Strona 1 z 2

Przeładowanie po 230km od zrobienia chipa - krotkie logi

: 2016-10-02, 14:36
autor: K4RW4S
Witam!

S4 B5 1999 pierwotnie z sterownikiem C. 230km temu zalozony sterownik D z softem SPORTEC 1.2bar. Wczoraj zaczely sie cyrki bo wchodzil w tryb awaryjny no i oczywiscie błąd o przeladowaniu. W tym samym dniu zaczal tez nierowno chodzic, szarpac itd. To juz zostalo wyeliminowane bo okazalo sie ze cewka na 2 cylindrze opuszczala zaplon co jakis czas. Swieca byla ladna a jednak nie bylo zaplonu co jakis czas. Swoja droga nie wiem dlaczego na obu sterownikach nic nie pokazuje w grupach 15 i 16 czyli missfire...tylko białe puste pola. Cewka podmieniona i chodzi rowno ale pozostaje problem przeladowania. Zrobilem krótkie logi na obu sterownikach. Czy ktos moze mi pomoc w tym temacie? Na co zwrocic uwage? Jedni pisza ze dziura w trojniku albo na dolocie ale dla mnie to dziwne bo czujnik widzi przeladowany boost. Mozliwe ze zawor upustowy na turbo jest zapieczony? ale na obu....??

link do loga:
http://www59.zippyshare.com/v/xFmuf868/file.html

: 2016-10-02, 14:55
autor: szydera
Na vaglog wrzuć pomiary hej

: 2016-10-02, 15:00
autor: K4RW4S
wrzuce jasna sprawa tylko jakie grupy mam zlogowac?

: 2016-10-02, 15:03
autor: szydera
I popraw profil ;-)

: 2016-10-02, 19:24
autor: K4RW4S
poprawione.

[ Dodano: 2016-10-02, 19:24 ]
Zgodnie z zaleceniami zrobiłem logi:

http://vaglog.pl/log_280469.html

http://vaglog.pl/log_280468.html

http://vaglog.pl/log_280467.html

http://vaglog.pl/log_280466.html

http://vaglog.pl/log_280465.html

http://vaglog.pl/log_280464.html

Najdziwniejsze jest to ze podczas logowania sterownik nie przeszedl w tryb awaryjny a jak wracalem do domu i na 6 biegu docisnalem od dolu to zaraz wyrzucil bląd...

: 2016-10-02, 21:10
autor: szydera
Rozrząd ustawiony bdb sam chciał bym tak mieć.
pytanie tylko czy przed logowaniem jie kasowałeś błędów bo korekty w 32 idealne a po logach 115 widać, żesterownik zadaje 1.2 bara którego turbiny nie mogą osiągnąć aż do momentu aż przeładują. Ale to jest tylko moje zdanie, może ktoś się wypowie. Na forum dużo pomodzonych bryczek jedzie i nie ma amatirszczyzny :-)

: 2016-10-02, 21:24
autor: kurpiu
Ciekawi mnie jedno czemu przepustnice masz zamknięta do polowy:)
Na poczatku masz 100% pozniej idzie na 30-40% Chyba ze odpuszczasz gaz:)

: 2016-10-02, 21:32
autor: szydera
Przepustnica 30-40% a przepływomierz pokazuje coraz większy przepływ, tak ma być?
quote="kurpiu"]Ciekawi mnie jedno czemu przepustnice masz zamknięta do polowy:)
Na poczatku masz 100% pozniej idzie na 30-40% Chyba ze odpuszczasz gaz:)[/quote]

: 2016-10-02, 21:54
autor: kurpiu
Turbo zasysa to przeplywka pokazuje. Map sensor jest przed przepustnica. ciekawe co jest w kolektorze ssacym.
Ogolnie ciekawa srpawa:)

: 2016-10-02, 22:06
autor: K4RW4S
Caly czas byl sandal w podlodze...

: 2016-10-02, 23:06
autor: kurpiu
To trzeba szukac powodu domykania sie przepustnicy. Lub ewentualnie cos jest nie tak z pedalem gazu lub sama przepustnica.

: 2016-10-03, 06:10
autor: K4RW4S
Tylko auto nie ma problemu z przyspieszaniem. Nigdy nie mialem problemow z objawami uszkodzonej przepustnicy. Eska zawsze reaguje na nacisniecie pedalu....sam juz nie wiem

: 2016-10-03, 07:01
autor: zbig_wwl
Wygląda na "zawieszony" tłoczek w N75 - to w najlepszym przypadku, w gorszym nieszczelność pomiędzy N75 a aktuatorami WG. To, że w sofcie pościągane limitery, to już inna sprawa ;-)

: 2016-10-03, 08:30
autor: szydera
zbig_wwl pisze:Wygląda na "zawieszony" tłoczek w N75 - to w najlepszym przypadku, w gorszym nieszczelność pomiędzy N75 a aktuatorami WG. To, że w sofcie pościągane limitery, to już inna sprawa ;-)

Które limitery? Sądzisz, że EGT jest ruszone? Pokazjuje stałą wartość.

: 2016-10-03, 08:43
autor: K4RW4S
Tez mnie martwi egt ale ten co flashowal twierdzi ze egt nie jest zdjete....a na wolnych i przy bucie 945 :/