Strona 1 z 1
					
				Moc s4-wykres-problem
				: 2016-11-23, 16:57
				autor: OneTwo
				Panowie wlasnie wracam z hamowni ( roleki)  VTG i mam pewien problem. Wybaczcie slaba znajomosc w dziedzinie s4 i ogolna, ale chetnie poradzilbym sie bardziej oblatanych w temacie. Na wykresie autko wyplulo maks moc w omolicach 4400rpm i stad moje pytanie o co chodzi? Na co powinienem zwrocic uwage. Auto ma seryjny wydech z katami(ostatni tlumik supersprinta) seryjne wklady filtrow powietrza, wiekszy IC nie wiem co z turbami, dowiem sie co siedzi przy okazji jak auto bedzie stalo na dorabianiu calego wydechu. Jednym slowem takie auto kupilem i sam poki co jeszcze niewiele o nim wiem. Dowiaduje sie malymi kroczkami  

 mozecie zerknac na wykres i napisac co sadzicie?  

  100-200 mierzone zwyklym stoperem (3 osoby i pelen bak) ok 12 sek
https://imageshack.us/i/pltClJkaj 
			
					
				
				: 2016-11-23, 17:06
				autor: kurpiu
				Jaki masz boost??
Mozebyc kilka powodow od nieszczelnosci w dolocie bo cofajacy zaplon ogolnie trzeba by teraz zlogowac dobrze auto.
NIemasz do mnie tak daleko jak cos:)
			 
			
					
				
				: 2016-11-23, 17:18
				autor: OneTwo
				Nie powiem Ci ile laduje bo nie wiem kurde. Jakby je cos blokowalo. Ja nie wyczulem zeby auto tracilo pare pow 4500 obr ale wykres nie klamie
			 
			
					
				
				: 2016-11-23, 17:33
				autor: gustav
				Czemu nie zrobili 2 pomiarów ?
			 
			
					
				
				: 2016-11-23, 17:44
				autor: OneTwo
				Byly 2 pomiary. Na pierwszym wkrecal auto szybciej a na drugim wolniej dochodzil do maksymalnych obrotow. Wykres pewnie dal mi z lepszego pomiaru, ale nie wiem, pierwszy raz na hamowni
			 
			
					
				
				: 2016-11-23, 17:50
				autor: bracus
				co to znaczy wkręcał wolniej? kto? silnik się wkręcał wolniej? człowiek dokonujący pomiaru nie deptał gazu w podłogę czy jak? 
albo ja jestem zmęczony po pracy albo to jest jakiś żart  

 
			
					
				
				: 2016-11-23, 17:56
				autor: OneTwo
				Tak. Robil 2 pomiary. Na jednym wdepnal w podloge na 4 biegu a na drugim powoli auto wstawalo z obrotami az osiagnelo obroty kolo maksymalnyh. Ja tez jestem zmeczony i leb mnie boli ale to nie zart zaden ( dwonilem do gregor 10 i pytal jak dokonywali pomiaru na hamowni i wlasnie czy robili tez pomiar powoli dochodzac do obrotow maksymalnych na 4 biegu)
			 
			
					
				
				: 2016-11-23, 18:20
				autor: gustav
				Coś mi tu nie pasuje. Testująca auto na początku zgrywamy przełożenie skrzyni przy 3000 rpm. Zwalniamy i od 1000 rpm gaz w podłogę aż do odcinki na 5 lub 6 biegu. Chyba masz źle zhamowane auto.
			 
			
					
				
				: 2016-11-23, 18:33
				autor: OneTwo
				No byc moze, dlatego chcialem zaciagnac opinii czy cos z pomiarem nie tak czy z moim autem
			 
			
					
				
				: 2016-11-23, 18:35
				autor: gustav
				Podjedź do kogoś innego z tej branży. Dodatkowo pasowało by zaprezentować logi z doładowania, przepływu i czasu wtrysków.
			 
			
					
				
				: 2016-11-23, 18:36
				autor: OneTwo
				Oke. Dziekuje slicznie, tak zrobie
			 
			
					
				
				: 2016-11-23, 20:45
				autor: kurpiu
				Moze zmienial obciazenie hamowni dlatego pompiary roznily sie czasem trwania. Spadek powyzej 4500 mozeby byc tez spowodowany zbyt wysoka temp w dolocie.
			 
			
					
				
				: 2016-11-23, 22:45
				autor: atom1
				mysle ze w vtg nikt by zle fury nie shamowal