Nieco ponad tydzień temu założyłem temat dotyczący amorków a teraz nasze piękne polskie drogi zmusiły mnie do założenia następnego. Jedna delikatnie ZAPADNIĘTA studzienka i cała lewa strona na śmietnik. Z przodu przeżył tylko jeden wahacz a z tyłu posypały się dwie tulejki w zwrotnicy i dwie na dolnym wahaczu od strony budy. Po tej przygodzie lewe tylne koło przesunięte jest o ok 1 cm do przodu. Przód idzie do wymiany w całości na Lemfordera ale nie wiem co z tyłem. Pytanie brzmi: czy taki zestaw Strongflexa to dobry pomysł? I czy zestaw Lemfordera zakupiony w Intercars lub np w Interteam bedzie w 100% ori?
http://www.strongflex.eu/pl/a6-c5-97-05 ... 21672.html
S6 C5 - wymiana tulei zawieszenia tylnego na poliuretan
odpowiedz
hej, osobiście w ciągu użytkowania eSki od 4 lat przerobiłem na przodzie 3 komplety wahaczy. zaraz po zakupie wpadł jakis kompletny zawias firmy optimal-wytrzymał niecałę 20kkm, luzy na sworzniach i niektóre tuleje nie nadawały się do użycia
po nim zachęcony opinią lemfordera zdecydowałęm sie na nie pomimo 2 krotnie wyzszej ceny niż optiaml-wytrzymał praktycznie tyle samo
po drogiej opcji założyłem regenerowane zawieszenie-nie spodziewałęm się że wytrzyma więcej niż poprzednicy i nie zdziwiłem się
obecnie mam na przedzie założone poli i testuję ile wytrzymają
co do tyłu to postawiłbym na oryginał, poli odejmie dużo z komfortu a z doświadczenia wiem że tył nie potrzebuje takiego częstego serwisu jak przód
po nim zachęcony opinią lemfordera zdecydowałęm sie na nie pomimo 2 krotnie wyzszej ceny niż optiaml-wytrzymał praktycznie tyle samo
po drogiej opcji założyłem regenerowane zawieszenie-nie spodziewałęm się że wytrzyma więcej niż poprzednicy i nie zdziwiłem się
obecnie mam na przedzie założone poli i testuję ile wytrzymają
co do tyłu to postawiłbym na oryginał, poli odejmie dużo z komfortu a z doświadczenia wiem że tył nie potrzebuje takiego częstego serwisu jak przód
-
- Posty: 200
- Rejestracja: 2016-01-17, 11:59
- Lokalizacja: Łódź
- Płeć:
- Kontakt:
nie będę zakładał nowego tematu więc odgrzeje.....a że muszę szybko wymienić przód
ok 20kk temu wymieniłem org na mayle HD i już kupa ....
i teraz
- najbliższy dobry warsztat VAG wysyła do regeneracji, ale moje auto to daily więc odstawienie na kilka/kilkanaście dni odpada :/, przynajmniej na chwilę obecną
a temat całkiem pilny bo "kąty" uciekły, a na oponie letniej od wewnętrznej strony "zbrojenie wyszło na zew"
- lemforder w sklepie ok 2k zł- z czego opinie już ma kiepskie
- febi 1,2k zł
więc chyba zdecyduję się chyba na poliuretany
tylko różnie z cenami
MPBS: 6503102 580 zł
strongflex ok 900zł
powerflex ok1900
verkline ponad 2k
ktoś może dać info czy miał do czynienia z tymi firmami od "poli" ??
strasznie duża różnica w cenie
ok 20kk temu wymieniłem org na mayle HD i już kupa ....
i teraz
- najbliższy dobry warsztat VAG wysyła do regeneracji, ale moje auto to daily więc odstawienie na kilka/kilkanaście dni odpada :/, przynajmniej na chwilę obecną
a temat całkiem pilny bo "kąty" uciekły, a na oponie letniej od wewnętrznej strony "zbrojenie wyszło na zew"
- lemforder w sklepie ok 2k zł- z czego opinie już ma kiepskie
- febi 1,2k zł
więc chyba zdecyduję się chyba na poliuretany
tylko różnie z cenami
MPBS: 6503102 580 zł
strongflex ok 900zł
powerflex ok1900
verkline ponad 2k
ktoś może dać info czy miał do czynienia z tymi firmami od "poli" ??
strasznie duża różnica w cenie
TulejeArthur pisze:co się stało z maylem ? tuleje czy sworznie padły? bo zakładam tego sporo i nie mam problemów, a co z gwarancja?
prawy banan
górny pierwszy
lewy prosty przy amorku
gwarancja hmmmm nawet nie wiem czy mam gdzieś FV
byłem pewien, że długo wytrzyma
EDIT.
kupione VERKLINE
robi robotę, precyzja "skręcania"
jak by ktoś miał problem z wyciśniecie starych tulei
raz z góry raz z doły praską, aby "obruszać"