POLIURETANY S4 B5
Wszystko zależy czego oczekujesz i co jest dla Ciebie komfortem, a co betonem. Ja do C5 najpierw wrzuciłam koła 245/30/20, później tego gwint, a na końcu w snakach i dyfrze poli czerwone, a w zawieszeniu żółte i dopiero teraz jest idealnie, ale dla kogoś kto lubi miękkie zawieszenie to auto to beton. Tak więc może najpierw załóż koła, jak okaże się, że już jest dla Ciebie twardo to wtedy czerwone, jak będziesz chciał bardziej twardo to weź zółte.
Kupiłeś typowy zestaw na tor. Te z alu są najsztywniejsze :D
Ostatnio zmieniony 2017-04-28, 20:44 przez emay, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Posty: 1000
- Rejestracja: 2015-04-04, 13:42
- Lokalizacja: Cze-wa
- Płeć:
- Kontakt:
- SID
- Posty: 4747
- Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
- Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
- Lokalizacja: Rzeszów
- Płeć:
- Kontakt:
mam taki mocowane na 20 nitów do budy i do sanek, nie ma bata by coś się ruszyło lub koło drgnęłors4wagon pisze:do tego zamowilem kw v1,juz sie boje co to bedzieDobrzanskis4b6 pisze:Dajcie lepiej znać czy coś to daje
Ja mam b16/stabilizatory h&r /nowe wahacze i już jest toczka i precyzyjnie dośćdobrze zem stabilizatorów nie zamowil haha

a tak na poważnie to zrobienie z auta "sztywnego" bolida bez dobrze wybierającego zawiasu to zły kierunek
nie na nasze drogi