RS4 Problemy? eksploatacja?
-
- Posty: 24
- Rejestracja: 2016-11-28, 12:19
- Lokalizacja: Nowogard
- Płeć:
- Kontakt:
Czy ktoś w Zachodniopomorskiem taką usługę wykonuje?
[ Dodano: 2017-01-14, 07:43 ]
Druga sprawa, "prawie" kupiłem ten model auta.
ale dostałem ostrzeżenie że te auta, a raczej te silniki TSI unikac szerokim łukiem....
Powód jeden z wielu , ale usłyszałem coś takiego:
Problemy wariatora napinacza rozrządu. Podobno łańcuchy rozrządu tego modelu silnika ulegały poważnym awariom.
Koszt naprawy nie opłącalny...
Ja się do tego ustosunkujecie?
[ Dodano: 2017-01-14, 07:43 ]
Druga sprawa, "prawie" kupiłem ten model auta.
ale dostałem ostrzeżenie że te auta, a raczej te silniki TSI unikac szerokim łukiem....
Powód jeden z wielu , ale usłyszałem coś takiego:
Problemy wariatora napinacza rozrządu. Podobno łańcuchy rozrządu tego modelu silnika ulegały poważnym awariom.
Koszt naprawy nie opłącalny...
Ja się do tego ustosunkujecie?
Proste są dla szybkich samochodów , zakręty dla szybkich kierwoców
stary Rs4 b7 to nie TSi tylko wolnossące FSIdarecki1981 pisze:Czy ktoś w Zachodniopomorskiem taką usługę wykonuje?
[ Dodano: 2017-01-14, 07:43 ]
Druga sprawa, "prawie" kupiłem ten model auta.
ale dostałem ostrzeżenie że te auta, a raczej te silniki TSI unikac szerokim łukiem....
Powód jeden z wielu , ale usłyszałem coś takiego:
Problemy wariatora napinacza rozrządu. Podobno łańcuchy rozrządu tego modelu silnika ulegały poważnym awariom.
Koszt naprawy nie opłącalny...
Ja się do tego ustosunkujecie?
Motor BNS jest motorem pancernym i koniec, pisali Ci to już wielokrotnie ludzie , którzy mają lub mieli takie auto w posiadaniu.
Problemy z napędem rozrządu dotyczą np motoru BBK z S4 b6, ale jeśli wolisz słuchać ludzi którzy coś tam gdzieś słyszeli i powtarzają "androny" to proszę bardzo...
W PL sprzedawalo sie 10 RS4 B7/B8 rocznie, dodaj import i dalej wiedza na temat tego silnika jest pelna miejskich legend. Przed zakupem poczytaj angojezyczne fora. Problem z wariatorem to kolejna miejska legenda. Jedyny problem tego silnika to nagar. Strata mocy 8% po 100,000km w b8, w b7 troche wiecej ale niewiele wiecej.darecki1981 pisze:Czy ktoś w Zachodniopomorskiem taką usługę wykonuje?
[ Dodano: 2017-01-14, 07:43 ]
Druga sprawa, "prawie" kupiłem ten model auta.
ale dostałem ostrzeżenie że te auta, a raczej te silniki TSI unikac szerokim łukiem....
Powód jeden z wielu , ale usłyszałem coś takiego:
Problemy wariatora napinacza rozrządu. Podobno łańcuchy rozrządu tego modelu silnika ulegały poważnym awariom.
Koszt naprawy nie opłącalny...
Ja się do tego ustosunkujecie?
Kupujesz ostatnia, dopracowana, duza, wolnossaca benzyne w cywilnym aucie Audi (R8 to ekstremalny jak na serie sport car). Za kilka lat rynek bedzie pelen wysilonych samochodow turbo, bi-turbo, pierdylion turbo z silnikami o dzwieku kosiarki. 4.2V8 z koncowek serii bedzie perełką w garażu albo bestsellerem na rynku. Twoj wybor.
