Szarpie strzela z wydechu i metaliczny dzwiek
Zalezy jaka hybryda i doladowanie, patrzę po przeplywie a jest wiekszy niz seria uklad obrobi bez pętlenia
moze sprawdz jeszcze raz szczelność, teraz po zmianach w setupie bez korekty softu moze być kilka problemów na raz a problem miales juz wczesniej. Sprawdz sczelność, zejdz w dół z doładowaniem (MBC) i jak będzie dalej szarpać zrób logi. Ogólnie do dyspozycji, jest: za bogato, za ubogo, gubi zaplon (cewki, modóły) musisz znalesc co a potem dlaczego
moze sprawdz jeszcze raz szczelność, teraz po zmianach w setupie bez korekty softu moze być kilka problemów na raz a problem miales juz wczesniej. Sprawdz sczelność, zejdz w dół z doładowaniem (MBC) i jak będzie dalej szarpać zrób logi. Ogólnie do dyspozycji, jest: za bogato, za ubogo, gubi zaplon (cewki, modóły) musisz znalesc co a potem dlaczego
-
- Posty: 16
- Rejestracja: 2017-02-11, 18:35
- Lokalizacja: Wawa
- Płeć:
- Kontakt:
Numer wtryskiwaczy 078133551bl
[ Dodano: 2017-03-08, 16:39 ]
Jest dobrze. Założyłem mbc zjechalem boostem i nie przerywa.
Tylko jedna rzecz mnie męczy bo kłóci na niebiesko teraz jak się ja przegoni i chodzi na wolnych obrotach to idzie niebieski dym z rury cały czas.... od czego to może być silnik był remontowany na glanz...
[ Dodano: 2017-03-08, 16:39 ]
Jest dobrze. Założyłem mbc zjechalem boostem i nie przerywa.
Tylko jedna rzecz mnie męczy bo kłóci na niebiesko teraz jak się ja przegoni i chodzi na wolnych obrotach to idzie niebieski dym z rury cały czas.... od czego to może być silnik był remontowany na glanz...
Jak dół był też ruszany, to trochę może przykopcić, zanim się dotrze, ale nie sądzę żebyś katował niedotarty motor... Mam nadzieję, że go nie przypiekłeś na tym programie i te jazdy były tylko diagnostyczne. Może jest problem z odmą, warto sprawdzić, zmierz też kompresję tak diagnostycznie i sprawdź dolot czy turbiny coś nie puszczają oleju (mogą też w wydech ale to już będzie trudniej zobaczyć), bo takie doładowanie na dłuższą metę zabije k03. Po skręceniu doładowania już logi ok?
-
- Posty: 16
- Rejestracja: 2017-02-11, 18:35
- Lokalizacja: Wawa
- Płeć:
- Kontakt:
Doll nie był ruszany tylko glowice i turbiny. Kompresja od 11.5 do 12 bar. Jak sprawdzic ta nieszczesna odme? Przecierz nawet jeszcze nie dosatala dobrze w palnik. Pozdro
[ Dodano: 2017-03-09, 17:16 ]
http://vaglog.pl/log-112_091_F91Uo.html
http://vaglog.pl/log-118_115_tLotf.html
http://vaglog.pl/log-002_115_77C3l.html
[ Dodano: 2017-03-09, 17:18 ]
Widzę po logach ze teraz boost się nie pokrywa. Program pomoże?
I jeszcze jedno pytanie ma może ktoś na sprzedaż wtryski większe od serii?
[ Dodano: 2017-03-09, 17:16 ]
http://vaglog.pl/log-112_091_F91Uo.html
http://vaglog.pl/log-118_115_tLotf.html
http://vaglog.pl/log-002_115_77C3l.html
[ Dodano: 2017-03-09, 17:18 ]
Widzę po logach ze teraz boost się nie pokrywa. Program pomoże?
I jeszcze jedno pytanie ma może ktoś na sprzedaż wtryski większe od serii?
Na logach dziwią mnie różne wartości przepływu dla danego doładowania przy tych samych obrotach na różnych logach, jak by nieszczelność jakaś jednak była. Niemniej jednak większe wtryski i porządny program Cię nie ominie, bo na tym co najwyżej możesz ubić motor i turbiny. Niby nie dostał konkretnie w palnik, ale uwierz mi, że gdyby nie zabezpieczenie po stukowcach, EGT i przymykaniu przepustnicy, raczej nie miał byś co zbierać po jednym dociągnięciu 4-ki do odcinki (na tym programie). Odma ma być drożna, szczelna i zaworek zwrotny ma działać :)
-
- Posty: 16
- Rejestracja: 2017-02-11, 18:35
- Lokalizacja: Wawa
- Płeć:
- Kontakt:
-
- Posty: 16
- Rejestracja: 2017-02-11, 18:35
- Lokalizacja: Wawa
- Płeć:
- Kontakt:
-
- Posty: 16
- Rejestracja: 2017-02-11, 18:35
- Lokalizacja: Wawa
- Płeć:
- Kontakt:
-
- Posty: 16
- Rejestracja: 2017-02-11, 18:35
- Lokalizacja: Wawa
- Płeć:
- Kontakt: