Strona 1 z 1
Audi a4b5 Q 2.5 tdi Swap na 2.7 bit moc 400/500
: 2016-12-06, 18:09
autor: Macharadziu
Panowie pytanie odnosnie jednej z moich zabawek.
Pacjent to a4 b5 2000r z 2.5 tdi Q, skrzynia byla tip ale z racji ze padl zakladalem man z a6 (nie pamietam oznaczenia ale ten dluzszy) Bonus wpadl taki ze zakupiony pacjent a6 tez mial 2.5 tdi i komputer zablombowany od MTM (nie pamietam dokladnie cos 216ps lub 226ps) Wszystko ladnie pieknie chodzi ta sztuke mam od kilku lat. nie chodzi tu ze 2.5 sie sra bo odjechalo nawet seri 2.7 bit, tylko o to ze kupilem ja kilka lat temu od znajomego ktory kupil ja nowa w salonie (Wlochy) i ma praktycznie wszystko co tylko moze miec, buda jest naprawe super stan, dolozylem zderzak przod od s, progi, grill, zderzak tyl byl s z czujnikami. Tak wiem bez sensu to pisac ale chcialem tylko zaznaczyc dlaczego mam zamiar inwestowac w a4. heble i kw tez na aucie w sumie smialo mozna zakladac bit.
wiec pytanie znalazlem a6 z bit w ciekawych pieniadzach i zastanawiam czy sie nada na dawce. wiem ze napedy tym bardziej skrzynia z tdi jest na +, chodzi mi o wiazke i jakie sprzeglo, co by odrazu zakladac jezeli chcialbym celowac 400/500km. autko wizualnie niczym sie nie rozni od ori S
Re: Audi a4b5 Q 2.5 tdi Swap na 2.7 bit moc 400/500
: 2016-12-06, 20:20
autor: Garret
Macharadziu pisze:Panowie pytanie odnosnie jednej z moich zabawek.
Pacjent to a4 b5 2000r z 2.5 tdi Q, skrzynia byla tip ale z racji ze padl zakladalem man z a6 (nie pamietam oznaczenia ale ten dluzszy) Bonus wpadl taki ze zakupiony pacjent a6 tez mial 2.5 tdi i komputer zablombowany od MTM (nie pamietam dokladnie cos 216ps lub 226ps) Wszystko ladnie pieknie chodzi ta sztuke mam od kilku lat. nie chodzi tu ze 2.5 sie sra bo odjechalo nawet seri 2.7 bit, tylko o to ze kupilem ja kilka lat temu od znajomego ktory kupil ja nowa w salonie (Wlochy) i ma praktycznie wszystko co tylko moze miec, buda jest naprawe super stan, dolozylem zderzak przod od s, progi, grill, zderzak tyl byl s z czujnikami. Tak wiem bez sensu to pisac ale chcialem tylko zaznaczyc dlaczego mam zamiar inwestowac w a4. heble i kw tez na aucie w sumie smialo mozna zakladac bit.
wiec pytanie znalazlem a6 z bit w ciekawych pieniadzach i zastanawiam czy sie nada na dawce. wiem ze napedy tym bardziej skrzynia z tdi jest na +, chodzi mi o wiazke i jakie sprzeglo, co by odrazu zakladac jezeli chcialbym celowac 400/500km. autko wizualnie niczym sie nie rozni od ori S
docisk z rs4, jeśli chodzi o wiązkę to jest troche pracy, do przerobienia również układ paliwowy
Re: Audi a4b5 Q 2.5 tdi Swap na 2.7 bit moc 400/500
: 2016-12-06, 20:25
autor: Macharadziu
Garret pisze:Macharadziu pisze:Panowie pytanie odnosnie jednej z moich zabawek.
Pacjent to a4 b5 2000r z 2.5 tdi Q, skrzynia byla tip ale z racji ze padl zakladalem man z a6 (nie pamietam oznaczenia ale ten dluzszy) Bonus wpadl taki ze zakupiony pacjent a6 tez mial 2.5 tdi i komputer zablombowany od MTM (nie pamietam dokladnie cos 216ps lub 226ps) Wszystko ladnie pieknie chodzi ta sztuke mam od kilku lat. nie chodzi tu ze 2.5 sie sra bo odjechalo nawet seri 2.7 bit, tylko o to ze kupilem ja kilka lat temu od znajomego ktory kupil ja nowa w salonie (Wlochy) i ma praktycznie wszystko co tylko moze miec, buda jest naprawe super stan, dolozylem zderzak przod od s, progi, grill, zderzak tyl byl s z czujnikami. Tak wiem bez sensu to pisac ale chcialem tylko zaznaczyc dlaczego mam zamiar inwestowac w a4. heble i kw tez na aucie w sumie smialo mozna zakladac bit.
wiec pytanie znalazlem a6 z bit w ciekawych pieniadzach i zastanawiam czy sie nada na dawce. wiem ze napedy tym bardziej skrzynia z tdi jest na +, chodzi mi o wiazke i jakie sprzeglo, co by odrazu zakladac jezeli chcialbym celowac 400/500km. autko wizualnie niczym sie nie rozni od ori S
docisk z rs4, jeśli chodzi o wiązkę to jest troche pracy, do przerobienia również układ paliwowy
Zbiornik trzeba zmieniac ? i jak by wiazke z s4 kupic ? docisk rs4 a tarcza obita kevlarem wystarczy ?
Re: Audi a4b5 Q 2.5 tdi Swap na 2.7 bit moc 400/500
: 2016-12-06, 20:31
autor: Garret
Macharadziu pisze:Garret pisze:Macharadziu pisze:Panowie pytanie odnosnie jednej z moich zabawek.
Pacjent to a4 b5 2000r z 2.5 tdi Q, skrzynia byla tip ale z racji ze padl zakladalem man z a6 (nie pamietam oznaczenia ale ten dluzszy) Bonus wpadl taki ze zakupiony pacjent a6 tez mial 2.5 tdi i komputer zablombowany od MTM (nie pamietam dokladnie cos 216ps lub 226ps) Wszystko ladnie pieknie chodzi ta sztuke mam od kilku lat. nie chodzi tu ze 2.5 sie sra bo odjechalo nawet seri 2.7 bit, tylko o to ze kupilem ja kilka lat temu od znajomego ktory kupil ja nowa w salonie (Wlochy) i ma praktycznie wszystko co tylko moze miec, buda jest naprawe super stan, dolozylem zderzak przod od s, progi, grill, zderzak tyl byl s z czujnikami. Tak wiem bez sensu to pisac ale chcialem tylko zaznaczyc dlaczego mam zamiar inwestowac w a4. heble i kw tez na aucie w sumie smialo mozna zakladac bit.
wiec pytanie znalazlem a6 z bit w ciekawych pieniadzach i zastanawiam czy sie nada na dawce. wiem ze napedy tym bardziej skrzynia z tdi jest na +, chodzi mi o wiazke i jakie sprzeglo, co by odrazu zakladac jezeli chcialbym celowac 400/500km. autko wizualnie niczym sie nie rozni od ori S
docisk z rs4, jeśli chodzi o wiązkę to jest troche pracy, do przerobienia również układ paliwowy
Zbiornik trzeba zmieniac ? i jak by wiazke z s4 kupic ? docisk rs4 a tarcza obita kevlarem wystarczy ?
zbiornik wypadało by zmienić, nic Ci nie da wiązka z s4, diesel i benzyna znacznie różni się w puszcze ecu, docisk rs4 + tarcza kevlar wyda, ale bez szaleństw