Ciśnienie paliwa, pompa paliwa, regulator

Moderatorzy: buba, Mod-Team

Tyson
Posty: 20
Rejestracja: 2016-07-25, 21:04
Lokalizacja: Lubelskie
Kontakt:

Ciśnienie paliwa, pompa paliwa, regulator

Post autor: Tyson »

Witam, borykam się z problemami zbyt ubogiej mieszanki, chcę sprawdzić pompę paliwa oraz regulator ciśnienia, nie mam manometru dlatego wybieram się do mechanika, który mam nadzieje mi to sprawdzi. I teraz pytanie:

Audi A6 c5 2.7 Bit 250 km seria

1. Jakie ciśnienie ma dawać pompa paliwa?
2. Jakie ciśnienie ma dawać regulator?
3. Wartości sprawdza się na biegu jałowym i pod maksymalnym obciążeniem?

Może ktoś udzieli mi dodatkowych wskazówek (wątpię żeby mechanik dobrze ogarniał ten temat).
daw2
Posty: 154
Rejestracja: 2014-01-07, 17:11
Lokalizacja: lubaczów
Kontakt:

Post autor: daw2 »

Jeżeli oddajesz auto do mechanika to on powinien wiedzieć. A temat ubogiej mieszanki to temat rzeka więc logi by wiele pomogły. Pompa w biturbo powinna ok 5 bar dać.
lukaszlsw
Posty: 73
Rejestracja: 2014-03-29, 19:26
Lokalizacja: Lubelskie
Płeć:
Kontakt:

Post autor: lukaszlsw »

Bieg jałowy 3.5bar na listwie, po odpięciu podciśnienia z regulatora 4bar, Problem stanowi wpięcie się w układ, np w 1.8T jest dużo prościej.
Awatar użytkownika
16vg60
Posty: 504
Rejestracja: 2013-05-03, 19:30
Lokalizacja: lublin
Kontakt:

Post autor: 16vg60 »

Do tego trzeba pod obciazeniem sprawdzic ,bo na wolnych moze jeszcze wyrabiac

i jesli mamy 3.5b reg. to podczas obciazenie dodac tyle ile wynosi boost

w s3 na wolnych obr. mialem ok,problem sie zaczynal pod obciazeniem i
3.0b regulator paliwa + 1.5b boostu i powinno byc 4.5 ,na starej oryginalnej pompie spadalo do 2.7 ...
po zmianie na nowa oryginal ,cisnienie 4.5b praktycznie do konca ;)
RS4 B5 ,Brake rs6 C7,Wagner..
GOLF 4 R32 OEM
S3 8L BAM ABT IMOLA
Golf 2 RALLYE r32
Tyson
Posty: 20
Rejestracja: 2016-07-25, 21:04
Lokalizacja: Lubelskie
Kontakt:

Post autor: Tyson »

daw2, wstawiałem wiele logów ale temat umarł i do dziś nie wiem co jest problemem (viewtopic.php?t=9357 w tym poście jest wszystko)

lukaszlsw, 16vg60, czyli na jałowym przed regulatorem 4.0 bar daje pompa, za regulatorem jest 3.5 bar.
A przy pełnym bucie za regulatorem powinno być 3,5 bar + boost.

Teraz pytanie ile wynosi boost w moim aucie? Mam serie. Log: http://vaglog.pl/log-115_118_RW63Yj.html

A jeśli będą chcieli mierzyć przed regulatorem ciśnienia przy bucie to wtedy 4.0 bar + boost?
Awatar użytkownika
16vg60
Posty: 504
Rejestracja: 2013-05-03, 19:30
Lokalizacja: lublin
Kontakt:

Post autor: 16vg60 »

cisnienie niech mierzą przed regulatorem ,na wejściu do listwy i ma byc 3.5b (sugeruje sie tym co napisal lukaszlsw(ew. niech sprawdza w jakiejs auto-dacie ,albo na regulatorze moze byc nabite )


pozniej w trase dzida i dodawac to 3.5b z regulatora + tyle ile jest boosta
RS4 B5 ,Brake rs6 C7,Wagner..
GOLF 4 R32 OEM
S3 8L BAM ABT IMOLA
Golf 2 RALLYE r32
Tyson
Posty: 20
Rejestracja: 2016-07-25, 21:04
Lokalizacja: Lubelskie
Kontakt:

Post autor: Tyson »

Ale ile mam boosta? 0.4? 0.5? 0.6? Nie wiem jak to sie oblicza.
Awatar użytkownika
16vg60
Posty: 504
Rejestracja: 2013-05-03, 19:30
Lokalizacja: lublin
Kontakt:

Post autor: 16vg60 »

wyglada ze max. masz prawie 0,6b ,ale odnosnie logow sie nie wypowiadam :-)
lec na trase i na 3biegu przytrzymaj go do konca ,4b ma Ci trzymac praktycznie do 6tys. obrotow
RS4 B5 ,Brake rs6 C7,Wagner..
GOLF 4 R32 OEM
S3 8L BAM ABT IMOLA
Golf 2 RALLYE r32
Tyson
Posty: 20
Rejestracja: 2016-07-25, 21:04
Lokalizacja: Lubelskie
Kontakt:

Post autor: Tyson »

No i mechanik poległ. Nie wiem dokładnie o co mu chodziło ale chyba stwierdził że nie ma sensu sprawdzać pompy paliwa bo nic się z samochodem nie dzieje. Po 15 minutach kłótni dałem sobie spokój. Jest tu ktoś z manometrem z lubelskiego kto mógłby mi tą pompę paliwa?
Awatar użytkownika
16vg60
Posty: 504
Rejestracja: 2013-05-03, 19:30
Lokalizacja: lublin
Kontakt:

Post autor: 16vg60 »

Mam manometry w pracy na stanie i mogl bym spr.,ale zap... totalny,swojego po nocach ogarniam bo nie ma kiedy

pisz do killerwika jak dobrze pamietam nick,ew. znajdziesz go na olx sie oglasza w diagnostyce 2.7 bit
spr. Ci cisnienie,ew zrobi logi/szczelnosci
jest chyba z motycza

[ Dodano: 2017-04-13, 21:02 ]
https://www.olx.pl/i2/oferta/diagnostyk ... jX1zn.html
RS4 B5 ,Brake rs6 C7,Wagner..
GOLF 4 R32 OEM
S3 8L BAM ABT IMOLA
Golf 2 RALLYE r32
Tyson
Posty: 20
Rejestracja: 2016-07-25, 21:04
Lokalizacja: Lubelskie
Kontakt:

Post autor: Tyson »

No i w końcu k*rwa udało się. Okazało się że problemem był pęknięty plastikowy zawór zwrotny w okolicy regulatora ciśnienie paliwa. Żeby było śmieszniej auto przy pełnym bucie chodziło elegancko korekty 0% i brak wypadania zapłonu, na jałowym korekty 25% i wypadanie zapłonu. Okazało się że podczas buta podciśnienie składało ten zaworek do kupy i był szczelny :-D

16vg60, dzięki za kontakt do Killerwika (właśnie on robił mi diagnozę i znalazł bolączkę), polecam. No i dzięki wszystkim innym za sugestie i podpowiedzi :)
Awatar użytkownika
16vg60
Posty: 504
Rejestracja: 2013-05-03, 19:30
Lokalizacja: lublin
Kontakt:

Post autor: 16vg60 »

Spoko,kurcze teraz sobie przypomnialem ze mialem na pw odpisac ,ale totalnie wylecialo z glowy :-P
dobrze ze temat ogarnales ;-)

pozdr.
RS4 B5 ,Brake rs6 C7,Wagner..
GOLF 4 R32 OEM
S3 8L BAM ABT IMOLA
Golf 2 RALLYE r32
ODPOWIEDZ