jiGsaw -> Audi S3 8L 345 ps To be continued :)

Moderatorzy: buba, Mod-Team

Awatar użytkownika
Kamil_D
Posty: 229
Rejestracja: 2012-12-19, 21:37
Lokalizacja: Przasnysz
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Kamil_D »

nie zawsze. mialem kiedys s3 i nie zawsze spinała od razu a na pewno nie 50/50
Awatar użytkownika
true jiGsaw
Posty: 75
Rejestracja: 2016-01-31, 15:47
Lokalizacja: Gdynia
Płeć:
Kontakt:

Post autor: true jiGsaw »

To haldex był niesprawny. Przy strzale zawsze mocno dopina tył u mnie. Problem natomiast pojawia się w płynnym dołączaniu tyłu - tutaj różnie z tym bywa...
Piszę jak jest.
Awatar użytkownika
Kamil_D
Posty: 229
Rejestracja: 2012-12-19, 21:37
Lokalizacja: Przasnysz
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Kamil_D »

był sprawny, pojezdzisz troche i zobaczysz. ja zrobiłem 30tys km w tym czasie kilka razy mnie zaskoczył w ten sposób
g69
Posty: 6
Rejestracja: 2013-12-13, 16:21
Lokalizacja: południe
Kontakt:

Post autor: g69 »

ja osobiscie polecam inserta,niedawno załozyłem i jest róznica. Przy tej cenie grzech nie spróbować :) do tego grubszy stab z tyłu,tuleje asymetryczne do wahacza przedniego i uważam,ze na codzień nie bedzie trzeba narzekac na prowadzenie. Oprócz niebieskiego sterownika sa jeszcze szpery dostepne więc mozliwości sa spore na upgade.
Jak dupohamownia odczuwa przesiadke z M5,bo w cyfrach to korzystnie wypada?
Awatar użytkownika
true jiGsaw
Posty: 75
Rejestracja: 2016-01-31, 15:47
Lokalizacja: Gdynia
Płeć:
Kontakt:

Post autor: true jiGsaw »

Kamil_D pisze:był sprawny, pojezdzisz troche i zobaczysz. ja zrobiłem 30tys km w tym czasie kilka razy mnie zaskoczył w ten sposób
Tzn. w jaki? Jeżeli strzelałeś ze sprzęgła i Ci paliły przednie laki, a tył nic to coś było nie tak.
g69 pisze:ja osobiscie polecam inserta,niedawno załozyłem i jest róznica. Przy tej cenie grzech nie spróbować :) do tego grubszy stab z tyłu,tuleje asymetryczne do wahacza przedniego i uważam,ze na codzień nie bedzie trzeba narzekac na prowadzenie. Oprócz niebieskiego sterownika sa jeszcze szpery dostepne więc mozliwości sa spore na upgade.
Jak dupohamownia odczuwa przesiadke z M5,bo w cyfrach to korzystnie wypada?
M5 to potwór, ale dla mnie za duże auto, jeżdżę głównie po ciasnym centrum krótkie odcinki, w garażu mam na styk miejsca. A koszty wszelakie trzeba ponosić... trochę bez sensu do auta, którego zalet nie byłem w stanie wykorzystać.

Jeżeli chodzi Ci o osiągi to M5 szybsze, powyżej 185 jak w S3 wbijasz piątkę to już się robi katecheza... Natomiast ze startu zatrzymanego jakby urwać ze sprzęgła stawiam, że do 185 czyli do końca czwórki S3 ma szanse być z przodu. Stosunek mocy do masy podobny. Kultury i charakterystyki pracy silnika to wiadomo - nie ma co porównywać (tak jak i spalania zarazem). S3 nadrabia po prostu masą i krótszymi przełożeniami.
Piszę jak jest.
Pabler
Posty: 73
Rejestracja: 2015-06-28, 12:53
Lokalizacja: Dąbrowa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Pabler »

Posiadając S3 ponad 5 lat najpierw z ori silnikiem 1,8t potem z 2,0 tfsi nigdy przy starcie haldex mnie nie zawiódł. moim zdaniem jego problemem w 1 gen były długie szybkie łuki i gdy odpuszczałeś trochę gazu albo blisko wyjścia z zakrętu ostro dawałeś w palnik i haldex stwierdzał że może rozpiąć napęd albo go sobie spiąć. Co do inserta sam przetestowałem i kilka osób na a3-club.net i nic nie dawała sama wymiana, co do stabilizatora to i owszem wymiana za grubsze daje spore polepszenie. Zresztą haldex nie działa w systemie 01 działa w jakimś zakresie nie zawsze jest to 50-50
Awatar użytkownika
true jiGsaw
Posty: 75
Rejestracja: 2016-01-31, 15:47
Lokalizacja: Gdynia
Płeć:
Kontakt:

Post autor: true jiGsaw »

Dziś wreszcie udało się zaliczyć jakieś sensowne starcie moim nowym nabytkiem, choć nie powiem, musiałem pojechać aż naokoło.

Wracam z siłowni, patrzę na prawym pasie ładna dwójeczka, z tyłu xdrive po lewo, a po prawo M235i. Myślę wreszcie konkurent na poziomie (z moim S3 próbują się byle tdiki po chipie, bo każdy myśli, że mam 200 góra 250 kuca )

Ja jechałem prosto, on w prawo, ale pomyślałem, a nuż on pojedzie potem dwupasmówką, z której też mogę dojechać na chatę trochę naokoło, to może będzie okazja i też skręciłem za nim w prawo. Moje przewidywania się spełniły.

