wiatraki - problem

Moderatorzy: buba, Mod-Team

Awatar użytkownika
mogi90
Posty: 242
Rejestracja: 2014-04-21, 15:11
Lokalizacja: Paryz
Płeć:
Kontakt:

wiatraki - problem

Post autor: mogi90 »

Panowie nie działają mi elektryczne wiatraki. Tego centralnego od klimy nie mam bo jest fmic a ten od strony pasażera sie nie załącza ani po włączeniu klimy ani po przegrzaniu sie silnika. Co za tym idzie temperatura przy upałach w korku przekracza 90 Stopni. Wiatrak na ostro działa bo testowałem a moduł był wymieniony na inny rownież używany i byc może rownież uszkodzony 😕 sprawdzałem bezpieczniki i wszystkie są dobre. Prosze o pomoc 😀
bombel9
Posty: 203
Rejestracja: 2015-03-02, 20:57
Lokalizacja: Opolskie
Płeć:
Kontakt:

Post autor: bombel9 »

Może czujnik temp.. ten na wężu po lewej na dole jak stoisz przodem do auta to on zapina wiatraki i dodatkową pompe z tego co pamiętam....
Awatar użytkownika
mogi90
Posty: 242
Rejestracja: 2014-04-21, 15:11
Lokalizacja: Paryz
Płeć:
Kontakt:

Post autor: mogi90 »

bombel9 pisze:Może czujnik temp.. ten na wężu po lewej na dole jak stoisz przodem do auta to on zapina wiatraki i dodatkową pompe z tego co pamiętam....
Możliwe ale ten wiatrak powinien sie załączać rownież przy włączeniu klimatyzacji, a tak nie jest :/
daniel.c
Posty: 73
Rejestracja: 2013-11-09, 20:55
Lokalizacja: Łomża
Płeć:
Kontakt:

Post autor: daniel.c »

Zrób taki test:
Z tyłu za lewą głowicą, na metalowej rurce jest włącznik temperaturowy. Wypnij z niego wtyczkę i zewrzyj jej piny. Przekręć zapłon na 1 (nie odpalaj silnika), potem na 0 i powinna się załączyć elektryczna pompa wody oraz powinien zacząć działać wentylator.
Jak się załączy to znaczy, że sterownik działa.
Jak się czujesz w schematach to na stronie SIDa znajdziesz schemat i opis działania całego układu sterowania wentylatorami:
http://s4sid.pl/.cm4all/iproc.php/Audi_ ... nglish.pdf
Awatar użytkownika
mogi90
Posty: 242
Rejestracja: 2014-04-21, 15:11
Lokalizacja: Paryz
Płeć:
Kontakt:

Post autor: mogi90 »

daniel.c pisze:Zrób taki test:
Z tyłu za lewą głowicą, na metalowej rurce jest włącznik temperaturowy. Wypnij z niego wtyczkę i zewrzyj jej piny. Przekręć zapłon na 1 (nie odpalaj silnika), potem na 0 i powinna się załączyć elektryczna pompa wody oraz powinien zacząć działać wentylator.
Jak się załączy to znaczy, że sterownik działa.
Jak się czujesz w schematach to na stronie SIDa znajdziesz schemat i opis działania całego układu sterowania wentylatorami:
http://s4sid.pl/.cm4all/iproc.php/Audi_ ... nglish.pdf
robiłem już tez test i nic sie nie działo. Moja pompa wody od zakupu samochodu nie działa wiec nią sie nie przejmuje, ale wentylator również bez żadnej reakcji. Popatrzę w schemat ;) dzięki
Anton
Posty: 41
Rejestracja: 2013-07-02, 12:41
Lokalizacja: Poznań
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Anton »

odgrzeje temat :)
doszedłeś co i jak z wiatrakiem, czujnikiem....?
psyborg
Posty: 22
Rejestracja: 2014-12-12, 22:45
Lokalizacja: W-wa
Kontakt:

Post autor: psyborg »

Sprawdź sterownik wiatraków. Miałem tak samo.
Awatar użytkownika
martin s4
Posty: 320
Rejestracja: 2011-01-04, 12:39
Lokalizacja: Śląsk
Płeć:
Kontakt:

Post autor: martin s4 »

żaden sterownik ,porostu wiatrak padł szczotki prawdopodobnie
Awatar użytkownika
RRyb
Posty: 1151
Rejestracja: 2013-05-25, 18:11
Lokalizacja: Pruszków
Płeć:
Kontakt:

Post autor: RRyb »

Ja może nie mam problemu ale wkurw** mnie wisko. Czy komuś też wyje jak w starym busie? dodam, że zarówno wiatrak jak i sprzęgło nówka funkiel
Sprawdzanie szczelności układu podciśnienia (PW)
Awatar użytkownika
buba
Posty: 4155
Rejestracja: 2010-09-21, 10:19
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: buba »

może odwrotnie założyłeś wiatrak i dlatego jest problem
Awatar użytkownika
RRyb
Posty: 1151
Rejestracja: 2013-05-25, 18:11
Lokalizacja: Pruszków
Płeć:
Kontakt:

Post autor: RRyb »

2 osoby zakładały ten wiatrak -> bo już 2 jeb** i co każda z nich założyłaby źle?
Sprawdzanie szczelności układu podciśnienia (PW)
Awatar użytkownika
buba
Posty: 4155
Rejestracja: 2010-09-21, 10:19
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: buba »

cenzura wie. jak pierwsza założyła źle to druga mogła tak samo
Awatar użytkownika
atom1
Posty: 351
Rejestracja: 2015-04-19, 10:25
Lokalizacja: podlasie
Płeć:
Kontakt:

Post autor: atom1 »

raz tak mialem w busie :D ktos odwrotnie zalozyl smiglo ... 2 razy glowce zmieniali bo sie przegrzal bidok :D a tu fartem stal gosc naprzeciwko wozu a duszony byl gaz i zaczelo mu wiac po jajach ;D
Awatar użytkownika
RRyb
Posty: 1151
Rejestracja: 2013-05-25, 18:11
Lokalizacja: Pruszków
Płeć:
Kontakt:

Post autor: RRyb »

Wyjdę z roboty i obczaje to bo naprawdę jakbym leciał śmigłowcem a nie jechał Audi :mrgreen: :mrgreen:
Sprawdzanie szczelności układu podciśnienia (PW)
mophk
Posty: 132
Rejestracja: 2016-07-08, 02:22
Lokalizacja: Łódź
Płeć:
Kontakt:

Post autor: mophk »

u mnie w c5 wisko jest podobno podpięte na stałe czy jakoś tak. w kazdym razie brzmi jak te nowe auta, ktore jakby chciały to by zassały "somsiadke" i jej wkurzającego kundla. jak najtaniej ogarnąc całość? wymiana na nowe/uzywane sprawne wszystko czy lepiej "naprawa przez tuning" i dać elektryczne wentylatory?
ODPOWIEDZ