Przeładowanie po 230km od zrobienia chipa - krotkie logi
: 2016-10-02, 14:36
Witam!
S4 B5 1999 pierwotnie z sterownikiem C. 230km temu zalozony sterownik D z softem SPORTEC 1.2bar. Wczoraj zaczely sie cyrki bo wchodzil w tryb awaryjny no i oczywiscie błąd o przeladowaniu. W tym samym dniu zaczal tez nierowno chodzic, szarpac itd. To juz zostalo wyeliminowane bo okazalo sie ze cewka na 2 cylindrze opuszczala zaplon co jakis czas. Swieca byla ladna a jednak nie bylo zaplonu co jakis czas. Swoja droga nie wiem dlaczego na obu sterownikach nic nie pokazuje w grupach 15 i 16 czyli missfire...tylko białe puste pola. Cewka podmieniona i chodzi rowno ale pozostaje problem przeladowania. Zrobilem krótkie logi na obu sterownikach. Czy ktos moze mi pomoc w tym temacie? Na co zwrocic uwage? Jedni pisza ze dziura w trojniku albo na dolocie ale dla mnie to dziwne bo czujnik widzi przeladowany boost. Mozliwe ze zawor upustowy na turbo jest zapieczony? ale na obu....??
link do loga:
http://www59.zippyshare.com/v/xFmuf868/file.html
S4 B5 1999 pierwotnie z sterownikiem C. 230km temu zalozony sterownik D z softem SPORTEC 1.2bar. Wczoraj zaczely sie cyrki bo wchodzil w tryb awaryjny no i oczywiscie błąd o przeladowaniu. W tym samym dniu zaczal tez nierowno chodzic, szarpac itd. To juz zostalo wyeliminowane bo okazalo sie ze cewka na 2 cylindrze opuszczala zaplon co jakis czas. Swieca byla ladna a jednak nie bylo zaplonu co jakis czas. Swoja droga nie wiem dlaczego na obu sterownikach nic nie pokazuje w grupach 15 i 16 czyli missfire...tylko białe puste pola. Cewka podmieniona i chodzi rowno ale pozostaje problem przeladowania. Zrobilem krótkie logi na obu sterownikach. Czy ktos moze mi pomoc w tym temacie? Na co zwrocic uwage? Jedni pisza ze dziura w trojniku albo na dolocie ale dla mnie to dziwne bo czujnik widzi przeladowany boost. Mozliwe ze zawor upustowy na turbo jest zapieczony? ale na obu....??
link do loga:
http://www59.zippyshare.com/v/xFmuf868/file.html