Strona 1 z 1
S6 C5 - AMORTYZATORY gdzie kupić??
: 2016-11-12, 14:18
autor: Nurek555
Witam,
Jako szczęśliwy posiadacz Eski noszę się z zamiarem wymiany amorków i niestety nie wiem gdzie poza aso można je dostać. Do każdego innego silnika poniżej 4.2 są sachsy kayaby itp itd a do v8 z racji ciężkiego przodu nie ma nic... nie chce mi się wierzyć że tylko w aso dostanę czerwone sachsy takie jakie mam teraz. Może ktoś z Was już coś takiego przerabiał?
: 2016-11-12, 18:29
autor: ernieball
Bilstein produkował, poszukaj w necie.
: 2016-11-12, 22:27
autor: kfasik
: 2016-11-13, 07:20
autor: SID
pod uwagę bierz tylko Bilsteina B6 lub B8 Sport
: 2016-11-14, 06:07
autor: Nurek555
Bilstein b8 to podobno beton, b6 bardziej miękki a trw nie mam pojecia co to
: 2016-11-14, 06:09
autor: SID
B8 jest stosowany zazwyczaj do krótszych sprężyn i oferuje delikatne obniżenie
B6 to coś takiego jak lepsza wersja OEM
TRW to na pewno zwykły zamiennik OEM
Jak brać to tylko B6
: 2016-11-14, 08:19
autor: Immo
B6 i B8 są twardsze niż OEM, tyle że tak jak SID napisał B8 jest do krótszych sprężyn, a B6 do seryjnych.
: 2016-11-14, 08:45
autor: buba
Tylko bilstein. Każdy inny się rozleci.
: 2016-11-15, 11:11
autor: luk448
Otoz to -tu raczej nie ma innego wyjscia.Min B6
: 2016-11-15, 11:20
autor: Trewor
Nurek555 pisze:Bilstein b8 to podobno beton, b6 bardziej miękki a trw nie mam pojecia co to
Charakterystyka B6 i B8 jest zbliżona, główną różnicą jest skrócone tłoczysko w B8, co wymaga stosowania krótszych sprężyn, tak jak pisze SID
: 2016-12-11, 19:47
autor: m3rvin
witam
b8 + H&R -40mm to dobre rozwiązanie ?
http://bilstein-profi.de/daempfer/b8/43 ... int?c=2181 ja bedę z tej strony kupował P+T a sprężyny z ebay.de
teraz mam ori 1BV czyli -30mm
jeszcze pyatnie odnośnie B6 czy B8 niechcę gleby mieć !! i według tej strony to B6 wychodziło tylko do a6 4.2 299ps a B8 do S6 więc zostaje mi B8 ?
pozdrawiam
: 2016-12-12, 12:35
autor: Trewor
m3rvin pisze: B6 czy B8 niechcę gleby mieć !!
Za glebę odpowiada sprężyna, nie amortyzator. Więc czy zastosujesz springi H&R na B6 czy na B8, wysokość auta będzie taka sama, jedynie amor B8 będzie pracował w bardziej optymalnym zakresie (czyli lepiej).
: 2017-01-01, 23:09
autor: Kamil_2.7BiT
Podpinajac sie lekko pod temat.
Czy Amory z 1be maja krotsze tloczysko wzgledem serii? I dalej czy wrzucenie czerwonych sachsow w serie springi spowoduje wzrost napiecia wstepnego sprezyny (tak jak ma to miejsce w moto)??