Po drodze trochę pośmigałem wkoło niego co by go sprowokować, potem wjeżdżamy na ta dwupasmówkę, odczekałem, bo został z tyłu. Ja prawy, on lewy, zrównujemy się, ja deptam trochę, on nic... został z tyłu. No ale miałem trójkę przygotowaną, no i tak jak podejrzewałem on w końcu depnął będąc jakieś 2 - 3 długości za mną. Około 100 km/h, ja trójka deptam i się zrównaliśmy zanim mój bolid też wystrzelił. Chwilkę dosłownie równo, ale już na końcu trójki miałem wyraźną przewagę, potem czwórka i przy 160 km/h on był już dobre 1.5 długości z tyłu, jakoś pod koniec czwórki może 170 km/h odpuścił...
Piszę jak jest.
Awatar użytkownika
zibun
Posty: 19
Rejestracja: 2011-04-25, 20:14
Lokalizacja: polska
Płeć:
Kontakt:

Post autor: zibun »

I tak powinno robić się z bmw ze widzimy je tylko w lusterkach :lol:
Audi s2,s3,s4
Awatar użytkownika
true jiGsaw
Posty: 75
Rejestracja: 2016-01-31, 15:47
Lokalizacja: Gdynia
Płeć:
Kontakt:

Post autor: true jiGsaw »

Dzisiaj wjeżdżam niedaleko miejsca zamieszkania na dwupasmówkę, za mną ruszają ze świateł, na lewym widzę szybko bmw nadrabia, pojechało przede mną, ja za nim i szybko na prawy wyskoczyłem na światełka. Wiedziałem, że dwa razy prosić nie będzie trzeba. Benzynka, jedynka i strzał z 5000 rpm, koleś z M4 miał automat albo skopał start. W każdym razie na jedynce i dwójce może też udało mi się uzyskać z 2.5 długości przewagi potem trójka i M4 zaczęło nadrabiać, ale jak moja trójka się dokręciła to już jakby mniej, może on wbił na trójkę dopiero wtedy akurat. W każdym razie 0 - 140 rezultat z półtorej długości dla mnie. Szkoda, że gościu z M4 nie mógł lub nie chciał ruszyć jak trzeba bo wtedy pewnie by było na odwrót na koniec.
Piszę jak jest.
sztybor
Posty: 368
Rejestracja: 2014-03-13, 22:15
Lokalizacja: NL/AAR
Płeć:
Kontakt:

Post autor: sztybor »

M4 nie jest super szybkie z miejsca... z rolki jest ogien, ale start ma sredni...
Awatar użytkownika
true jiGsaw
Posty: 75
Rejestracja: 2016-01-31, 15:47
Lokalizacja: Gdynia
Płeć:
Kontakt:

Post autor: true jiGsaw »

http://www.zeperfs.com/en/duel4935-3710.htm taka teoria, bo moja S3 idzie podobnie jak ta RS3. No ale skopał start, więc wszystko by się zgadzało.

M4 na semislick na pewno da się fajnie wystartować na dobrym asfalcie.

No ale AWD na ulicy to AWD...
Piszę jak jest.
Awatar użytkownika
Jachyr
Posty: 1355
Rejestracja: 2012-08-02, 20:26
Lokalizacja: Pl/Be
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Jachyr »

sztybor pisze:M4 nie jest super szybkie z miejsca... z rolki jest ogien, ale start ma sredni...
Sztybor pokaze ci filmik z mojej ostatniej trasy na pl Esa. M4 jechala identycznie jak Eska, 3 razy sie lapalismy i za kazdym razem identycznie szly troche mnie to zdziwilo ale ogolnie nie wiem czy jest taki sztos z rolki.
Jeśli nie widziałeś jeszcze Boga... To dlatego, że nie jeździsz wystarczająco szybko...
Awatar użytkownika
true jiGsaw
Posty: 75
Rejestracja: 2016-01-31, 15:47
Lokalizacja: Gdynia
Płeć:
Kontakt:

Post autor: true jiGsaw »

Zależy jaka eska... ale M4 dkg robi chyba około 9 s 100 - 200... s4 chyba potrzebuje z 480 kuca na takie czasy
Piszę jak jest.
sztybor
Posty: 368
Rejestracja: 2014-03-13, 22:15
Lokalizacja: NL/AAR
Płeć:
Kontakt:

Post autor: sztybor »

Jachyr pisze:
sztybor pisze:M4 nie jest super szybkie z miejsca... z rolki jest ogien, ale start ma sredni...
Sztybor pokaze ci filmik z mojej ostatniej trasy na pl Esa. M4 jechala identycznie jak Eska, 3 razy sie lapalismy i za kazdym razem identycznie szly troche mnie to zdziwilo ale ogolnie nie wiem czy jest taki sztos z rolki.
Dawaj ten filmik! :-) Szkoda ze juz nie ma stasi to bysmy ja pomierzyli :P
Awatar użytkownika
true jiGsaw
Posty: 75
Rejestracja: 2016-01-31, 15:47
Lokalizacja: Gdynia
Płeć:
Kontakt:

Post autor: true jiGsaw »

Dziś udało się pomierzyć S3 :)

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Piszę jak jest.
Zablokowany