Strona 1 z 1

Zaplon w złym momencie?

: 2016-10-24, 16:45
autor: Booost
Panowie nie mogę się uporać z odpalenie silnika 2.7 biturbo are 2001 w a4b7 motor kręci ale go blokuje nie odpala na plaka nawet, iskra jest, paliwo też kompresja 11.3 bar co może być przyczyną?
Jest jakaś ważna wiazka przekaznik od zapłonu?
https://youtu.be/5vAMu2FQ_7s

: 2016-10-24, 19:19
autor: emtees
Jako specjalista od odpalania na plaka :lol: - za dużo mu tego napsikałeś moim skromnym zdaniem :mrgreen: Dlatego go odbija ;) VCDS coś wywala? Jak jest kompresja to nie ma siły - albo słabo z paliwem, albo słabo z iskrą. Ciśnienie paliwa sprawdzane? Może iskra słaba.

: 2016-10-24, 19:49
autor: buba
Matko Boska plakiem eske? przecież to nie stary klekot :shock:
Na cholere ten śrubokręt tam wsadziłeś? Żeby przepustnice rozwalić :shock:
Zdjąłeś rure dolotową i zastanawiasz się dlaczego nie chce odpalić? :shock:

: 2016-10-24, 20:12
autor: Booost
Przepustnica sama się nie uchyliła dlatego wsadzilem śrubokręt teraz przeszła adaptacje i jest ok, jak rury były założone wszystko podpięte tak samo było, paliwo dochodzi bo swiece były zalane, sprawdzę jeszcze ta iskre na wszystkich cewka h i te wzmacniacze iskry co są przy obudowie filtra

: 2016-10-24, 21:26
autor: emtees
To są moduły, nie wzmacniacze ;) W ogóle sygnał z czujnika wału masz? Jak iskre sprawdzałeś, że jest?

: 2016-10-24, 22:06
autor: niebieski708
Wygląda jakby któryś czujnik wałka, wału padł lub był odłączony.

: 2016-10-25, 03:22
autor: Booost
Dalem masę na swiece i kręcił em była mocna iskra, czujnik walka raczej by nie miał wpływu na zaplon a wału jak by był. Uszkodzony to by w ogóle nie było iskry bo. On daje tylko impuls? Chyba że się mylę...

: 2016-10-25, 12:54
autor: daw2
Z tym Śrubokrętem do w życiu nie odpalisz. Podłącz 2 aku razem kablami rozruchowymi co by VCDS nie rozłączało i podczas kręcenia zobacz czy widzi obroty właściwą temp płynu. To takie pdst. rzeczy. Jak jest iskra to moduł sprawny .

: 2016-10-25, 21:40
autor: Booost
była iska i nie ma :/ zle były kable podlaczone od modułow, zmienilem je i iskra znikła jak wrócilem do poprzedniego ustawienia tez nie bylo, po zalonie przestala pompka pracowac w baku, i wali blad
18010 za niskie napiecie sterownika :/ moduły padly czy co ?

: 2016-10-25, 22:00
autor: kurpiu
Tak jak ci mowilem przez tel zadzwon do goscia co robil ci elektryke. Bo nie napisales ze jestes w trakcie swapu i silnik w innej budzie dzialal w tej jeszcze nie. Bedzie latwiej

: 2016-10-25, 22:10
autor: Booost
nie odbiera telefonu nie odpisuje ...

: 2016-10-26, 18:47
autor: daw2
Jak zamieniłeś kable być może spaliłeś jakiś bezpiecznik. Zasilanie cewek jest z innego bezpiecznika niż ecu. Nie wiem co tam podłączaliście ale ogólnie ta wiązka nie jest zbyt skomplikowana,