Strona 1 z 1
					
				Prośba o analize logów
				: 2016-10-17, 19:55
				autor: CinekGlogow
				Witam.Niedawno- jakis  ponad miesiac do tylu wymienilem w S4 plytki EGT i przy okazji auto zostalo shamowane.Wyszlo niecale 290PS czyli jest po lekkim programie.Od jakiegos czasu wydaje mi sie ze cos slabo zaczelo jechac.Zrobilem dzis logi dodatkowo wyskoczyl blad:
16538   P0154-35-10
Czesc logow niestety nie wyszlo bo cos laptop fiksowal ale to co w miare udalo sie zrobic podsylam:
http://vaglog.pl/log_281961.html 
[ Dodano: 2016-10-17, 19:55 ]
Z tego co wyczytalem to blad sondy ? i 16538 to sensor B2S1 ?
Tu troche lepsze logi 115 i 003
http://vaglog.pl/log-115_003_098_s2Q8z.html 
			
					
				
				: 2016-10-26, 14:16
				autor: Muniek_87
				Turbiny pakują ile trzeba. Obliczając moc z przepływki wychodzi ok. 282 PS przy 5700 rpm.
Błąd, który się pojawia dotyczy sondy lambda - tej przed prekatem i jest sporadyczny. Masz po jednej takiej sondzie na stronę. Jeśli się nie mylę, błąd dotyczy sondy po stronie pasażera.
Skasuj błąd i zobacz, czy wraca. Jeśli nie pali się CEL, to nie powinno mieć to wpływu na osiągi.
Na jakim paliwie jeździsz?
Moje 2.7 BiT jest wrażliwe na kiepskie paliwo i mocno cofa zapłon. U Cb zapłon wygląda co prawda ok, ale zalej jakieś dobre 98 i zobacz, czy będzie poprawa.
			 
			
					
				
				: 2016-10-26, 15:13
				autor: CinekGlogow
				Wiec byc moze przyzwyczailem sie do osiagow i wydaje mi sie ze slabo jedzie :)Nie pali sie CEL ?A co to takiego ? A jezdze na 95 z BP.Pokombinuje z 98 :) Moze jakies nieszczelnosci ?Pozdrawiam i dzieki za odpowiedz :)
			 
			
					
				
				: 2016-10-27, 08:55
				autor: Muniek_87
				CEL - Check Engine Light, takie moje skrzywienie po lekturze amerykańskich forów  
 
 
Zalej dobrą wachę, najlepiej pod korek i zobacz, czy jest różnica. 
Nieszczelności nie ma, bo:
- turbiny ładują ile trzeba;
- sterownik nie wywala błędu przekroczenia limitu kontroli ciśnienia doładowania.
Raczej się przyzwyczaiłeś. 300PS w dzisiejszych czasach nie robi wrażenia.
 
			
					
				
				: 2016-10-27, 13:43
				autor: CinekGlogow
				Dzięki za konkretne odpowiedzi :) Trzeba bylo by podciagnac moc do chociaz 320-330PS.Sam program  mocniejszy bedzie chyba troche malo na tyle?
			 
			
					
				
				: 2016-10-27, 13:59
				autor: Muniek_87
				Luźny wydech, jakieś markowe smic'i i program - jest wówczas szansa uzyskać takie wyniki, jeśli suszarki i motor zdrowe.
			 
			
					
				
				: 2016-10-27, 22:47
				autor: imhotet
				Panie jak Tyś wyczytał te 282 konie ? :D pomnożyłeś przepływ x 1.3 ? myślisz że to wszędzie działa ?:) 
u mnie jest 282g/s przepływu z seryjnych turbin i to mi daje 366hp wg Ciebie ? :) 
225g/s to seria powinna dmuchnąć to ile powinno być po lekkim programie ? ;)
			 
			
					
				
				: 2016-10-28, 09:59
				autor: Muniek_87
				imhotet pisze:Panie jak Tyś wyczytał te 282 konie ? :D pomnożyłeś przepływ x 1.3 ? myślisz że to wszędzie działa ?:) 
u mnie jest 282g/s przepływu z seryjnych turbin i to mi daje 366hp wg Ciebie ? :) 
225g/s to seria powinna dmuchnąć to ile powinno być po lekkim programie ? ;)
Jak pomnożyłem, tak pomnożyłem 

 Jak widać, pokrywa się to z wynikami z hamowni.
282 g/s to moc rzędu 350-360 PS.
 
			
					
				
				: 2016-10-28, 18:18
				autor: imhotet
				ehhhh...