Witam mam problem z AGB a mianowicie na wolnych oblotach co sek słychać w wydechu jakby wypadł zapłon oraz podczas obciążenia jest jeszcze gorzej. Zrobiłem logi pierwszy jest mój http://vaglog.pl/log-021_020_6PX8c.html drugi kolegi(które tez do końca nie było sprawne) http://vaglog.pl/log-021_020_N8G61.html w którym przypadku jest prawidłowy ?
Masta_J, ej no cos Ty,My tylko tak dla fanu bo widac ze faktycznie chłopak sie przywital.Mnie akurat sie skojarzylo a MadMax wstawil :)
Ale do rzeczy a kolegamarcin00000, dlugo ma to auto?Jaki stan cewek,swiec?Auto seria?
Auto jest po virusie świece mam z rs4 Ngk przebieg ok 15tys. Zamieniałem świece , cewki ,moduły zapłonowe na inne i nic. Mam pytanie czy mierząc kompresje przy zamkniętej przepustnicy wynik będzie bardzo odbiegający od poprawnego?
cylinder musi najpierw zassać powietrze żeby potem je sprężyć, rób przy wykręconych świecach i przepustnicy otwartej do końca,
wyjmij bezpiecznik od pompy paliwa
nie jest dobrze bo cofa zapłony trochę, no ale też obrotów nie widać, zrób logi z obrotami i z zadanym zapłonem, lambde,
tak btw wymień filtr paliwa i powietrza...
Czwarty cylinder jest coś z nim nie tak. Korekty wyprzedzenia nasuwają mi możliwość że korbowód na wale się zluzował i szybciej osiąga górna pozycję. Jest jakiś dziwny dźwięk?
Nie nie ma żadnego dźwięku słychać tylko z wydechu tak raz na 2sek ze na którymś garku zapłon wypadnie . Auto u mechanika zdejmuje głowice podejrzewam albo zawory albo pęknięta głowica .