Strona 1 z 1

Zbieżność S4 B5

: 2011-04-09, 15:12
autor: edi_nt
Koledzy robiłem jakiś czas temu zbieżność i dostałem taki wydruk:

http://postimage.org/image/15efpdn2c/

Coś mi ściąga i nie wiem czy zrobili coś źle czy szukać gdzieś indziej. Mam podejrzenie że nie zrobili tego jak trzeba...

: 2011-04-09, 21:40
autor: SID
widac z wydruku ze nie zrobili do konca bo :
albo sie juz nie dalo bo auto wypadkowe albo sie im juz nie chcialo kręcic srubami

ale odchylenia male wiec nie powinno sciagac

: 2011-04-11, 18:35
autor: marcinks4
Z tego co widac to poprawili ci tylko zbieznosc z tylu bo przod byl ok
a pochylenie jest troche za duze na tylnym prawym kole.

: 2011-04-12, 12:20
autor: edi_nt
marcinks4 pisze: a pochylenie jest troche za duze na tylnym prawym kole.
a może przez to ściągać w prawą stronę, czy pochylenie nie ma nic do tego?

: 2011-04-12, 20:53
autor: nosb
Pewnie miales pozapiekane w pizdu sruby i nie byli w stanie przekrecic nimi. Wiecej opcji nie widze... Wiem co mowie bo to przechodzilem...

: 2011-04-12, 21:49
autor: buba
zbieżność a kąty to dwie różne rzeczy

zbieżność ustawią ci w każdym warsztacie, kąty tylko w ASO bo potrzeba do tego jakieś specjalne urządzenie

a jakie masz zawieszenie??

: 2011-04-12, 21:57
autor: nosb
Co ty tam gadasz bubensik ? Ja mialem wsio ustawione na tip top praktycznie i nie ciagnelo w normalnym serwisie ustawiane.

Sek w tym ze w zawiasie tylnim regulujesz w dwoch miejscach albo i trzech nie pamietam juz : na pewno na drazku + zwrotnicy i nie wiem czy nie na wachaczu. Sruby sie tam zapiekaja tak ze nie idzie przekrecic czasami i demontaz = ciecie i wstawienie nowych elementow.

: 2011-04-12, 22:02
autor: buba
jak byłem regulować u siebie to powiedzieli że oni nie mogą kątów ustawić bo nie ma jakiego specjalnego urządzenia. tylko z tego co pamiętam to chyba chodziło o przód.

hmm...

: 2011-04-12, 22:24
autor: edi_nt
zawieszenie seria, z tego co brat mi mówił (bo on mi zawoził do ASO Opla) to rzeczywiście coś nie mogli odkręcić... Wogóle to pojechałem na trzepaki żeby mi zawieszenie sprawdzili, to powiedzieli że jest wszystko ok. To pojechałem na zbieżność - tam mi powiedzieli że luz na wahaczach dolnych i trzeba zrobić i dopiero przyjechać. Wkurzyłem się i zamówiłem cały komplet Lemfordera na przód, w sobotę zmieniam i ustawiam na nowo zbierzność. Musze mieć szybko auto na tip top, bo w week majowy robie 3 tys km i nie chce niespodzianek. Zresztą i tak już jedna opona ściachana na boku...

: 2011-04-14, 23:36
autor: marcinks4
Spr zamienić kola prawe na lewe i zobacz czy czasem nie ściąga w druga stronę
a jeśli masz kierunkowe to przód tył i napisz czy jest jakaś różnica.

: 2011-04-15, 13:29
autor: edi_nt
marcinks4 pisze:Spr zamienić kola prawe na lewe i zobacz czy czasem nie ściąga w druga stronę
a jeśli masz kierunkowe to przód tył i napisz czy jest jakaś różnica.
dziś brat mi zaczął zmieniać całe zawieszenie z przodu, jutro pewnie dokończy i jak się uda ustawić jutro zbierzność to będzie wszystko jasne.

: 2011-04-15, 14:26
autor: MARCIN LEGIO
Jeśli auto będzie dalej ściągało po wykonaniu tych wszystkich poleceń to pojedż do kogoś kto ma pojęcie o tym co to " krzywa zbieżności ".

: 2011-04-15, 14:40
autor: bracus
albo do kogoś kto ma płytę :-P bo to różnie w życiu bywa ;-)

: 2011-04-17, 09:32
autor: quidy
Ktoś się orientuje gdzie w WWA i okolicach ustawią dobrze zbieżność ? Też mi ciąga esę przy hamowaniu i w koleinach

: 2011-04-17, 16:37
autor: MARCIN LEGIO
Zapraszam do mnie na geometrię i wcześniejsze sprawdzenie zawieszenia.