Strona 1 z 1

S6 C5 - wymiana tulei zawieszenia tylnego na poliuretan

: 2016-11-23, 20:48
autor: Nurek555
Nieco ponad tydzień temu założyłem temat dotyczący amorków a teraz nasze piękne polskie drogi zmusiły mnie do założenia następnego. Jedna delikatnie ZAPADNIĘTA studzienka i cała lewa strona na śmietnik. Z przodu przeżył tylko jeden wahacz a z tyłu posypały się dwie tulejki w zwrotnicy i dwie na dolnym wahaczu od strony budy. Po tej przygodzie lewe tylne koło przesunięte jest o ok 1 cm do przodu. Przód idzie do wymiany w całości na Lemfordera ale nie wiem co z tyłem. Pytanie brzmi: czy taki zestaw Strongflexa to dobry pomysł? I czy zestaw Lemfordera zakupiony w Intercars lub np w Interteam bedzie w 100% ori?
http://www.strongflex.eu/pl/a6-c5-97-05 ... 21672.html

odpowiedz

: 2018-01-26, 21:24
autor: gipsu
hej, osobiście w ciągu użytkowania eSki od 4 lat przerobiłem na przodzie 3 komplety wahaczy. zaraz po zakupie wpadł jakis kompletny zawias firmy optimal-wytrzymał niecałę 20kkm, luzy na sworzniach i niektóre tuleje nie nadawały się do użycia
po nim zachęcony opinią lemfordera zdecydowałęm sie na nie pomimo 2 krotnie wyzszej ceny niż optiaml-wytrzymał praktycznie tyle samo
po drogiej opcji założyłem regenerowane zawieszenie-nie spodziewałęm się że wytrzyma więcej niż poprzednicy i nie zdziwiłem się
obecnie mam na przedzie założone poli i testuję ile wytrzymają
co do tyłu to postawiłbym na oryginał, poli odejmie dużo z komfortu a z doświadczenia wiem że tył nie potrzebuje takiego częstego serwisu jak przód

: 2018-01-26, 21:31
autor: marcin8585
Ja mam cały tył w poli ale twardość jak w ori i jest spoko trzyma dobrze i komfortowo także ja polecam i zrobione raz i nie wracam do tego, co komfortu to zależy bo to pojęcie względne tam gdzie np dla mnie jest już za twardo to dla kogoś jest jeszcze za miękko

: 2020-12-03, 00:06
autor: Dyskietka
nie będę zakładał nowego tematu więc odgrzeje.....a że muszę szybko wymienić przód

ok 20kk temu wymieniłem org na mayle HD i już kupa ....

i teraz

- najbliższy dobry warsztat VAG wysyła do regeneracji, ale moje auto to daily więc odstawienie na kilka/kilkanaście dni odpada :/, przynajmniej na chwilę obecną
a temat całkiem pilny bo "kąty" uciekły, a na oponie letniej od wewnętrznej strony "zbrojenie wyszło na zew"
- lemforder w sklepie ok 2k zł- z czego opinie już ma kiepskie
- febi 1,2k zł

więc chyba zdecyduję się chyba na poliuretany
tylko różnie z cenami
MPBS: 6503102 580 zł
strongflex ok 900zł
powerflex ok1900
verkline ponad 2k

ktoś może dać info czy miał do czynienia z tymi firmami od "poli" ??
strasznie duża różnica w cenie

: 2020-12-03, 07:36
autor: Arthur
co się stało z maylem ? tuleje czy sworznie padły? bo zakładam tego sporo i nie mam problemów, a co z gwarancja?

: 2020-12-03, 09:54
autor: luk448
Ja wpakowalem te z MPBS na przod do eski bo akurat byly dostepne na szybko.Wszystko git.

: 2020-12-03, 23:01
autor: Dyskietka
Arthur pisze:co się stało z maylem ? tuleje czy sworznie padły? bo zakładam tego sporo i nie mam problemów, a co z gwarancja?
Tuleje
prawy banan
górny pierwszy

lewy prosty przy amorku

gwarancja hmmmm nawet nie wiem czy mam gdzieś FV
byłem pewien, że długo wytrzyma

EDIT.
kupione VERKLINE
robi robotę, precyzja "skręcania" :-D :-D

jak by ktoś miał problem z wyciśniecie starych tulei
raz z góry raz z doły praską, aby "obruszać"