Ja u siebie kanapeczką... :-P
=Tomi=
Posty: 31
Rejestracja: 2010-11-02, 21:09
Lokalizacja: Zielona G.
Płeć:
Kontakt:

Post autor: =Tomi= »

bombel9 pisze:Ja u siebie kanapeczką... :-P
U mnie też będzie kanapka na ten sezon:) dodałeś do uszczelki "środek " z innej uszczelki czy wycinales np. na cnc?
bombel9
Posty: 203
Rejestracja: 2015-03-02, 20:57
Lokalizacja: Opolskie
Płeć:
Kontakt:

Post autor: bombel9 »

Z czterech uszczelek nowych składasz dwie zostają 4 blaszki... jak roznitujesz jedną uszczelke poznasz składniki kanapeczk ;-) yo
=Tomi=
Posty: 31
Rejestracja: 2010-11-02, 21:09
Lokalizacja: Zielona G.
Płeć:
Kontakt:

Post autor: =Tomi= »

bombel9 pisze:Z czterech uszczelek nowych składasz dwie zostają 4 blaszki... jak roznitujesz jedną uszczelke poznasz składniki kanapeczk ;-) yo
Ja waśnie tak robię. Już kupiłem uszczelki, myślałem ze może ty robiłeś inaczej :)
Awatar użytkownika
true jiGsaw
Posty: 75
Rejestracja: 2016-01-31, 15:47
Lokalizacja: Gdynia
Płeć:
Kontakt:

Post autor: true jiGsaw »

Jaki olej najlepszy i jak często zmieniać? Jaki niuton max bezpieczny poniżej 4000 rpm na seryjnym dole?
Piszę jak jest.
ODPOWIEDZ