"legendy" krążą po sieci ... często oparte są na sprowadzonych "złomach" z przebiegiem 300 tyś PLUS
nawet niechciane BBK nie stwarzały problemu ... posiadam wydruk z serwisu mojego BBK ... ostatni wpis przy przebiegu 220 tyś km i żadnej wzmianki o problemach z rozrządem itd ... jedynie cewko-fajki
"legendarne" problemy z BBK mogą świadczyć jedynie o tym jakie gigantyczne przebiegi mają te samochody
RS4 B7/B8 były dalszą ewolucją ze wskazaniem na dopracowanie ...
nawet niechciane BBK nie stwarzały problemu ... posiadam wydruk z serwisu mojego BBK ... ostatni wpis przy przebiegu 220 tyś km i żadnej wzmianki o problemach z rozrządem itd ... jedynie cewko-fajki
"legendarne" problemy z BBK mogą świadczyć jedynie o tym jakie gigantyczne przebiegi mają te samochody
RS4 B7/B8 były dalszą ewolucją ze wskazaniem na dopracowanie ...
Kto kogo pierwszy wykończy ... S-tronic mnie, czy ja S-tronic
-
- Posty: 80
- Rejestracja: 2014-03-04, 21:53
- Lokalizacja: Płock
- Płeć:
- Kontakt:
RS4 b7 to fajne autko i dobry silnik, jedyny minus który może odstraszyć to nagar, nic wiecej. BNS jest można powiedzieć ewolucją BBK, rozrząd pośredni jest praktycznie taki sam (poprawione ślizgi). Dodatkowo dorzucili zmienne fazy wydechu (pewnie ekologia i inne pierdoły) i bezpośredni wtrysk.
Nastawniki/fazatory wygladają jak te z 3.2 (które wiecznie się pier... z racji przebiegu w wiekszosci i stąd może ktoś brać teorie że te też sie rozsypią) jednak nie spotkałem się żeby w BNS-ie padły
Nastawniki/fazatory wygladają jak te z 3.2 (które wiecznie się pier... z racji przebiegu w wiekszosci i stąd może ktoś brać teorie że te też sie rozsypią) jednak nie spotkałem się żeby w BNS-ie padły
"ile pali w trasie przy spokojnej jeździe...?"
Odp. na to pytanie jest dość trudna bo pewnie każdy użytkownik RS4 nigdy nie jechał w dłuższej trasie cały czas dość spokojnie.
Ja mogę powiedzieć, że na szybkiej trasie autostradowej 180-220 RS4 B7 (avant) spalił mi ok.17-18l
Wszystko zależy jaka będzie ta trasa, sposób jazdy etc.etc.
Myślę, że w trasie z wyprzedzaniem (czasami) i nie przekraczaniem 130, bez częstego redukowania i wchodzenia powyżej 5000, RS mógłby spalić w granicach 11-12l, ale to takie trochę moje domysły.
W mieście spalanie między 14-20 w zależności od butowania korków etc.
Ja mogę powiedzieć, że na szybkiej trasie autostradowej 180-220 RS4 B7 (avant) spalił mi ok.17-18l
Wszystko zależy jaka będzie ta trasa, sposób jazdy etc.etc.
Myślę, że w trasie z wyprzedzaniem (czasami) i nie przekraczaniem 130, bez częstego redukowania i wchodzenia powyżej 5000, RS mógłby spalić w granicach 11-12l, ale to takie trochę moje domysły.
W mieście spalanie między 14-20 w zależności od butowania korków etc.
rs4b7 miałem 7 lat... a więc ulubiony temat spalanie, a ile ma tam spalac jak tam turbo nie ma, co z tego ze duzo pojemnosc, auto jest mega ekonomiczne ;)Pavel44 pisze:Tak z czystej ciekawości zapytam właścicieli rs4 b7 tzn ile pali w trasie przy spokojnej jeździe?
da sie zrobic 9,6 ;) moje srednie to 11,3, ale da sie zrobic i 18,5 i takie mialem najwieksze.