Strona 1 z 2

Czy ktos mial taki problem w quattro?

: 2016-09-21, 14:55
autor: Kamil_2.7BiT
Zanim zaczne wszystko rozbebeszac i szukac dyfra ;) chce sie przynajmnien ukierunkowac. Moze ktos walczyl z tym.

Pierwszy bieg ruszanie i nagle lup lup spod auta (gdy juz sprzeglo jest puszczone), czasem dwa razy jebnie a czasem nawet 4 razy.
Drugi bieg, rozpedzam sie powiedzmy od 20km/h i tez czuc gdzies spod spodu lup lup lup.
Gdy ide ogniem na 100% nie ma tego :efektu:
Ponadto mam wibro na aucie od 110 do 140, masaz dupy (to na 100 nie wina kol).

Te stuki-puki niasa sie gdzies po calym napedzie, trudno ze srodka zgadnac skad dokladnie. Dodam ze nasilaja sie gdy juz kawalek przejade i rozgrzeje napedy, a na zimnym jak sie tocze poszarpuje autem... Ki ch...??!!

Na pierwszy ogien na pewo mam lekkie luzy na zawiasie dyfra, reszta wyglada ok (podpora, luzy promieniowe walu).

: 2016-09-21, 15:19
autor: Muniek_87
Miałem taki problem w C4. Winny był tylny dyfer. Szalka na wejściu do dyferencjału miała luz.

Kasowanie luzu pomaga ponoć na chwilę, a potem jest tylko gorzej. Nauczyłem się z tym jeździć.

: 2016-09-22, 18:42
autor: Kamil_2.7BiT
Paradoksalnie tez nauczylem sie z tym jezdzic ale to nie rozwiazanie.
Dodam ze lewarek lata mi przod tyl i ewidentnie slychac stuk przy zamknieciu / otwarciu przepustnicy.
Musze to ogarnac w koncu. Dzieki za te info z tym kasowaniem luzu!

: 2016-09-23, 10:14
autor: Muniek_87
Poduchy na silniku nie wytłuczone?

: 2016-09-23, 10:58
autor: michal_z81
Podporę wału sprawdzałeś, guma nie wydupczona??

: 2016-09-23, 11:21
autor: NeoN
Przeguby wewnętrzne też potrafią dawać takie efekty. Ostatnio u znajomego w B5 1.8TQ był taki efekt że przy ruszaniu potrafiło porządnie łupnąć, tak jakby dyfer miał konkretny luz. Okazało się przegub wewnętrzny prawej przedniej półosi miał luz na wieloklinie. Nie wiem jak to się mogło wybić, ale wymiana pomogła.

: 2016-09-23, 16:11
autor: Kamil_2.7BiT
Czyli zyczcie mi powodzenia w poszukiwaniach ;)

: 2016-09-23, 22:03
autor: MatiS4
Zacznij od poduszek bo jeżeli lewarek lata to na 99% masz zerwane poduchy.. Jak na 3 biegu dodasz gwałtownie gazu i nagle upuścisz jest szarpniecie?

: 2016-09-23, 22:53
autor: Kamil_2.7BiT
Jest szarpniecie i gluchy stuk

: 2016-09-24, 07:50
autor: RooS
Poduszka dyfra i 2 poduchy silnika.

: 2016-09-28, 13:01
autor: Kamil_2.7BiT
No to bedziemy wymieniac ;)
Poki co recepta to ogien non stop ;) ale za to drzy na trojce w gore przy obciazeniu. Zapewne nikt nigdy tam nie zagladal...

: 2016-09-29, 11:04
autor: Muniek_87
Jeśli drży przy obciążeniu, to moim zdaniem wymęczone są już poduchy silnika.

: 2016-09-29, 12:46
autor: goodwhy
Podobne objawy przy gwałtownym odpuszczeniu gazu lub pedał w podłogę gwałtownie miałem głuche stuku. Sprawdzałem wszystko od poduszek pod skrzynia , podporą wału wyszło ze to podpora dyfra, Sid ma jakieś nowe z poliuretanowym wypełnieniem nie gumowym jak cos

: 2016-09-29, 19:30
autor: Kamil_2.7BiT
No ma ma tylko co z tego jak cena kosmiczna, mam lepsze pomysly na wydanie klocka...ale dzieki za info ;)

: 2016-11-05, 11:50
autor: Venom91x
Jakies postepy z tym szarpaniem? bo ja mam to samo i u mnie tez lewarek lata jak odpuszczam dodaje gaz. dodam ze wszystkie poduchy dyfra wymienilem od skrzyni i silnika niby sa ok ...
Moze to faktycznie ta podpora walu , tylko ze nie idzie tego dokupic i trzeba by szukac od czegos innego....