Przepustnica

Moderatorzy: buba, Mod-Team

Tyson
Posty: 20
Rejestracja: 2016-07-25, 21:04
Lokalizacja: Lubelskie
Kontakt:

Przepustnica

Post autor: Tyson »

Siema mam chyba problem z przepustnicą w każdym razie chciałbym zrobić jej adaptację ale mam 2 błędy w silniku (uboga mieszanka). Błędy da się skasować i wracają po jakiś powiedzmy 30 kilometrach i teraz pytanie czy mogę zrobić adaptację w tym okresie pomiędzy skasowaniem a pojawieniem się błędów i będzie wszystko git?

Zauważyłem że dodając delikatnie gazu tak do 1400 obrotów silnik delikatnie telepie się, gdy delikatnie stopniowo puszczam gaz obroty powoli spadają a od ok 1400-1200 spadają gwałtownie czy to może być wina przepustnicy? A może coś innego?

FILM

LOG GRUPA 60 log robiony na jałowym na rozgrzanym silniku
Awatar użytkownika
skalarx
Posty: 746
Rejestracja: 2010-02-05, 12:34
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: skalarx »

jak da się zaadaptować to dlaczego nie?
Tyson
Posty: 20
Rejestracja: 2016-07-25, 21:04
Lokalizacja: Lubelskie
Kontakt:

Post autor: Tyson »

No bo właśnie według procedury adaptacji warunkiem jest brak błędów w silniku a nie chce żeby coś się popie*doliło...
Awatar użytkownika
skalarx
Posty: 746
Rejestracja: 2010-02-05, 12:34
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: skalarx »

Nic się nie powinno popierdolić. Albo się zaadaptuje, albo jebnie błędem. A skąd wniosek, że w ogóle potrzebna jest adaptacja?
Tyson
Posty: 20
Rejestracja: 2016-07-25, 21:04
Lokalizacja: Lubelskie
Kontakt:

Post autor: Tyson »

Głównie chodzi mi o to że tiptronic w trasie jak jade sobie na 5 biegu i zrobie kick downa (pedał do oporu) to zrzuca mi najpierw na 4 bieg a po sekundzie na 3 bieg a powinien zrzucać od razu z 5 na 3. Mechanicy w serwisie od automatów mówili że przyczyną może być np przepustnica dlatego chciałem ją wyczyścić i zaadaptować.

Druga sprawa to ten nagły spadek obrotów opisany w pierwszym poście, gdy odpuszczam powoli gaz to obroty nagle gwałtownie spadają do jałowych mimo że gaz jest wciśnięty na kilka %.
ODPOWIEDZ