S6 C5 - wymiana tulei zawieszenia tylnego na poliuretan

4.2 V8 T / 5.0 V10 / 5.2 V10 / 4.0 V8 T

Moderatorzy: buba, Mod-Team

Awatar użytkownika
Nurek555
Posty: 7
Rejestracja: 2016-05-15, 18:52
Lokalizacja: Zawiercie
Płeć:
Kontakt:

S6 C5 - wymiana tulei zawieszenia tylnego na poliuretan

Post autor: Nurek555 »

Nieco ponad tydzień temu założyłem temat dotyczący amorków a teraz nasze piękne polskie drogi zmusiły mnie do założenia następnego. Jedna delikatnie ZAPADNIĘTA studzienka i cała lewa strona na śmietnik. Z przodu przeżył tylko jeden wahacz a z tyłu posypały się dwie tulejki w zwrotnicy i dwie na dolnym wahaczu od strony budy. Po tej przygodzie lewe tylne koło przesunięte jest o ok 1 cm do przodu. Przód idzie do wymiany w całości na Lemfordera ale nie wiem co z tyłem. Pytanie brzmi: czy taki zestaw Strongflexa to dobry pomysł? I czy zestaw Lemfordera zakupiony w Intercars lub np w Interteam bedzie w 100% ori?
http://www.strongflex.eu/pl/a6-c5-97-05 ... 21672.html
gipsu
Posty: 4
Rejestracja: 2014-12-26, 23:01
Lokalizacja: 022
Płeć:
Kontakt:

odpowiedz

Post autor: gipsu »

hej, osobiście w ciągu użytkowania eSki od 4 lat przerobiłem na przodzie 3 komplety wahaczy. zaraz po zakupie wpadł jakis kompletny zawias firmy optimal-wytrzymał niecałę 20kkm, luzy na sworzniach i niektóre tuleje nie nadawały się do użycia
po nim zachęcony opinią lemfordera zdecydowałęm sie na nie pomimo 2 krotnie wyzszej ceny niż optiaml-wytrzymał praktycznie tyle samo
po drogiej opcji założyłem regenerowane zawieszenie-nie spodziewałęm się że wytrzyma więcej niż poprzednicy i nie zdziwiłem się
obecnie mam na przedzie założone poli i testuję ile wytrzymają
co do tyłu to postawiłbym na oryginał, poli odejmie dużo z komfortu a z doświadczenia wiem że tył nie potrzebuje takiego częstego serwisu jak przód
marcin8585
Posty: 200
Rejestracja: 2016-01-17, 11:59
Lokalizacja: Łódź
Płeć:
Kontakt:

Post autor: marcin8585 »

Ja mam cały tył w poli ale twardość jak w ori i jest spoko trzyma dobrze i komfortowo także ja polecam i zrobione raz i nie wracam do tego, co komfortu to zależy bo to pojęcie względne tam gdzie np dla mnie jest już za twardo to dla kogoś jest jeszcze za miękko
Dyskietka
Posty: 60
Rejestracja: 2017-03-05, 18:27
Lokalizacja: Lubuskie
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Dyskietka »

nie będę zakładał nowego tematu więc odgrzeje.....a że muszę szybko wymienić przód

ok 20kk temu wymieniłem org na mayle HD i już kupa ....

i teraz

- najbliższy dobry warsztat VAG wysyła do regeneracji, ale moje auto to daily więc odstawienie na kilka/kilkanaście dni odpada :/, przynajmniej na chwilę obecną
a temat całkiem pilny bo "kąty" uciekły, a na oponie letniej od wewnętrznej strony "zbrojenie wyszło na zew"
- lemforder w sklepie ok 2k zł- z czego opinie już ma kiepskie
- febi 1,2k zł

więc chyba zdecyduję się chyba na poliuretany
tylko różnie z cenami
MPBS: 6503102 580 zł
strongflex ok 900zł
powerflex ok1900
verkline ponad 2k

ktoś może dać info czy miał do czynienia z tymi firmami od "poli" ??
strasznie duża różnica w cenie
Arthur
Posty: 72
Rejestracja: 2012-11-05, 13:48
Lokalizacja: krakow
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Arthur »

co się stało z maylem ? tuleje czy sworznie padły? bo zakładam tego sporo i nie mam problemów, a co z gwarancja?
quattro-service.pl
luk448
Posty: 2627
Rejestracja: 2011-07-25, 03:46
Lokalizacja: Stolica
Płeć:
Kontakt:

Post autor: luk448 »

Ja wpakowalem te z MPBS na przod do eski bo akurat byly dostepne na szybko.Wszystko git.
Dyskietka
Posty: 60
Rejestracja: 2017-03-05, 18:27
Lokalizacja: Lubuskie
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Dyskietka »

Arthur pisze:co się stało z maylem ? tuleje czy sworznie padły? bo zakładam tego sporo i nie mam problemów, a co z gwarancja?
Tuleje
prawy banan
górny pierwszy

lewy prosty przy amorku

gwarancja hmmmm nawet nie wiem czy mam gdzieś FV
byłem pewien, że długo wytrzyma

EDIT.
kupione VERKLINE
robi robotę, precyzja "skręcania" :-D :-D

jak by ktoś miał problem z wyciśniecie starych tulei
raz z góry raz z doły praską, aby "obruszać"
ODPOWIEDZ